1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dus wat aan het einde van de rit blijft het een afweging van de features die de consoles extra gaan bieden tov de pc. Ik verwacht best wel een paar vette aankondigingen zoals projectie, 3d geluid, streamingopties etc

    Nog een week en we krijgen de PS4 te zien :cool:
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Grote kans dat ik het zoals de eerste Xbox doe. Het eerste jaar stond die mooi naast me 360 en speelde ik er soms wel op (BIA vooral) Maar na een jaar was dat wel voorbij. :)
     
  3. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Waarom brengen ze dan nu al die oude games opnieuw uit, PSN store vooral staat vol met PS2 games. Mensen zitten er dus zeker wel op te wachten om oude games te blijven spelen, maarja Sony en MS vangen natuurlijk liever twee keer geld voor dezelfde game.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    De huidige gen heeft 7 jaar geduurd. In zo'n periode koop je flink wat games, ik snap het wel.

    Een steamuser heeft gewoon al zijn spellen nog beschikbaar. Als we dan toch pc's achterna gaan, doe het dan ook goed.
     
  5. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.476
    Leuk Bevonden:
    901
    Dat klopt, ik heb zelf ook een goede berg liggen. Maar ik doe mijn 360 dan ook niet meteen weg bij de aankoop van de 720. Dat gaat, zoals Hybrid al zei, op een gegeven moment vanzelf. Naar mijn idee is er maar een hele kleine groep gamers die BC echt heel veel zouden (blijven) gebruiken. En wellicht (weet ik niet) is het enorm veel werk om het technologisch goed te kunnen laten werken.

    Kost dus teveel geld uiteindelijk vermoed ik.

    En er is wel een verschil tussen console- en PC gamen. Dat zal altijd zo blijven. PC heeft voordelen ("eeuwige" beschikbaarheid oude games) en console heeft voordelen (gedurende langere periode niks hardwarematigs te hoeven updaten).
     
  6. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Is het nou official dat de next-gen geen X360 spellen af kan spelen?
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niks is officieel. De hele nieuwe Xbox is nog geeneens aankondigend. Misschien komt die er niet eens. ;)
     
  8. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Verbanning van 2e hands spellen vind ik prima, als ze maar dan ook alles digitaal aanbieden voor €40. Meer inkomsten sony, microsoft en developers etc, voordeliger voor ons. Alle partijen voordeel.
    Plus als ze dan ook voor zorgen dat je deze digitale games mee kan nemen naar de volgende gen consoles is het BC probleem ook opgelost.
    En always-on is toch ook niet erg, laten we eerlijk zijn. Hoe vaak is je xbox nou werkelijk van het internet gekoppeld?
    En mocht je een keer geen internet hebben dan verander je toch je tel in een wifi hotspot en klaar is kees.:thumbs:
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    volgens mij niet officieel, de CFO van EA roept dat iets 'waarschijnlijk is' en Nu.nl presenteert het alsof ze persreleases van MS en Sony in handen hebben

    beetje raar
     
  10. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Internet storingen? Consoles die niet aangesloten zijn op internet?
    Dat zou dus betekenen dat je geen games kan spelen?
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dan heeft UPC ook geen klanten meer trouwens! :+
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Wij hebben hier niet te klagen qua internet maar stel je eens in andere landen voor waar het een stuk slechter is.. Wat moeten zij dan? Die gaan dan gewoon voor een andere console of niet.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Yup reken daar maar wel op. Ik geloof dat 60% van de verkochte 360's nog nooit op internet zijn geweest. Dat zijn echt niet allemaal hackers.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    http://www.vg247.com/2013/02/13/ps4-controller-new-details-emerge-pre-reveal/
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hoera voor (hopelijk) echte triggers

    hopen dat hij ook wat makkelijker in de hand ligt bij mensen met grote handen
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik kreeg in het begin echt kramp van de DS. Op Neogaf trouwens verbazend veel positieve geluiden over de huidige DS.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Zo te horen blijft de vorm hetzelfde dus....ben benieuwd hoeveel er echt veranderd is straks. De 360 controller blijft gewoon perfect...nog nooit kramp in mijn handen gehad ervan, echter absoluut wel van de DS3.
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dus weer je duimen in de knoop? :+ Fatsoenlijke triggers zouden ook wel handig zijn ja...
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Triggers en diagonale thumbsticks. Iets anders en ik ga niet serieus nadenken om een PS4 aan te schaffen.



    [​IMG]

    Zoiets kan het wel worden. Of is het niet Dual Shock genoeg?
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2013
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat ziet er qua ergonomie ietsje beter uit maar de thumbsticks zitten nog steeds te laag, dus nog steeds kramp in de handen vrees ik
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina