1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Kan het niet zo zijn dat je tegen betaling sneller kan upgraden? Tribes Ascend is volledig gratis (alle updates, alle unlocks) maar tegen betaling kan je sneller upgraden.
    Heb daar zelf 50 of 60 euro ingestoken.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    http://www.linkedin.com/jobs?viewJob=&jobId=4617561
    Optical Engineer (Illumiroom gebeuren weer)


    http://www.linkedin.com/jobs?jobId=4350820&viewJob=
    Development Manager, SBG

    Ik hang de laatste tijd een beetje rond op de TeamXbox forum en dan voornamelijk in de thread over de Durango. Zij vinden het wel erg zorgwekkend dat de door VGleaks gelekte Durango specs niets zijn veranderd. DDR3 ram nog steeds en geen DDR5 etc. VGleaks heeft toch erg veel weten te lekken van de PS4 achteraf en het is weird dat het van MS veel van hetzelfde blijft..tenzij MS dus gewoon de boel zo extreem goed beveiligd heeft, dat er gewoonweg niets kan lekken meer. Hoe sneller het 26 april is (als het echt 100% klopt, die datum) hoe beter.

    Dit klinkt erg goed, maar ik denk echt dat het bullshit is:

    http://beyond3d.com/showpost.php?p=1715919&postcount=1675
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2013
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Interesting! Het zou eerst een MS partners evenement worden..en nu ineens pers?

    Press members invited to Microsoft fiscal event this week
    March 3rd, 2013 Posted in General Microsoft, News | 0 Comments

    Various members of the press have been invited to Microsoft’s fiscal year 2014 event, START, which kicks off tomorrow and lasts through Thursday. It’s being held “to bring together all levels of employees from CCG to share high-level corporate direction as well as Business Group and segment product strategies and details necessary to build out timely, comprehensive and integrated business plans.”

    Numerous sections of START are dedicated to Xbox-related events, such as “Xbox Platform Deep Dive” and “Xbox Games”.

    Could the press be given a first look at the next Xbox this week? If so, this could be a low-key, embargoed reveal, followed by a public announcement.

    As noted by Superannuation, who uncovered the press tidbit, “all sorts of Microsoft and Xbox folks are going to be there—studio heads, marketing, biz, etc.” Rare head Craig Duncan will be in Redmond this week, for what it’s worth.


    http://gamingeverything.com/41895/press-members-invited-to-microsoft-fiscal-event-this-week/
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2013
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    morgen ;) of toch niet?

    Xbox isn't just for hardcore gamers anymore. It's the center of a whole entertainment ecosystem that goes way beyond the living room. Music, movies, social and games converge and become accessible across any device, anywhere, and that's just the beginning. We are revolutionizing entertainment right now.
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou, fijn dan! :mad: Het is dat er "just" tussenstaat, maar toch...
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou, hij is niet alleen maar voor de hardcore gamer. (hardcore + casual ;))

    Zelfde als een thuis pc niet?
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, ok... maar ik vrees vooral voor Kinect. Ik heb daar echt helemaal niks mee en wil gewoon een controller a la Xbox 360. ;)
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Volgens die geruchten zou er gewoon een nieuwe verbeterde ''natuurlijke'' evolutie uitkomen van de huidige 360 controller. En daarmee werd niet een Kinect bedoeld.
     
  9. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Nee, de xbox zelf gaat niet revealed worden morgen, maar ik denk wel dat ze er alles aan doen om de heat van de PS3 weg te nemen, dus ze zullen misschien wat features wel onthullen, of wat xbox only games..
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    zin die ik er direct 'bijdenk': So we don't need the most bad-ass hardware out there to cater most of you'

    Ongetwijfeld, maar wel voor mij :)

    Maar goed, tis maar mijn interpretatie.
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ach ja, we zien het wel. Ik vind het allemaal prima, zolang er geen geforceerde Kinect-achtige shit is en dus een keuze hoe ik het wil besturen. Volgens de geruchten zou er een Kinect zijn ingebouwd en dat hoeft voor mij al niet...
     
  12. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Echt Microsoft "All I wanna be is everything at once"
    En dat kan niet.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik struin de laatste tijd op allerlei forums rond zoals TeamXbox en NeoGAF en daar kom je mensen tegen die van alles lopen te beweren. Eentje is erbij die normaal gesproken groot MS fanboy was, maar nadat hij definitieve specs gezien heeft van de nieuwe Xbox zegt ie dat het afgelopen is met Microsoft als zij willen gaan strijden met Sony...yeah right. Echt gigantisch klaar met dat gelul en het is tijd voor feiten...ben alleen bang dat we voor de echte feiten nog tot eind april moeten wachten.

    Ik kwam op NeoGAF ook iets zeer interessants tegen. Er was een thread aangemaakt over dat nieuws dat MS vier nieuwe IPs in ontwikkeling heeft. Een poster daar is flink op zoek gegaan naar informatie en kwam achter allerlei leuke dingen. Het komt erop neer dat Rare hoogstwaarschijnlijk samen met Lucid + Turn 10 (Forza 1tm4) + Playground Games (Forza Horizon) bezig is aan PGR5. Ook zou Rare bezig zijn met een racer die zich op water afspeelt en Rare heeft een shitload aan mensen van Codemasters en Evolution ingehuurd hiervoor.

    De Black Tusk Studios shooter was al bekend toch? Een soort space FPS met de scale van een Halo en Gears met platforming en horror elementen. Ook wel cool over deze studio:

    [​IMG]

    Verder werden er mensen gevraagd voor games in het action/adventure, fps, rpg en racing genre en het betreft hier allemaal gloednieuwe core IPs. Voor deze projecten zijn er mensen aangenomen van niet bepaalde kleinste bedrijven...Rockstar, Naughty Dog, Sucker Punch, EA, Volition, Ubi, Relic en ga zo maar door.

    Dan is er dit:

    [​IMG]

    Het laat een timeline zien, Rare moving on? Het lijkt er wel op, want de berichten zeggen dat ze een andere studio op de casual games hebben gezet, de recente vacatures waar ze mensen zochten voor een core game. De tas moet een soort teaser zijn van wat er gaat komen..wat kan het vraagteken zijn?

    En dan nog dit over Rare

    https://twitter.com/BjornToftMadsen/status/302506635031638019
    https://twitter.com/andybastable/status/307528561592528896

    We hebben genoeg om naar uit te kijken:

    - Black Tusk Studios game (lijkt echt iets groots te gaan worden)
    - Rare met andere studios met PGR5 en misschien nog een eigen racegame
    - Lionhead met een MMO
    - Ryse (Kinect+controller)
    - Undead Labs game (die zombie game)

    Dat naast de Halo games, Forza's, Fable en Gears of War? Kom maar op dan hoor. Als MS een goede balans kan vinden met Kinect en core games, dus zeg maar..laat het gewoon aan de developers over of ze Kinect erin willen stoppen of niet, dan lijkt de toekomst qua Xbox gaming aardig rooskleurig! :thumbs:

    Dit is de link waar ik alle info vandaan heb

    http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=511206
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2013
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben het helemaal met je eens. Daarnaast denk ik dat de Hardcore gamer straks niet zonder de Kinect kan O-)

    Remember deze Natal trailer (dit wordt deze next gen allemaal mogelijk)
    [yt]jr3pFKvCBKY[/yt]

    -Use your own Gear
    -Connect and Share
    -Voice recognition

    Daarnaast nog Hardcore controllers en andere accesoires. Het zal me ook niets verbazen dat project milo deze gen op duikt

    [yt]yDvHlwNvXaM[/yt]
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    hardcore gamer en dan dat filmpje posten? Dat filmpje is alles waar ik niet naar op zoek ben. :+


    edit: over vier maanden de Steambox? :eek:

    http://www.eurogamer.net/articles/2...box-prototypes-to-be-ready-within-four-months

    Ik dacht dat we dat ding niet meer hoefden te verwachten dit jaar.
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Steambox is toch gewoon the big picture maar dan direct op je tv? Opzich wel nice, maar ben benieuwd hoe dat hardware technisch gaat werken. Zelf heb ik mijn pc ook wel op de tv in big picture en dat werkt geweldig.

    Als je die tas van Rare ziet, verwacht ik toch een compleet nieuwe IP en niet een reboot/remake/sequel van een bestaande Rare serie. Kameo en Viva Pinata waren best wel tof om te spelen.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    steambox vind ik ook wel interessant :)

    okay ik bedoelde deze commercial (Xbox 1) 8)

    [yt]3ZcNXe20dXI[/yt]
     
  18. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Hardcore gamer met Kinect? Echt niet. Die wil gewoon op de bank blijven gamen.
     
  19. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Enige wat boeiend is in dat filmpje is die eerste fight game. Dat is iets waarvan als het goed werkt Kinect echt een meerwaarde heeft.
     
  20. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk dat het wel tof word met integrated kinect,

    bijv. met gears of war moest je altijd stom op A drukken als je een Valve-open moest draaien, nu kan je snel overschakelen en het met je handen doen, snel je controller weer oppikken en doorknallen..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina