1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ach ja meningen verschillen.

    Ik zelf denk bijvoorbeeld dat browser-driven games (HTML5/6) best eens een toekomst zouden kunnen hebben aangezien ze niet platform gebonden zijn.

    Helaas is het nog in een vroeg stadium, maar ik zie daar wel wat potentie in. Maar ook weer gevaar zoals scripts die niet gecontroleerd kunnen worden, virussen dus kunnen verspreiden. Maar 1 ding is zeker met de komst van HTML5 (javascript) en binnenkort HTML6 gaat in webdesign land ook veel veranderen.

    http://www.netmagazine.com/features/top-10-html5-games-2012

    Maar goed dat vind ik dan weer iets van next gen aangezien het niet platform exclusief is (in de toekomst dan he want er zijn zat apparaten die nog niet met HTML5 en javascript om kunnen gaan!)
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar is dat interface niet echt bedoeld voor tablets?
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Goh, echt?

    MS is toch al tijden bezig met die Metro look en dat konden we al merken aan de Xbox 360. Alles gaat toch gestroomlijnd worden. De xbox (next iets) moet de ''pc'' worden voor de tv. Dat de interface op Win8 gaat lijken is meer dan logisch, elk platform zijn eigen interface maar wel een overkoepelend design. Ik juich het alleen maar aan! Overigens staat de Metro design taal er wel om bekend dat de interface die ervoor gemaakt is specifiek is voor dat toestel.
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Eigenlijk wel voor telefoons/tablets dus touch devices. Je ziet hoe de interface nu werkt op de 360, lang niet zo fijn als de vorige.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hier hebben ze nu ook een stukje erover

    http://www.vg247.com/2013/02/07/xbox-720-may-have-windows-8-base-touch-screen-says-former-ms-exec/

    Misschien dat die IGN vidoe dat al meldde, maar ik heb de video niet gekeken. Bij de comments zegt iemand ook..

    Tja dat heb ik dus ook een beetje. Laatste comment is echter weer onzin...die zegt dat dit nog wel eens kan gaan gebeuren:

    http://www.vg247.com/2013/01/21/mic...d-to-someone-like-sony-failure-is-inevitable/

    Al die dingen hoeven ook niet persé van mij, maar MS komt echt wel met goede games, no way dat ze hun fanbase gaan verzieken. Ze hebben echt de fanbase nodig die hun console groot heeft gemaakt, anders is het idd uiteindelijk wel game over, maar zover laat MS het niet komen.
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2013
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Zoals al vaker gezegd wil Microsoft uiteindelijk gewoon hét product in de huiskamer leveren. Het game gedeelte is een onderdeel daarvan, maar slechts een kleine spil. Dit past perfect in hun strategie om dat algemene product te zijn.
     
  8. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Zoals ik al eerder zei, dat past volledig in de strategie van Microsoft. Ze leggen nu al een link met PC/tablets/mobile phones en de Xbox zal daar ook deel van gaan uitmaken.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is ook zeker waar mensen, maar ik baal gewoon van al die berichten. Het zijn maar geruchten, maar tot nu toe heeft Sony de betere geruchten qua games die eraan gaan komen zoals een Killzone 4 als launchgame bijvoorbeeld en nieuwe IP's in de maak.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Killzone 4... Nou, ik koop gelijk een PS4, zeg.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Demon's souls 2 (exclusive) of alvast Ni no kuni 2 ofzo, dat zijn de exclusives die ik wil

    FPS'en zijn er zoveel van.. De enige exclusieve FPS die ik ook maar een beetje in de gaten houd is Halo

    (Heb Killzone 2 en 3 wel gespeeld, prima games en de beste exclusive shooters die de PS3 heeft maar het zijn imho geen systemsellers)
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wat is dat toch met jouw sarcastische houding zodra je het woordje Sony ergens ziet? ;)

    Ik ben terughoudend qua totaal oplossingen. Aan de ene kant vind ik het super als alles samenwerkt (mediaspeler, android telefoon, pc), aan de andere kant wil ik niet afhankelijk zijn van 1 aanbieder (MS in deze).

    En mijn console blijft voornamelijk om te gamen, dus mocht MS echt meer aandacht aan aspecten ANDERS dan gamen gaan besteden met de nieuwe Xbox en de Playstation daardoor als betere console uit de bus komen dan weet ik het wel.

    Maar goed allemaal speculaties.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat was dat Gaikai ook alweer?

    En over Killzone 4. Tja het is WEER een shooter, maar KZ3 was echt verdomd goed. Offline en online. Maar ik hoop vooral nieuwe franchises te gaan zien bij zowel Sony als MS. Het is meer de verwachting van zieke graphics tijdens een KZ4 demonstratie.
     
  15. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Net zoiets als OnLive toch? Streamen van games.
     
  16. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Games streamen toch?
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hoop persoonlijk dat Windows en Xbox zo veel mogelijk gescheiden blijven, al ben ik bang van het tegendeel. Vind de Xbox top, maar heb helemaal niets met Win8. De dashboard van de laatste tijd vind ik al niets, metro interface idee is leuk, maar vind het niet fijn werken omdat er te veel troep en reclame tussen staat. En als alles dan ook nog eens on demand zou worden, met absurd en onterecht hoge prijzen en beperking van mogelijkheden, nee, laat dan maar zitten. Maar goed, is afwachten.
     
  18. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Wie heeft onlive nu gekocht? Is dat al bekend?
    Ik zei toen dat ik dacht dat microsoft dit had gedaan.
     
  19. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Toen ik lang geleden mijn ps2 had gehaald en helemaal blij aangesloten had en vervolgens wilde spelen bleek dat er een stroomstoring was. Die duurde tot in de avond. That shit is not done:{
     
  20. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Elektriciteit heb je nodig om te kunnen gamen. Een internetverbinding niet. Dat maken hun er alleen van met hun domme "always online" ideeën.

    "Always online" backfired keihard omdat je het je klanten moeilijk maakt. Die gaan dan makkelijkere manieren zoeken, oftewel illegaal. Kijk maar naar Ubisoft en Assassins creed II.
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2013
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina