1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Geef mij dan maar de a knop.
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hardcore gamen op de kinect lijkt me goed mogelijk, ik denk alleen dat het dan buiten de bekende genre's moet. Een Black & White zou geniaaaaaal zijn om met de kinect te spelen, onrail shooters werken prima.
     
  3. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Van mij mag Microsoft wel even heel snel met wat informatie komen. Die geruchten maken me bepaald niet vrolijk. En de zin: not Just for hardcore gamers al helemaal niet.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Geeneen console is "just for hardcore gamers" PS2 had ook al de eyetoy bijvoorbeeld. En Lego games zijn ook niet "just for hardcore gamers"
    Mensen maken soms van een mug een olifant. Je kan gewoon je normale spellen heus wel met de normale controller spelen. Daarnaast zullen er ook wel Kinect games uitkomen. Geen groot probleem en als dat ding standaard erin zit gaan eerder studios eraan beginnen en kunnen er tijdens de volgende generatie er best wel toffe games voor uitkomen.
    Maar Kinect voor "hardcore" gamers kan ook gewoon handig of leuk zijn. Je Xbox aanzetten op voice command, misschien ziet de Kinect of de kamer donker is of licht en past daaraan de brightness aan ingame. Xbox dashboard makkelijk met de hand bedienen. Gewoon pauze roepen als je een film aan het kijken bent ipv van je controller zoeken.
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2013
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    De dashboard bedien je het makkelijks met de knoppen op je controller.
    Pauze roepen als je een film aan het kijken bent is kut. Stel je wordt gebeld of whatever, is het rumoerig in huis weetikwat, staat ie opeens stil of spoelt ie door. Is kut.
    Als ik de Xbox aan wil zetten druk ik op de controller.
    Enige lichtelijke voordeel kan dan de brightness aanpassing zijn maar kom op..gimme a break.Kinect is gewoon kut en geeneen tof voorbedacht concept/game (Star Wars Kinect, DBZ Kinect) is gewoon compleet gefaald.
    + er wordt hier niet van een mug een olifant gemaakt want geef nou gewoon toe, de exclusives van MS afgelopen jaar zijn mager vergeleken met Sony en MS heeft veel meer ingezet op de Kinect dan daadwerkelijke hardcore titels. De talloze geruchten van MS met kinectintegratie in weetikwat wijzen duidelijk gewoon een richting op en dat is dat we gewoon niet gaan ontkomen aan de aankomende xbox met een kinect integratie. Vind het allemaal prima, zolang ze maar genoeg aandacht besteden aan de hardcore gamers, iets waar ze dus de afgelopen tijd zwaar laks in zijn geweest.
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ligt hem totaal aan de houding, lijkt mij juist wel fijn dat ik gewoon met de hand de xbox kan besturen als ik op m'n bank filmpje wil kijken. Doe ik het geluid etc wel met de normale afstandsbediening.

    Ik neem aan dat het voice-control gebeuren wel eerst uitvoerig getest wordt voordat we van dit soort praktijken krijgen:

    [​IMG]
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Tsjah en dat gebeurt dus gewoon wel. :+
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja als ze zo negatief bent kan het nooit wat worden.
    Kinect 1 werkt al ook prima dus zal 2.0 nog wel beter werken. Dus als je gebeld word en het werkt niet reden is een beetje slap. Of ze dat niet gewoon testen etc en het is niet het eerste apparaat wat op een voice reageert.
    En Xbox aanzetten met Voice is gewoon wat nieuws maar de meeste hier zijn gewoon bang voor verandering. Kan me nog herrineren dat mensen het niks vonden dat je de Xbox kon aanzetten op de controller. Toen dat gerucht kwam :emo:
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Noem eens een goede Kinect game dan die echt vlekkeloos werkt?
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Fruit ninja! (geen idee eigenlijk, heb geen Kinect)

    Het is in dat opzicht dan ook maar goed ze met een 2.0 versie komen ;).
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    ..Juist ja.
    Kinect is gewoon een faal.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Child of Eden en Kinect Sports.
     
  13. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Wait wut? Daar ben je toch niet serieus he?
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Heb het over hardcoregames.
    Kinect Sports: geen hardcore titel.
    Child of Eden: mweeaah. Kom op, je wil toch gewoon moves nadoen met je laserzwaard en weet ik veel wat ipv beetje met je handjes wapperen met leuke muziekjes dingetjes en tralalaltjes erbij? Daar koop je die Kinect toch niet voor?


    Idd..Kinect werkt prima? Say wut? :+
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Jup. Vind het wel prima werken nu. Maar kan nog veel beter met aanpassingen dus ben wel blij dat ze met 2.0 komen. Ik hoef die games ook niet per se. Ik speel het soms bij me nichtjes en daar werkt het prima. Maar dat Kinect niks is voor hardcore gamer ben ik niet mee eens. Wat Kinect hoeft niet alleen voor games te zijn. Zoals mijn voorbeeld wat ik gaf.

    Lol hou toch op nu moet ik ineens "hardcore games" opnoemen. :emo:
    Je vraagt me welke Kinect game goed werkt.
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2013
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Je koopt toch geen apparaat van destijds 150 piek om 'Xbox on' te zeggen ipv gewoon simpel op een knop te drukken?
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee alleen "Xbox fuck off". :+
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    We hebben het toch nu of de Kinect die standaard bij de next xbox zit.
    Ik koop ook geen apparaat nee voor alleen voice commands.
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Ja oke dat is wel hard. :+
    Hybrid, ja maar jij zegt wel dat Kinect 1 een prima ding was. Waaruit is dat gebleken dan? Enkel die voice commands?
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Pff lees me andere comments ook eens. ;)
    Het werkt prima bij best veel games. Tuurlijk sommige games waren niet veel soeps. Maar het idee met wat goede aanpassingen is zeker wel interessant.
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2013
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina