NF1 I Team NF1NITY

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door xAoDx RAMP4GE, 14 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ongelofelijk. Natuurlijk komen nu de hypes en flames:

    qG Rapist (MiiNoSha) @ 01:38
    qG got Raped qG got Raped


    Wat een achterlijk kind.
     
  2. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou me daar met een zilvere wereld medaille in me handen niet bepaald druk om maken.
     
  3. Dr Killjoy

    Dr Killjoy Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt 1 maand van te voren op gamebattles bekend gemaakt dat qG ging. qG heeft een week daarvoor WCG gespeeld en ze waren cker ingespeeld. En Aridity en Majin waren de enige die( integendeel tot qGleden die niet speelden en niets met gears te maken hebben ) wel heel erg sportief waren en zeiden , goed gespeeld en jullie verdienen t. experience was zooooo boos gewoon, hij ging naar mauperd toe en t leek haast alsof ie aan t huilen was. Water in de ogen gegarandeerd. Maja, dat dee hij pas na de 2e x verliezen tegen NF1.

    Hoe kon ik ook weten dat smartiez met een grooooottte uitleg zou komen als ze verliezen. Wij hebben tog ook niet of nauwelijks geoefend op annex . En ik weet dat qG heeft geoefend omdat ik t zelf zag en 1 van jullie leden dat mij vertelde.
     
  4. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    True, we got showed.
     
  5. RUTTIEE

    RUTTIEE Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    qG hoorde 2e te zijn en eOs 1e
     
  6. Dr Killjoy

    Dr Killjoy Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    smartiez, nou doe je wel zo stoer met je prestaties, maar denk je dat wij dat niet weten wat jij hebt bereikt ? En hoe kon t ook anders dat je op deze manier niet probeert te verzwakken:

    - smoesjes
    - lijst met vorige achievements

    Raar tog, dat alleen aridity en majingoku weer moeten laten zien dat ze wel volwassen gewoon goed gespeeld zeggen. Btje flauw eigenlijk: 2 toffe gasten in de clan met een arrogante teamleider die niet eens goed gespeeld kan zeggen.

    Egt stoer hoor smartiez. Wat minosha zegt over rapen , is ook niet helemaal waar, omdat qG erg van slag was na die eerste verlies, maar tegen ons was als 'real' als het LAN zelf.
     
  7. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hadden beter NF1 naar de WCG kunnen sturen, zij hadden makkelijk 1ste kunnen worden. Serieus, iedereen denkt gelijk dat ze super zijn als ze winnen op Annex, lol.
     
  8. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Gefeliciteerd,
    we hadden een mooie pot.
    we hebben jullie zelfs geowned op mausoleum\o/\o/
    maarja jullie waren iet beter dan ons.
     
  9. RUTTIEE

    RUTTIEE Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    vet irritant man, NF1 wint een toernooi van eOs en qG en gelijk gaan ze arrogant worden. Ze noemen zichzelf de beste clan van Nederland. ze hebben 'ff' een toernooitje gewonnen. Dat slaat allemaal nergens op. Ze stonden op wonderbaarlijke wijze in de finale dus ze hebben zwaar geluk... Dit is niet tegen alle NF1 members. De gene die dit zeggen weten t zelf wel dusz.
     
  10. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het deze keer met je eens ;)
     
  11. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Jesus wat is dit nou weer voor een gepraat hiero...

    Als iedereen nou gewoon ff rustig doet. Wij hebben inderdaad op rare wijze het toernooi gewonnen, maar jullie weten ook best dat wij daar niks aan kunnen doen...

    Dat lag aan het systeem waar mee gespeelt werd, een dubbele knock-out. Je moest dus 2x verliezen voordat je uitgeschakeld was, maar daar hebben wij toch ook niks mee te maken. (in de finale niet natuurlijk)

    Je kan idd wel zeggen dat we 2x verloren hebben. Maar dat zou dan zo zijn omdat we in de inspeelgame van eOs verloren, maar die game was een inspeelpotje. Iedereen mocht 1 match inspelen. Wij kozen eOs als tegenstander om ff lekker in te komen, dus dat telde helemaal niet mee voor de rest van het toernooi.

    Toen het toernooi eenmaal begon, moesten we meteen tegen qG spelen, die match verloren we ook en we kwamen in de verliezerspoule terecht...

    Daar speelden we 2 keer tegen verchillende teams van TeamtheWorld, shockwave gaming en iT...Daarna speelden we gewoon lekker en wonnen we van qG....Toen zaten we in de finale tegen eOs, die we ook wonnen. Ook hier speelden we wel goed maar na de match hoorden we dat er wat problemen waren bij eOs zoals D o p e die heel erg moe was en gewoon niet praatte en slecht speelde... Maar dat zijn ook weer dingen waar we niks mee te maken hebben en we niks aan konden doen...

    Dus als iedereen nou ff relaxed doet en niet wil overdrijven en alles (including eigen members etc etc...)
    P'zz SupreMe
     
  12. RUTTIEE

    RUTTIEE Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    supreme, ik heb t nu ff niet over het verloop van dat toernooi maar de manier waarop sommigen van NF1 dom lopen te doen... je kan zelf wel raden wie dat is denk ik...

    ook vet raar als die killa zegt dat de finale qG-eOs is en daarna opeens nog ns NF1-eOs.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2007
  13. g0dLikE

    g0dLikE Guest

    Ik was zelf onder de indruk dat we wonnen.. en dat qG got raped was maar een grapje..

    een paar dingen
    - wij speelden eerst echt slecht we moesten even wennen
    - wij waren echt heeeeel goed bezig in de finals
    - als je moe bent dan ben je dus niet echt een LAN Speler want dat moet je kunnen volhouden (wij hadden ook amper geslapen)
    - eigenlijk had niemand echt veel ge oefend op Annex ook wij niet..

    dus mensen moeten echt niet zoveel met smoesjes enzo komen want daar kan ik echt niet tegen jo
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 okt 2007
  14. Dr Killjoy

    Dr Killjoy Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    t is waar, NF1 speelde wel steeds sterker naarmate het later werd. Jammer alleen dat dope etc. heel erg moe werd en stopte met praten enz. En toen qG verloor ontstond er een soort van ketting reactie van slecht spelen.:

    qG ging slecht spelen door het verlies, ze waren er gewoon ff niet meer bij.

    en eOs dope etc. dacht dat we al gewonnen hadden en ging half om half slapen.
     
  15. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, dat zijn ook weer die dubbele knockout schema's...Je hebt 2 finals, die aan de winnaarskant was tussen eOs en qG...En die aan de verliezerskant, die tussen NF1 en qG...

    Dat qG 2 finals speelden had dus te maken met dat ze tegen eOs voor het eerst verloren, dus hadden ze nog een kans tegen ons aan de verliezerskant....

    Dan heb je dus pas de finale eOs-NF1........(Het was ingewikkeld jah:+ )
     
  16. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    LMAO!! NF1 Gratz Maar Annex = worthless en jullie winnen 300 euro maar qG 3000. PER PERSOON!
     
  17. Dr Killjoy

    Dr Killjoy Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm, enige waarde van jouw post reaper? Ander LAN is dat waar geen van ons aan mee deet?
     
  18. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Weet je dit gefuck slaat zowieso nergens op. qG heeft eOs en NF1 verslagen maar zijn ook verslagen door eOs en NF1. Dit geld ook voor eOs vs NF1 etc. En hier is een simpele verklaring voor en dat is dat dit toernooi een ANNEX toernooi is. Het is niet gebalanceerd en het is door Epic Studios ook uitgebracht als een fun gametype op GoW. Beter hadden ze Assasination gedaan, of natuurlijk Execution/Warzone. Zoals in USA bij de MLG Tests al bewezen was is kan bij Annex elk team van elkaar winnen, de slechtste van de beste om het maar even zo te noemen. Niet dat het veel uitmaakt, want het is zowieso maar de Fariko LAN maar het gaat even om het princiepe.

    Annex = Unbalanched, Period.
     
  19. Dr Killjoy

    Dr Killjoy Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    qG heeft eOs nie verslagen, nooit volges mij. Ze zijn door ons ook verslagen op xbox life howr?

    Maar t klopt , noobs kunnen annex winnen. Niet 'helemaal' waar, want heeeeeel veel 1 op 1's zijn verloren. En t gaat om teamwork die je ook gebruikt in normale clanmatches.
     
  20. Dr Killjoy

    Dr Killjoy Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    maaarja, inderdaad, rond gaan bazuinen dat eOs en qG "geraped ' zijn slaat ook nerges op.

    De scores staan vast. Over 3 maanden weer beter.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina