1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Als ik me goed herinner stond de 360 even voor op de pc. De GPU die in de 360 wordt gebruikt kwam begin 2006 uit voor de pc (als was die al wel eind 2005 voorgesteld). De 360 GPU had toen vrij veel overeenkomsten met de GPU van toen.

    Ik zou dan ook teleurgesteld zijn moest het zo'n GPU worden. Gebruik dan op zjin minst een 6800, als is dat nog steeds wat teleurstellend. Voordeel (nja, niet voor MS dan) is wel dat het verschil met de Wii U niet zooo groot is en dat er misschien eens eindelijk deftige multi-platform games op een Nintendo console komen.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    De WiiU is dus gewoon 5 keer sterker dan de 360 volgens dat gerucht. Laat het maar waar zijn. :cool:
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dat was ook het stukje wat mij veruit het meest opviel. Kan het mij echter bijna niet voorstellen
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Of ze halen alles eruit, vullen hem met beton en nemen 5x sterker wel heel letterlijk. :+
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat over die videokaart heb ik ook gereageerd op Tweakers, dat mensen niet alleen naar de videokaart moeten kijken maar ook naar de grafische technieken die tegenwoordig allemaal mogelijk zijn zoals de Mega Meshes van LionHead.

    Voor de mensen die het even vergeten zijn hier de video, en dit alles draait dus op een 360/30FPS dus als dit al mogelijk is op een 360 verwacht maar dat de technieken in de toekomst steeds beter worden waardoor het gat tussen console en pc steeds kleiner word.

    [yt]Ned4N4fLF_I[/yt]
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik vind die tech demo trouwens best lelijk, maar dat zal meer aan de stijl liggen dan aan de techniek. oa veel teveel lelijke bloom, bah. :/

    wut... Ik dacht dat die online passes al kut waren. Dit is dus een gerucht wat van mij dus niet waar hoeft te zijn. :+ (en het is Kotaku, dus het zal ook niet waar zijn. :p)
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Geloof ik niet zo in. Als MS dat perse zou willen zouden ze wel volledig digitaal gaan.

    En ook used games leveren geld op, LiVE accounts, DLC etc

    Een systeem waarin ik van mijn gigantische stapel duurbetaalde games er niet een paar aan mijn broertje uit kan lenen hoeft van mij bij voorbaat al niet

    btw, die smaller controller hoeft van mij ook niet. Hij is precies goed zo. Zeker qua formaat
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat van de controller had ik overheen gelezen. Die moeten ze gewoon precies zo laten als het is. Pure perfectie.

    Op de D-pad na dan. :+ Maar wie weet, ik ben geen designer. :p Ik vond de Duke ook heel erg fijn, maar die hebben ze met de 360 controller weten te overtreffen)

    <3
    [​IMG]
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    De Duke was net ietsje te dik en als ik dat met mijn kolenschoppen al vind kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die er moeilijk mee overweg konden.

    Maar de S en de 360 controller vind ik echt geweldig. beste (niet custom of limited) controller ooit (op de D-pad na) wat mij betreft
     
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Tweakers is ook echt een van de weinige sites waar ik comments lees, zitten echt veel snuggere gasten tussen.

    Heb liever dat ze gewoon die online passes erin houden ofzo, ik leen toch nog vaak van vrienden. En hoe gaan ze dat wel niet doen met huishoudens?
    Denk zelf dat ze games aan account en xbox gaan linken (ala XBLA) wat dus inhoud dat je flink de lul bent als je meer als een xboxen thuis hebt staan.
    Een vriend van mij speelt ook vaak de games van z'n zoon op z'n eigen xbox, die kan alles dus mooi twee keer gaan kopen ? :emo:

    Kan het trouwens wel begrijpen dat ze van de 2e hands handel afwillen, maar met dit systeem vergaat het lachen je snel als je meer als 1 xbox thuis hebt.
    Maar goed misschien als je met 1 xbox niet online gaat (en dus de game niet kan registreren) het wel gewoon gaat werken, tenzij je natuurlijk verplicht voor de game online moet zijn, wat dan weer een hele grote groep treft die nooit met dat ding online (kunnen) gaan.
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2012
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik kan wel begrijpen waarom men aan dat soort contructies zou denken. In amerika met diensten als gamefly en ketens als gameshop die een enorm deel van hun omzet halen uit verhuur en 2e hands sales is het 2ehands games gebeuren veel en veel groter dan hier in europa maar ik zie veel te veel haken en ogen om dat zomaar ineens door te voeren.

    Dan zou de content wel HEEL erg goed moeten zijn.

    Ik zou dit alleen willen als ze volledig digitaal gaan want de game op disc haalt voor mij persoonlijk zijn bestaansrecht enkel en alleen nog uit het feit dat ik hem zo aan iemand mee kan geven

    dat kan met een digitale versie natuurlijk niet
     
  13. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    'Nieuwe Xbox bevat blu-ray en Kinect 2'


    Door Bart de Water, donderdag 26 januari 2012 10:35, views: 13.923


    De opvolger van de Xbox 360 wordt voorzien van een blu-ray-speler en Kinect 2. Microsoft zou werken aan een systeem om het tweedehandsgebruik van games aan banden te leggen. Ook zou er gewerkt worden aan een kleinere controller.

    Kotaku heeft uit zijn bronnen binnen de gamesindustrie begrepen dat de opvolger van de Xbox 360, die onofficieel Xbox 720 is gedoopt, wordt voorzien van een blu-ray-speler. Tegelijk met de nieuwe console zal de Kinect 2 worden uitgebracht, voorzien van een eigen processor. Deze processor is uit de huidige Kinect geschrapt wegens kostenoverwegingen, het verwerken van gegevens uit de bewegingssensor gebeurt door de Xbox 360-cpu. Verder zou Microsoft overwegen om een kleinere controller te maken voor de nieuwe spelcomputer.

    Microsoft zou ook werken aan een systeem om het tweedehandsgebruik van games tegen te gaan, al konden de bronnen van Kotaku nog niet vertellen op welke manier de softwaregigant dat wil bereiken. Uitgevers proberen de doorverkoop van games al te ontmoedigen met initiatieven als Project Ten Dollar en online passes, waar met eenmalig bruikbare codes respectievelijk dlc en multiplayertoegang wordt gekoppeld aan het account van een gebruiker.

    De bronnen van Kotaku onderschrijven ook het gerucht van IGN dat de nieuwe spelcomputer zes keer zo krachtig wordt als de Xbox 360. Microsoft zou zelfs iets hoger mikken met acht keer zoveel rekenkracht. Volgens IGN krijgt de nieuwe Xbox een op de AMD Radeon 6670 gebaseerde gpu, andere sites hebben een gpu uit AMD's HD 7000-serie gemeld. Volgens bronnen van Kotaku zou nog niemand over devkits beschikken.

    http://tweakers.net/nieuws/79567/nieuwe-xbox-bevat-blu-ray-en-kinect-2.html



    *edit: Zie nu net dat dit stukje al gepost was8)|:-
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2012
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    De huidige standaard controller vind ik ook de perfectie nabij. De klachten over het D-Pad heb ik nooit begrepen, maar ik geloof best dat het voor de fighters niet ideaal is. Fix dat en ik ben tevreden hoor. Kan ik ook gewoon m'n oude controller blijven gebruiken. :D
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    nog een keer Wii U

    http://tweakers.net/nieuws/79569/wii-u-van-nintendo-komt-voor-eind-2012-uit.html

    hier is ie weer twee keer zo krachtig :+
     
  16. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat de nieuwe xbox maar komen...
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Aangezien de andere vs. thread zo dood als een pier is dan maar hier:

    We hebben een officiële releaseindicatie! Behoorlijk laat nog.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik mag hopen dat ze met 'rond de kerst' ergens in Oktober bedoelen. Anders mis je de helft van je sales volgens mij
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja. Er is nu zoveel gelekte info (als het waar is), dat in ieder geval een aankondiging wel mag van mij. :+
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    De Wii is in NA op 19 november gereleased. Neem aan dat ze hem dan wereldwijd rond diezelfde datum releasen met (in de VS) het oog op Black Friday.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina