1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nextgen console: Laat ze zien.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Sindagon, 16 aug 2003.

1. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n Grote X is niet echt praktisch om in een kastje te zetten ofzo.

Die Ps3's zijn volgens mij allemaal nep, die bovenste heeft geen controllerpoorten (kan natuurlijk als alles draadloos is), maar ook geen aansluitingen voor Memory Cards en zo wat toch wel erg handig is, ook al heeft hij een harddisk. Die onderste lijkt te veel op de ps2, dat zullen ze denk ik ook zeker niet doen. Twee diskdrives lijkt me ook niet echt handig, dan moet je weer kiezen welke van de 2 games je wil spelen.

2. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja of ze maken dat voor grote games... Dan kan je dus cd 2 er in doen...

3. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind die concept ps3 wel mooi, nadeel is dat de vorm nouwelijks iets in gebouwd ken wordne dnek ik. Ik bedoel , de grafische kaarten wordne tegenwoordig steeds groter.

Wat betreft die groet xbox 2, wat mot daar allemaal wel niet in zitten!?!?!?!?
    Of mot je er gewoon instappen dat het een soort van virtual reality word?:+

4. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    na een kwartiertje spelen heb ik al ontzettende kramp in mn handen.....omdat je je handen(ik tenminste) in een ontzettend onnatuurlijke houding hebt....

5. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Daarom komt Microsoft met de Xbox 2 met deze controller

Ik denk trouwens dat ze twee CD's nodig hebben om een vergelijkbare performance te halen uit de PS3 ten opzichte van de Xbox2 (en zelfs de Xbox)... geintje, het lijkt me niet echt handig

6. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    dat klopt niet, die controller was een neppe in de tijd van de neppe xboxen (1). Hijs ook totaal slechter als die van nu.

7. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog maar is posten dan:
    Deze heb ik via internet! Niet zelf gemaakt!

Of met standaard pinguin:p

8. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    die heb ik ook ergens gezien, maar als ze zeggen dat ie plat word word het zeker niet zoiets. Helaas.

9. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    w00t ja die is mooi, wel met Linux natuurlijk :cool:

Voor de disks denk ik dat ze Blue-ray disks gaan gebruiken als die binnenkort nog uitkomen. Dit zijn gewoon schijfjes net zoals cd's en dvd's, maar er kan veel meer op.

10. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Kijk de xbox en de gamecube gaan nu samen werken in de toekomst, ze twijfelen alleen nog over de naam, de X-cube of de Gamebox:+

Zie hier de vernieuwde controller:

Laatst bewerkt: 18 aug 2003
  11. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een mooi design, een wit vierkantje met een rood kruisje erop :+

12. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    Idd, ik vind hem wel origineel, en denk dat ie zeker goed in de hand gaat liggen. Als de console net zo'n goede in druk geeft (rood kruisje met wit vierkantje bijvoorbeeld) dan gaat ik die zeker kopen.

13. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Voor de liefhebbers die ook voor de console The Phantom willen gaan heb ik hier wat Technische Specificaties voor je liggen :)
    Voor de gene die niet weten wat de phantom is, het is een console die eigenlijk puur op de pc lijkt, er zitten namelijk ook gewoon pc onderdelen in. De Phantom maakt geen gebruik van de gebruikelijke cd's of dvd tjes maar hier moet je via het internet de spellen binnen halen en opslaan op de harddisk van 100 gig,

Hier zijn de Spec:

* Intel Pentium 3ghz
    *256 mb SD Ram
    *10/100 Base Ethernetcard
    *4 controller poorten
    *2 usb slots
    *Support voor Dolby Digital 7.1
    *S-Video/RCA components
    *On-board RF wireless modules.

Over de videokaart die er in komt is nog niet echt veel bekent, naar mijn mening is dit toch het belangrijkste wat een console moet hebben, al vind ik het niet echt een console maar meer een dood normale pc in een ander jasje.

Voor de liefhebbers is hier ook nog een promo filmpje te downloaden.
    Klik

Zelf heb ik alleen een slecht gevoel bij de Phantom omdat er al een erg grote concurrentie is op de console markt, en of er nog een console bij kan lijkt me onwaarschijnlijk, tegenwoordig moet je namelijk al aardig wat geld op zak hebben wil je een beetje overleven. En ik vind het een te simpele pc rip, waardoor je naar mijn mening gewoon beter een pc kan hebben. Verder lijkt me het downloaden van spellen ook niet alles, je bent namelijk een aardig tijdje bezig wil je een spel van bijv 3 gig downloaden, en als je hdd vol is wat moet je doen met de spellen die er op staan weg gooien?, want je moet namelijk ook betalen voor elk spel wat je gaat downloaden.
    Nu hou ik op wat ik krijg een lamme hand :D:cool:

14. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik dacht wel dat hij mooi zou worden:+

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De eerste foto van de ps3 zou nog kunnen, maar die andere twee heeft Pietje gewoon gemaakt in photoshop.
    Trouwens mooi logo, alleen een lelijke controller.

16. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
  17. X-cube

X-cube 1 X to Rule Them All

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk moet ie dan X-cube heten (check naam) maar dat moeten ze eerst aan mij vragen, en dan wordt het dokken_O_ O-) O-)
    :9

18. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    oowja, omdat het een website heeft bestaat ie meteen |:-
    Like.. zowat alle plaatjes die ik daar zie kan ik zelf nog wel fotosoepen :{

19. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dan zal ik ze de naam "Gamebox" aanraden}:] :+

20. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    doed, dat is gewoon een xbox, of hebben jullie geen kruis in het midden?:{ :confused: :eek: |:-

Deel Deze Pagina