1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dit is dan wel weer tof:

Link

Games co-op spelen zou dan in sommige gevallen meer interactie bieden, en friendslist+skype contacten lijkt me sowieso erg chill.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Had niet anders verwacht eigenlijk. Zeker omdat ze Skype idd hebben overgenomen.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het is opzich wel lachen, maar je kunt dat op je pc/laptop nu ook doen via Skype. Het verschil is alleen dat je dat nu op je bigscreen kan doen, als je die hebt. Of ben ik nu gewoon negatief bezig? Mij kan het iig niet extreem veel boeien om met vrienden te babbelen en hun te zien, voice/party chat is genoeg ;)

Tuurlijk...als je aan het gamen bent en je bent bij een bepaald stuk en wilt het laten zien, en dat kan...tja das best grappig dan :)

Laatst bewerkt: 7 mrt 2013
  4. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Lijkt me zeker toch en zag zoiets ook al aankomen door de overname.
    Heb zelf ook veel vrienden die op de PC vaak gamen, dus zou wel tof zijn als je met een grote groep gewoon gezellig kunt praten :)
    Of natuurlijk even je rage kwijtraken :+

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vanaf volgende maand gaat messenger uit en word ALLES Skype, dus dit is toch geen nieuws meer?

het zit al standaard in Win 8 en straks ook in de 720 en word de zoveelste manier voor MS om alle platformen aan elkaar te knopen

fok cross-game chat (wat de ps3 nog steeds niet heeft) , het word cross platform chat tussen alle MS producten en OS'en

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Skype op de Xbox lijkt me heel dope hoor. Gebruik het dagelijks en het lijkt me ook tof om 'live' te capturen via Skype.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja dit komt er was toch al bekend :eek: weet soms niet wat al wel en niet bekend is gemaakt, dus zeg maar nietsO-)

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het kan op zich wel vet zijn, zit je straks Fallout 4 te doen en je kijkt naar een prachtig uitzicht of weet ik veel, en dat wil je even tonen aan je buddies..hoppa! Zou helemaal lachen zijn als je net als Teamviewer iemand kan helpen met een game als hij/zij ergens vast zit. Maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is niet bekend idd. Maar 1+1=2 dus het word wel als een feit beschouwd.
    Doe ik zelf ook. :)

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Om even terug te komen op het always online gedoe waar de laatste tijd behoorlijk over gediscussieerd wordt:

Sim City heeft weer eens aangetoond dat de gamewereld nog lang niet klaar is voor always online... :emo:

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dat had Diablo 3 daarvoor al gedaan :).

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Daarom zeg ik ook weer eens. :)

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    no way dat ik voor zoiets ooit zou betalen :)

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Klopt, online only is gewoon bullshit, vooral met zulke spellen. Gelukkig zullen de problemen binnen een paar dagen wel weer klaar zijn maar het blijft EA met hun onderhoud, storingen etc., dat betekent dat je dan weer niet kan spelen terwijl je gewoon even SP wil doen :emo:

15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Wil ook niet afhankelijk zijn van het internet. Sowieso, waarom online only?
    Als ik zelf de SP wil doen, of met wat maten even wil gamen, hoef ik toch niet online te zijn. Heb je internet storing, kun je gelijk niet meer gamen. Zie tot nu toe enkel nadelen en geen voordelen.

Skype kan handig zijn, maar zie nog weinig toegevoegde waarde tov de huidige chats. Video communicatie, maar dat hoeft voor mij niet zo. Screen sharing zou dan wel handig kunnen zijn.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar zijn we nu niet ook altijd online? :)
    Kan niet herinneren wanneer ik voor het laatste niet kon inloggen op Live als ik me Xbox opstarten. :)

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Hier in Nederland ja. Ook hier hebben we af en toe storingen, maar er zijn veel landen die niet zulke stabiele internetconnecties hebben als hier in Nederland of in Scandinavie.

18. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Sommige studenten hebben naar hun kamer geen kabel lopen, dus hebben ze daar geen connectie.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat is het punt niet, als ik een SP game wil spelen moet dat ook gewoon kunnen als mijn internet eruit ligt

En ouders die niet willen dat hun kids online gamen moeten toch ook gewoon een xbox voor ze kunnen kopen voor SP..

Wat Simcity en Diablo III doen is wel een waterdichte manier om piracy tegen te gaan,.. je maakt gewoon een deel van de SP een serverside operatie en klaar

maar de nadelen hiervan zijn zo groot voor de gebruikers dat we dit voor alsnog niet gaan pikken (hoop ik)

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Daarnaast geef je met deze verplichting de weg vrij voor eindeloos veel DRM gezeik en dat pakt echt nooit goed uit.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina