1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik denk dat door mandatory kinect het juist toffer gaat werken, als iedereen een kinect heeft kan het ook betere functies hebben i.s.m de controller.
    Denk aan een extra gesture onder het gamen, Of dat je character iets zegt door invloed van jou game-houding ( bijv. als je iemand owned, dat je game character je houding nadoet of een leuke monoloog eruit gooit.)

    Who knows,
    Ben benieuwd, wel jammer van DDR 3, ik vind wel dat microsoft sony moet ownen, met de nieuwe xbox.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja fucking hell zeg, daar zeg je wat. Dan werkt straks mijn Turtle Beach niet meer, waar ik echt bij zweer nu. Of we kunnen gelijk een nieuwe headphones halen....pfffff. Nou ja..afwachten maar.

    Hier een link met alle details en pics erbij. Kweenie waar de pics vandaan komen...

    gamingeverything.com/39863/rumor-loads-of-durango-details-run-multiple-games-installations-final-specs-more/#more-39863
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2013
  3. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Dat klinkt gezellig 8)
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Afplakken! :cool:
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar Kinect gaat toch nog steeds zo cameraatje zijn?
     
  6. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Uhu en dan een mooie popup in beeld dat Kinect je niet ziet en ook niet verder kan spelen..
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Aan al die details te zien gaat Kinect wel een behoorlijk grote rol spelen, ze gaan er sowieso weer vanuit dat er vele Kinect games gaan komen,, pfffff not good!!! Maar ja, zolang er ook maar ECHTE games komen he. Dat hele Xbox Companion gedoe en hoe het voor meer mogelijkheden dan de Wii U controller zal zorgen...yeh...whatever he.
     
  8. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Damn, nieuwe generatie wordt echt een foute generatie, met cloud zodat MS al je bestanden door kan scannen, met Kinect zodat MS kan zien wat je tof vindt en daar advertenties op aan kan passen, tweede hands markt blokkeren... doemscenario's :'-( (Sony btw net zo goed)
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Beter kun je shit afplakken of dergelijke. Ik lig trouwens toch altijd in bed te Xboxen met de tv aan het voeteinde, dus meer bewegingen dan op hand/gezichtsgebied gaat hem niet worden. :9
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2013
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan niet wachten op de advertenties over verf die beter zijn voor me witte muur. :+
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Niets over dat hele Ilumiroom gebeuren he?
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Oei, kunnen we een keertje video-kinecten? *) Nee, maar zei ik toch al... afplakken die zooi en als ik dan een foutmelding krijg ga ik gooien! :+
    [​IMG]
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Was meer gewoon een prototype iets toch? Niet speciaal voor x720 daxht ik
     
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    [​IMG]

    Toepasselijker :+
     
  16. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik mag toch hopen dat de meeste geruchten die op de vorige pagina staan niet waar zijn.

    Verplicht installeren en altijd Kinect aan, gare shit!|:-
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat verplicht installeren boeit toch niet veel? Kan nu tenminste op de achtergrond etc en niet dat je tergend lang moet wachten, dus heb er geen problemen mee.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat is er nou slecht aan verplicht installeren?
    Het is goed voor je Xbox componenten en je kan nu ook gewoon al spelen als je aan het installeren bent. Dus tijd kost het niet.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar.....waarom lees ik niets over backwards compatibility? Dat zou fucking kut zijn zeg. Straks in augustus Splinter Cell BL en in september GTA V en wellicht daarna vrij gauw de nieuwe Xbox. Maar om die games te spelen moeten we maar de 360 aangooien? Beter zijn er wel een paar games BC zeg.
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar en ik vind het al zonde dat de Xbox 360 controllers waarschijnlijk niet meer werken...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina