NFL en American Football

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door king of XBOX, 27 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    Naar aanleiding van de discussie in het nieuwsbericht van EA's Madden 2006 dacht ik dat een topic voor American Football wel op z'n plaats is.
    Wat vinden jullie nou eigenlijk van AF, spelen jullie het zelf wel eens of ga je zo nu en dan eens op bezoek bij de Amsterdam Admirals?

Ik zit hier voor dit schooljaar in amerika en ben zo dus in aanraking gekomen met AF. Op het begin kan het allemaal vrij ingewikkeld zijn, maar met enige uitleg en verdieping in de sport zie je al snel wat de bedoeling is en de vele mogelijkheden een 1st down of een touchdown te halen.

Het is een geweldige sport om te zien, maar ook om zelf te spelen. Vooral hier in amerika is het lastig om het echt tot in het school football team te maken of voor een club te spelen. Daarom spelen we hier bijna elke zondag gewoon met wat vrienden football in de achtertuin. geen harnassen en helmen, maar nogsteeds fullcontact. Vooral als je met een grotere groep bent (je hebt toch zeker wel 5/6 mensen nodig per team) die het spel kennen wordt het leuk. Aan offense probeer je nieuwe plays uit en als defense is het altijd een uitdaging om de aanval zo snel mogelijk te stoppen.
    Helaas is er voor mij voorlopig ff geen football meer. Vorige week tijdens het spelen m'n pols gebroken, ach risico van het vak he. zodra ik uit het gips kom ben ik weer op het veld te vinden op zondag.

_O_ American Football _O_

2. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik was op zoek naar een nieuw sportspel en heb uiteindelijk NFL Fever 2004 gekocht. Die scheen goed te zijn voor rookies, en die had tenminste nog live (niet dat er veel mensen online zijn maar toch). De eerste paar wedstrijden zit je echt te kijken wat er in vredesnaam allemaal gebeurt. Maar ik begin het spelletje langzaam door te krijgen en dan is het toch wel een erg vette sport.

Ik vind het wel typisch iets voor amerikanen: eerst heel tactisch en als je echt begint met spelen is het toch (vooral voor de defense) alleen maar beuken :).

Maar mss wordt Madden wel een titel die ik voor mijn 360 haal.

3. BrainDead

BrainDead Vw Madness

Leuk Bevonden:
    1
    American Football owns gewoon.
    Zoveel mogelijk met dit spelletje.

Zelf ook een tijd gespeeld bij de Enschede Bronco's
    en in jaja een training ernstige schouderblessure opgelopen en dat was helaas einde van de sport voor mij.

Voor de mensen die het willen weten ik was Strong Safety :p

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    klik

*Even zoeken, zo gepiept* :)

- Closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina