1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.883
    Allemaal leuk en aardig, die gratis spullen op Plus, maar voordat je zo'n game gedownload hebt ben je alweer 3 weken verder met die snelheden van de downloads op PSN. :lol:

En over 4K: Een hogere resolutie zorgt wel voor minder aliasing. :p

2. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60

Als ik dit zie twijfel ik of ik uberhaupt wel een console wil kopen. Hoop dat Sony of MS echt wat nieuwe dingen gaan proberen ipv een betere console met meer motion spul. Tweede scherm van de WiiU is leuk en kunnen wel wat toffe dingen mee worden gedaan, maar ik wordt er niet warm van.

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    mwah niet verkeerd hoor, alleen dat ding hoef ik niet op mijn kop.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dit is een filmpje van OR? Ik snap het niet helemaal, waarom zou je niet iets willen waarmee je echt het gevoel hebt in het spel te zitten?

OR lijkt me echt super en niet zomaar 'motionspul'.

edit: in de comments wordt terecht opgemerkt dat POV's een andere dimensie krijgen zo :+

5. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Lijkt me ook zeer interessant, maar het prijskaartje wordt nog even afwachten. Ik las dat de developer kits voor zo'n $300,- aan developers wordt verkocht; ik ben benieuwd hoeveel de consument er voor moet gaan betalen.

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Lijkt wel of ze de sci-fi films van de jaren 80-90 hebben zitten kijken met die virtual reality dingen. :+

Voor mij hoeft dat niet. Ga niet met zo een ding op m'n knar zitten gamen. Een 3D bril op in de bios vind ik al vervelend. Daarnaast zie ik amper 3D en denk ik dat zo een ding voor mij ook niet hoeft.

Doe mij dan maar echt wat nieuws en tofs, om de game ervaring te vernieuwen en vergroten, en niet iets halfs als de Wii (U) en motion / 3D gebeuren etc. En anders gewoon een console met fijne controller, waar je als vanouds jarenlang lekker op kan gamen zonder gezeik van installaties etc.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    als ze nu in staat zijn iets te maken waardoor je in de wereld zelf zit en onder de voorwaarde dat zo'n ding deze keer wel werkt....hoeveel meer vernieuwende game-ervaring wil je dan?

aan de reacties te lezen (ik kan het filmpje hier niet zien) is OR echt een succes .

edit: toffe hands on om te lezen

http://ces.cnet.com/8301-34441_1-57563185/hands-on-oculus-rift-vr-headset/

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Mja, geen idee hoe het precies zit. Linker oog is bij mij stuk dominanter en betwijfel of het met zo een ding voor mij wel goed werkt.

Als zoiets echt goed werkt, dan zou het enorm vet zijn natuurlijk, maar daar ben ik nu nog erg sceptisch over en nog niet echt overtuigende dingen gezien.

Het filmpje van MS vond ik bijv. wel tof, soort ambilight 3.0. Beeld door laten lopen in je kamer en ook echt laten trillen bij explosies etc. Je krijgt er misschien snel koppijn van, maar dat terzijde. :+

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    probleem bij beide dingen zou voor mij zijn dat ik meer afgesloten ben van de buitenwereld. Tegenwoordig heb ik helaas niet meer een eigen gamehok dus ik game in de woonkamer. Die projectie van MS is super, maar alleen te doen als het redelijk donker is en de overige gezinsleden de deur uit zijn.

OR kan ik natuurlijk op mijn slaapkamer in een hoekje onder het bed doen. Maar erg gezellig is dat ook niet :+

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.891
    En vooral geen Bink Video codec meer gebruiken voor cutscenes. Maar dat komt hopelijk wel goed als de volgende Xbox ook een blu-ray bevat. Fucking lelijk tegenwoordig de meeste cutscenes. Alsof je pixelachtige YouTube filmpjes bekijkt, kan echt niet meer. 8)

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    klopt, gewoon pijnlijk af en toe

filmpje van OR net gezien. Echt wow....dit staat met stip op 1 op mijn wenslijst :cool:

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  13. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ja bedoel inderdaad ik graag iets zoals OR wil zien met de nieuwe consoles.

14. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Valve moet zich beter op hun games richten dan dat ze met al die andere shit bezig zijn, waar is episode 3? waar is een nieuwe L4D, waar is een nieuwe HL3? Ze vergeten volgens mij een beetje waardoor ze zo 'bekend' zijn geworden oftewel door games, niet door Steam, niet door die console (kleine pc) van 1000 dollar maar door games en daar zien we niks meer van terug. Ja re-makes op Linux... wtf.

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.170
    Waarom is dit topic eigenlijk nog geen sticky? :+

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    En je denk niet dat ze een klapper als HL3 heel snugger als (launch) game op de Steambox gaan uitbrengen? *) Het hele universum zit op HL3 te wachten en ze zijn slim genoeg om daar gebruik van te maken.

17. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ja zou idd een logische verklaring zijn, had ik nog niet aan gedacht.

18. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Maar de Steambox is eigenlijk een verijdelde PC toch? Dus 'exclusief op de Steambox' zou niet moeten kunnen. :+

Zou wel een gigantische naaistreek zijn anders, wacht je 10 jaar op HL3 en brengen ze het uit op een PC/console waar je eerst 1000 dollar voor neer moet tellen :lol:

19. bozz

bozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina