1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    idd precies zoiets en ergonomisch gezien gaan ze er echt wel over nadenken. De controller van de dreamcast was ook een vliegdeckschip maar speelde heerlijk. Daarnaast is de 360 controller ongeevenaard qua ergonomie, dat helpen ze echt niet zomaar naar de klote.

Ik maak me eerder 'druk' om de kosten. 4 controllers wordt op deze manier een dure aangelegenheid.

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Als een tablet een soort van hulp middel word om dingen in je spel aan te passen vind ik het prima! Of video's e.d streamen naar de tablet ... dat zie ik ook wel zitten. Bespaard je een hoop ellende om eerste weer je XBOX360 goed in te stellen.

Zoals DulleNL al aangeeft hoop ik dat het grote werk vooralsnog gedaan blijft worden door de "echte" console zelf. Microsoft kan, in mijn ogen ( ja natuurlijk kunnen ze dat wel :+ ) niet een console uitbrengen die grafisch minder kan brengen dan de 360 deed ...

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Kom nu met die aankondigingen! :'-(

significantly higher in power than the current-gen consoles

Thank god. :+

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hopsa, alsof het nog nodig was; meer bevestigingen dat ze er echt aankomen:

5. Dragonborn Z

Dragonborn Z Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht hier ook nog even m'n gedachten te delen wat betreft de next-gen, maar dit dekt de lading eigenlijk wel.

6. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ach ja, het is tegewoordig tablet mania en opzich prima. Zo lang de traditionele controller blijft vind ik alles prima! :)

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Titel mag aangepast worden naar codename Durango ;)

8. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb nog niets gehoord van Microsofts X12 Conference feb 29th

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat ging over windows 8 :)

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Er was gisteren ook een xbox showcase. ;) Schijnt een embargo op te zitten tot 5 maart.

edit: Niet dat ik verwacht dat er next-gen dingen tussen zitten, ik verwacht Halo 4 nieuws.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nee, mijn CD's... :'-(

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    En hoe verwachten ze dat backwards compatibility gaat werken? Iedereen gratis downloads geven van de games die op hun gamercard staan? :D

Of helemaal geen BC... Hm, zie ik MS ook wel doen. :+

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    zal me echt niks verbazen.

Ik heb er persoonlijk behoorlijk wat moeite mee. Er is nl geen enkele garantie dat je de spellen over 20-30 jaar nog kan spelen en dat vind ik nu juist zo vet aan mijn collectie. De spellen zullen dan voor mij een veel vergankelijker product worden en dus ook minder waard.

edit: ik neem het terug, las te snel (dacht downloadable only). Overstap naar een sd-achtige variant vind ik alleen maar super. Dan krijg je in principe weer cartridges :)

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Het enige probleem is dat je dan:

a) Geen tweedehands games meer kunt kopen.
    b) Gewoon weer 50-60 euro gaat betalen bij de release van een game en zelfs een half jaar of jaar later.

Edit: Dit was een reactie op Kevf's post. :+

15. iTz FaRiiD x

iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

Leuk Bevonden:
    6
    Vind het helemaal niet gek dat ze van de CD's af willen. De grotere games hebben nu 2 tot 3 disks. Dat in combinatie met een 60GB HDD... Nah, dat wordt niks.

Over BC: je hebt al een xbox 360. Waarom zou je dan nog dezelfde oude game op de nieuwe xbox willen spelen. Persoonlijk denk ik dat je niet langer dan 1/0.5 jaar diezelfde game gaat spelen die op de xbox 360 uit kwam. Kijk maar naar CoD, is er iemand die nu nog COD1 speelt? Of fifa, volgens mij speelt niemand meer fifa 2000?

Ik vind het idee om over te gaan op SSD's/flash memory helemaal niet zo verkeerd. Zolang de game shops maar de prijzen kunnen aanpassen en ik niet steeds een game hoef te kopen voor 50/60 euro, heb ik er geen problemen mee.

Ben benieuwd wat Mictosoft in petto heeft voor ons! Het wordt tijd voor een nieuwe xbox_O_

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    je kan toch gewoon elkaar zijn cartridges overnemen?

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik speel soms zelfs nog PSX games op de PS3. ;) Fifa 98 zelfs ook. Niet vaak, maar het is fijn de mogelijkheid te hebben om op 1 apparaat de nieuwe en oude games af te kunnen spelen.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    true maar je kan ook geen cassettebandjes meer afspelen op je cd-speler. ;)

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik had het over je post voor de edit. :p

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Maar die cassettes zijn weer op cd verschenen. Ik wil in ieder geval een blu-ray speler. SD kaarten zie ik nog wel gebeuren, veel opslagruimte.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina