1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Mijn probleem met kinect is dat ik het jiet kwijt kan. Tv meubel staat al vol. En mijn tv is te plat. Kan ik weer een bevestigingsplaatje kopen extra.

    Daarnaast is mijn game afstand niet ver genoeg voor Kinect. Wil nog wel gewoon op een stoel of bank kunnen zittem tindems het gamen.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Afstandsprobleem schijnt bij de nieuwe Kinect geen issue meer te zijn.

    Maar persoonlijk heb ik hele andere problemen met Kinect als de geruchten waar blijken te zijn.
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik denk als ze die Kinect rommel allemaal echt doorzetten dat er uiteindelijk een hoop gamers van het merk Xbox afstappen waaronder ik zelf. Hoop dan dat de PS4 niet ook van die Move onzin gaat doen. Ik heb niet veel zin in dat MS mijn huiskamer continue in de gaten kan houden, ook niet met hoeveel mensen ik tegelijk naar een film zit te kijken. Ik denk (weet eigenlijk wel zeker) dat de Kinect als hij altijd aan moet staan dat er een aanklacht tegen het product wordt ingesteld en mag ik ook hopen dat MS die verliest.
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Geruchten blijven geruchten.

    Ik denk persoonlijk niet dat Microsoft het hele Kinect gebeuren gaat doorzetten ... laat staan dat het "mainstream" gaat worden. Daarvoor vind ik de techniek nu nog lang niet ver genoeg. Als de techniek dat wel was hadden we hier allang wat van vernomen ;)

    Op de PC hadden ze namelijk ook al 100 en één dingen kunnen verzinnen om de gamers andere dingen te laten gebruiken dan een toetsenbord en muis. Echter is er niets wat zo lekker "speelt" als een toetsenbord. Daarom denk ik ook niet dat Microsoft Kinect naar de voorgrond gaat schuiven.

    Hoe dan ook, we zullen zien. Een controller blijft ( i.m.o ) het beste. Met Kinect heb ik één game die ik af-en-toe speel en daar blijft het ook bij.

    Microsoft zal heus geen risico gaan lopen. Die zien de verkopen ook wel :)
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Het zal vast allemaal wel goed zitten straks. Ik weet niet hoe groot de fanbase van de 360 precies is, maar dat ie gigantisch is, is een feit. De echte gamers die de 360 tot zo'n succes hebben gemaakt zitten echt niet te wachten op exclusives die allemaal voor Kinect bedoeld zijn. Kijk naar Steel Battalion en je ziet hoe een anders toffe game verneukt wordt. Met de 360 kan het de laatste paar jaar lijken alsof ze niets meer geven om games en alleen maar Kinect, maar ik hoop en denk wel dat dat veranderd met de nieuwe Xbox. En qua exclusives..je kunt maar zoveel Halo's, Fable's en Forza's hebben en dan is het genoeg.

    Waren er ook niet berichten een tijdje terug dat Ruffian, van Crackdown met een nieuwe IP bezig was voor next-gen voor MS? En Remedy van Alan Wake en Max Payne? Gebeurd het echter wel, dan kunnen we nog altijd volop overstappen naar de PS4 :D. Want eerlijk is eerlijk, aan de vele berichten te zien van de laatste tijd is er genoeg in de maak voor dat ding. Time will tell zoals altijd.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik weet voor 99,9% zeker dat ze dat de komende gen wel gaan doen. Daarvoor zijn de geruchten echt te sterk. De Wii heeft laten zien dat je een peripheral zoals Kinect maar op 1 manier kan laten slagen en dat is door hem bij elke console te leveren

    @ Delphiki: dat is vooralsnog ook gewoon het plan. Voor mij vooralsnog geen keuze. Er kan hoogstens 1 afvallen omdat bepaalde aspecten mij niet aanstaan. Altijd je Kinect aan kan daar 1 van zijn.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Door de strot duwen is idd de beste oplossing voor MS. Met name omdat ze dan ook tegen de ontwikkelaars kunnen zeggen maak maar games iedereen heeft nu zo ding. Het hoeft van mij niet. Maar vanuit een bedrijfs perspectief snap ik het wel. :)
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat soort dingen staan mij ook echt tegen, maar weet ook wel van mezelf dat zodra er vette launch games zijn ik daar toch niet meer naar kijk en me wel weer laat overhalen

    er is eigenlijk geen ontkomen aan want het enige alternatief is PC gamen en dat zie ik niet meer zitten
     
  10. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb er geen problemen mee als er Kinect bij zit, zolang de hoofdmoot maar de controller is. Anders ben ik meteen weg. En mocht dat ding opeens een fortuin kosten omdat er zo'n 'goede' Kinect bij zit: _0/

    Ik weet dat het idiote geldwolven zijn bij MS, maar ik verwacht toch niet dat ze zó stom zijn om alles te verneuken met Kinect. En mocht dat 'continue watching' ding door gaan, ben ik ook weg.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    daarnaast vraag ik me ook af hoeveel casual gamers hier mee zouden zitten, of het uberhaupt weten bij de aanschaf. Hoeveel verhalen waren er wel niet toen de 360 uitkwam van mensen die de console met een composiet kabel aansloten op hun mooie hd tv :+

    Ook met de Wii U zie je dat de consument het niet snapt: huh is dat een uitbreiding op de Wii?

    Het gros van de mensen koopt gewoon 'de nieuwe xbox/playstation' om vervolgens weer Fifa en CoD te spelen en geen flauw benul heeft van de ins en outs van de console van de concurrentie of die van hun zelf.

    en mbt pc-gaming: wellicht komt Steam met een verrassing uit de hoge hoed.
     
  12. Wastelander_NL

    Wastelander_NL Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu al meer op PC, omdat de Xbox 360 gewoon echt sloom wordt. Maar moet toch zeggen dat ik de makkelijkheid van de Xbox 360 wel mis. Bij veel games kan je helaas geen controller gebruiken. Ik heb Mass Effect wel gekocht tijdens een sale, maar het speelt gewoon niet relax om met muis en toetsenbord te spelen. Ook dlc (bij sommige games) downloaden gaat een beetje omslachtig op de PC.

    Dit zijn even wat voorbeelden hoor, maar dat bedoel ik juist met de makkelijkheid van een console. Alles (DLC etc) staat en werkt gewoon op 1 client (service).

    Van mij mag die nieuwe console echt wel snel komen. Heb er wel weer echt zin in man.
    Weet nog wel met de Xbox 360 toen ik hem net had, Was zo blij als een kind\o/
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Tegenwoordig zijn er genoeg games die juist wel de 360 controller 100% ondersteunen. Momenteel heb ik m'n pc ook op mijn tv aangesloten en schakel dan over naar Steam the Big Picture. Werkt ideaal! DMC met 60fps en een nog mooier oogende Borderlands 2.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat verschil is voor mij de investering in een game pc iig niet waard.
     
  15. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Juist, en wat is er met de Wii gebeurd? Veranderd in een kleuterconsole met 1000 en 1 crapspellen, en waar de echte toppers en must-haves op twee handen te tellen zijn (en bijna allemaal van Nintendo zelf ook).

    Marketingtechnisch is de Wii natuurlijk een gigantisch succes geworden, maar de nieuwe Xbox hoeft van mij niet dezelfde strategie te gaan volgen. Ik wil een topconsole met goede games, geen console die door de huismoeders de volgende consolewars gaat winnen.

    Helaas wil Microsoft niet (altijd) wat ik wil :'-(
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Jongen , je hebt geen idee. Nog geen jaar geleden bij een vriendin van me en haar broer allebei de 360 voor t eerst via component/HDMI aangesloten. Ging een wereld voor ze open :+


    Ik heb dit toen BF3 uitkwam ook serieus overwogen, maar het is gewoon niet praktisch.

    Ik heb een paar eisen wat betreft gamen

    -achterover hangen op de bank in de huiskamer (dus controller ipv m/kb)
    -snel en gemakkelijk online gamen met mijn huidige vrienden

    Ik overwoog dus om een PCtje in elkaar te knutselen en die in de huiskamer aan de tv en de versterker te hangen. Geen probleem, kost wat geld en een weekend tijd en dan moet dat lukken.

    Maar dan beginnen de problemen.

    - BF3 of andere shooters hoef ik niet te gaan spelen op PC met een controller, dan doe je gewoon niet mee en word je alleen maar gesloopt.
    - Ik heb dan niemand meer om online mee te gamen, aangezien mn friends list allemaal 360 gamers zijn. En ze zijn niet technisch genoeg om ze over te halen om met me mee te doen
    - Ik zou dan voortdurend een wireless m/kb in de buurt moeten houden voor alles wat niet in-game is.

    En dan nog maar te zwijgen over het gebruiksgemak wat je op een console hebt. Als ik nu thuiskom en ik zet de 360 aan en start BF3 dan krijg ik een popup wie er al aan t spelen zijn, druk op de guide knop en join wie ik wil joinen en klaar. Zo simpel krijg je het op je PC nooit

    En ook qua SP games is het niet altijd feest, Dark souls op PC bijvoorbeeld werkt via GFWL, de PvP werkt daar gewoon NIET. Je zit tientallen minuten te wachten voor 1 invasion.. En daarnaast zou je voor de exclusive games (of de timed exclusives , want ik ga geen jaar wachten op de nieuwste GTA) alsnog een console moeten kopen

    Als je voor PC gamen gaat moet je het goed doen en het gemak van 'huiskamer' gamen vergeten. Dan kun je met wat meer moeite een superieure ervaring hebben maar die moeite wil ik gewoon niet meer nemen.

    het moet op de bank ploffen > opstarten > gamen zijn en meer niet.

    Er zijn een aantal games waarmee dat zou kunnen (borderlands 2 bijvoorbeeld idd, aangezien dat niet competitief is) maar het zou voor die paar games teveel moeite zijn.

    En Ja , ik mis nu een aantal PC exclusives en ik heb niet de beste graphics. Maar dat weegt niet op tegen het gemak en de controller (ik zit overdag al veel te veel met een M/KB combo dus wil dat echt niet savonds voor de lol doen :+)
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2013
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Precies mijn gedachten, Nintendo's strategie is nou niet bepaalt iets waar denk ik Xbox gamers naar uit zullen kijken daar hebben we Nintendo voor. (lees: de Wii en Wii U)
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Je bedoelt de Steam Box console? Ik blijf daar ook benieuwd maar, maar tegelijkertijd vind ik het ook verwarrend. Is het nou wel om te concurreren met Sony en MS straks of juist niet?

    Als MS van al die ontwikkelaars nu ineens gaat verlangen dat het speelbaar moet zijn met Kinect, dan is het gauw afgelopen met ze. Kijk naar Steel Battalion en als die game nog uitkomt...Crimson Dragon. Het is totaal geen toevoeging en het verneukt het alleen maar. En ik geloof echt niet dat Kinect straks ineens fantastisch werkt voor hardcore games. Gewoon die casual bullshit zoals Just Dance katy Petty en troep uitgeven, allemaal goed..en gewoon hardcore knallers voor de controller, klaar. Anders fuck MS, simpel zat.
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2013
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het zal MS echt een rotzorg zijn wat de kwaliteit is van games. Ze willen 1 ding en dat is dat iedereen een MS bak onder zijn/haar tv heeft staan die praat met hun MS telefoon en MS pc. Dat was ook de hele reden van de start van de Xbox. Ik vermoed dat in de volgende stap gaming ook meer naar achteren gedrukt gaat worden. Dat zie je nu al in het dashboard.

    hahahaha, fantastisch niet. Toen wij nieuwe 24" schermen kregen op het werk bleven op veel werkplekken de 1024x768 van de oude schermen als standaardinstelling staan. Wat heb ik gelachen om de reactie als ik het weer eens bij een collega aanpaste :+

    Iaw: het maakt de consument geen drol uit dat je een game moet installeren, Kinect verplicht is, dat ding altijd online moet zijn, er geen 2ehands spellen op te spelen zijn en dat die 1,2 teraflops shizzle kan verwerken.

    Mooie reclames, toffe spellen (lees: als zo ervaren) en features die van de daken worden geschreeuwd en in de smaak vallen. That's it.
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Maar of het slim is van MS dat is een tweede, want ze moeten niet vergeten dat ze met Xbox oorspronkelijk op een oudere doelgroep richten dan dat Nintendo tegenwoordig doet. En ik ken eigenlijk niemand meer die echt gebruik maakt van die Kinect, net zoals die apps op het dashboard op IE na (wat ik wel eens zie dat mensen dat gebruiken) zie ik echt niemand die zijn Twitter of andere van die waardeloze apps op de Xbox gaat gebruiken. De enige app die ik wel eens gebruik is die trailers, zou niet weten wat je met de rest moet doen dus in mijn ogen is dat ook een beetje een FAAL. Net als die arcade hal gebeuren, nooit meer wat over gehoord.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina