1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wie zegt dat ze dat niet doen? :)
    Btw de console capture card bedrijven schijten wel in hun broek denk ik.
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409

    Vorige pagina stond een screen wat misschien van de nextbox zou zijn. Maar blijkbaar niet. En dat filmpje is al een tijd oud ook.
     
  3. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    De markt is er nog lang niet klaar voor.
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Als ik daar manager van zou zijn, dikke deal met M$ maken als je bedrijf wilt redden :+
     
  5. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Is toch eigenlijk ook helemaal niet meer van deze tijd, dat je video's moet opnemen met een externe kaart.
    Vind het eigenlijk gek dat je nu pas fatsoenlijk je gameplay kan streamen en sharen, wel een beetje jammer dat Sony met Ustream gaat samenwerken i.p.v. Twitch :mad:.
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Misschien heeft Twitch al contract met microsoft en had Sony geen keus? :p
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Las laatst een artikel dat Sony met de PS4 nog volop aan Blu Ray discs zullen doen en het zal de eerste tijd ook echt niet weggaan. Is misschien maar goed ook, nu kun je nog gebruik maken van een Budgetgaming, wie weet wat ze allemaal durven te vragen straks als alles streaming/digitaal wordt.
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja, backward compatibility is vaak een issue. Maak me er zelf niet druk om. Nooit echt behoefte aan gehad en anders staat de oude console er nog.
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Dat is wel waar, maar aan de andere kant brengt streaming ook wel weer een aantal flinke voordelen met zich mee. Wordt leuk trouwens, een nieuwe Xbox ook met een Bluray speler. Of mss wordt het de terugkeer van de HD DVD? :+
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    nah, gelukkig is Bluray nu de standaard en is de Bluray drive in de nieuwe xbox al zo goed als zeker
     
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Hoop k ook op alleen moet je wel een goede verbinding hebben liggen..
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Prijzen van games zijn zo duur door de drukkosten van de schijfjes, toch? Dacht dat tijdje terug ergens gelezen te hebben.
    Wat mij betreft mag het softwarematig aangeleverd worden, als dat de kosten veel drukt.

    En in hoeverre gaat streamen goed werken met een matige internetverbinding? Ben je mooi klaar met je magere ADSL lijn.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je hoeft het natuurlijk niet te gebruiken. Maar zal idd wel lame zijn als het onderdeel is van PSN en je ervoor moet betalen maar die functie kan je dan niet gebruiken omdat je internet niet snel genoeg is.
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mwoah, denk dat dat niet de kosten zijn. Schijfjes kosten geen drol meer. Hoesje, doosje en schijfje ed kosten wel iets, maar is niet de reden dat games 'duur' zijn. Fysieke overdracht bestaat al zo lang. Vroeger kreeg je nog toffe, kartonnen dozen om (pc) games, om mooi neer te zetten. CD's en DVD's zijn ook niet schikbarend duur (hoogstens wanneer ze nieuw zijn en omdat de release nieuw is en ze daarmee de prijs op kunnen krikken). Retail- en transportkosten zorgen daarentegen aanzienlijk voor kosten.

    Online / downloadable content wordt vaak gezien als de oplossing, omdat je veel minder kosten hebt, en dit zou ook aanzienlijk goedkoper moeten zijn, maar deze worden kunstmatig hoog gehouden. De aanbieder houdt vaak een flink percentage in en prijzen worden nog teveel rechtgetrokken met adviesprijzen voor fysieke versies. Daarnaast zakt de prijs van online / downloadable content vaak nauwelijks of te weinig. Iets wat een jaar of paar jaar oud is, moet je niet voor dezelfde prijs als nieuwprijs aanbieden. Daarnaast ga ik geen 60 euro voor een downloadversie betalen, terwijl ik voor dezelfde prijs of minder de fysieke versie kan kopen. Laatst genoemde heb ik altijd in bezit en kan ik doorverkopen / ruilen / uitlenen et cetera. Daarnaast vind ik dat de prijs van uitbreidingen niet reëel is in vergelijking met het volledige product.

    Een volledig spel kost 60 euro en dan bieden ze simpelweg 3 maps aan voor 10 euro. Nee, ik ben best wel tegen digitale content en ondanks dat dit de toekomst zal gaan worden, houden de onterecht hoge prijzen en beperkingen me tegen (uitzonderingen voor echt goede dingen voor een goede prijs).
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee nu werkt het nog niet idd. Maar als het normaal word gaan die prijzen ook omlaag.
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Op den duur zal dat het wel worden. Verder wel eens met 2K. Prijzen slaan nergens op.
     
  17. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Fysieke games zullen er echt nog heeeel lang zijn. Langzaam zal de markt wel meer digitaliseren maar dit gaat heel traag. Ik zag laatst een poll op een grote gamingsite en daar gaf echt 92%+ aan dat ze fysiek boven digitaal prefereerde.

    En als het gaat over streamen: Lang niet iedereen heeft internet op z'n console laat staan, laat staan snel genoeg. De kwaliteit is geloof ik nog niet heel spectaculair.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja zo poll zegt niks. Wat als de prijs digitaal lager is dan wil ook nog wel eens en poll maken.
    En mensen zijn bang voor verandering. De PC spelers vonden Steam eerst ook niks. :)
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het idee dat m'n nieuwe xbox een soort van Steam(box) is, lijkt me eigenlijk best wel handig. Alles staat lekker op m'n console (kan nu ook al) en geen gedonder met discs.

    Wat waarschijnlijk wel kut is, is dat we dan niks meer voor de release kunnen spelen omdat het ''gelocked'' is tot de release. (zie steam/origens)
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    En dat winkels eraan gaan is ook een nadeel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina