1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja.

     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Waarom 'Tsja'?

    Ik lees 1 nieuw nieuwtje en dat is de prijs. Als de specs kloppen en dit wordt de prijs dan ben ik een happy camper :thumbs:
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nou idd, die prijs valt heeeeeeeeel erg mee zeg.

    Kan het me bijna niet voorstellen,.. Wat doet een nieuwe WiiU bundel op dit moment qua prijs?

    al zal het wel zo zijn dat de japanse launch prijs omgerekend naar euro's 320 is maar hij hier voor 399 in de winkel komt :+ En is die releasewindow die zij noemen wereldwijd?
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat het nog steeds niet officieel is. Dus dat ik het nog steeds met een korreltje zout neem.
    Vraag me af wat MS gaat doen als de PS4 zoveel eerder komt.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    NU/RTL zeker en ander sites, schrijven een heel ander verhaal dan de bron. Voor 2013 ja, maar niet voor de zomerperiode 8). Daarnaast is de prijs wel hoger.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat vroeg ik me ook af. Ze zeggen voor de "vakantieperiode" ik denk dan eigenlijk rond de Kerst niet de Zomer.
    Heb je de bron? :)
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Ze hebben het waarschijnlijk letterlijk vertaald. Holiday Season is namelijk altijd de kerstperiode.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Yup. In Amerika houdt de vakantieperiode de feestdagen aan het einde van het jaar in.

    Oktober oid de PS4 in Japan en USA, begin volgend jaar hier is de laatste voorspelling
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Ach, we zien het wel. Ik heb voorlopig nog genoeg te spelen. :+
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat klopt ook wel met wat we eerder al hoorden toch

    zal die holiday season 2013 release wel alleen voor Japan gelden

    Vind het ergens wel stom dat je tegenwoordig dat soort launches niet standaard wereldwijd doet.

    Ik snal de redenen wel maar ik wil niet altijd langer hoeven wachten dan de japanners/amerikanen :+
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als ik de Xbox maar rond de Kerst heb. :+
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nou, nou, i'm impressed. Sorry hoor, maar 1 exclusieve titel? En daarnaast is het leuk idd nu nog voor die developer totdat iedereen met een Ouya de boel massaal gaat rippen en de developer geen centjes gaat zien dan is dat ook weer snel afgelopen.
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2013
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    azijnpissen om het azijnpissen of niet ;)

    anyway; interessant stukje op Edge over het laatste Xbox nieuws

    http://www.edge-online.com/features/risky-business-the-next-xbox-versus-playstation-4/
     
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Wat een gezeik over die Ouya :{ dat ding zet je gewoon ergens naast je nieuwe Xbox/PS als universeel hobby dingentje waar je leuke dingen mee kan waarvoor de andere consoles/mediaspelers gewoon te gelimiteerd zijn.

    Het stelt inderdaad weinig voor maar dat betekend niet dat je er heel veel mee kunt doen :thumbs:
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Het kost ook maar 100 euro 8), waar maak je je dan druk om :)
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Bron: Link
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik maak mij nergens druk om hoor, ik koop hem niet. Maar aangezien er nieuws berichten over de Ouya in dit topic (next gen) staan mag ik daar toch gewoon op reageren? Het is niet zo dat ik dat ding in zijn geheel af zit te branden, ik zie er gewoon geen potentie in om een succes te worden (meerdere keren al aangegeven waarom ik dat vind) al helemaal niet als 'next gen' waar deze topic toch over gaat. 8)
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Je bent ook echt niet de enige hoor, ik ben het helemaal met je eens.:b:
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het is maar hoe je next-gen specificeert. Nee de Ouya is qua specs alles behalve next-gen, maar wel qua gedachtengoed. De consoles laten steeds meer zien dat media mogelijkheden gewenst zijn en daarnaast hebben ze wel de beperking van het uitbrengen van games op hun platform. Vooral voor Indie devs met een beperkt budget is er geen doorkomen aan. De Ouya kan dat wellicht oplossen.

    Ik heb geen flauw idee of ik een Ouya koop. Ik speel niet zo vaak Indie games, aan de andere kant wel groot fan van XBMC.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina