ja Femmerink zou meedoen, die heb ik al een invite gestuurd maar nog geen reactie. Dat komt wel. Hoop dat Sumo ook mee wil doen!
Haha sorry , maar jou bedoelde ik ook niet. Jij staat als enige met een .nl emailadres dus tja dat wist ik wel . Maar goed, ik heb me ook bij Gerbo ingeschreven kan ik eens oefenen met dit spel want ik kan er dus echt geen reet van he .
Ja sorry, kmoest eten ... en je wil mn moeder niet zien als ik weer is te laat kom met eten Ik kan er dus ook niet veel van, dus dat komt goed uit Maar Calibur kan je iig goed uitleggen dat je de plays goed moet leren
Hej Calibur, ik weet het niet zeker, dus ik vraag het maar Bij dat toernooi dat ik nou heb en waar we gelukkig met 4 zijn, start dat vanzelf als de tijd aangebroken is? En wordt dan de loting gedaan?
Calibur...misschien ken jij nog iemand die intresse in deze game heeft? Weinig mensen reageren op me Te ruil "Thread"...omdat ik waarschijnlijk niet de enige ben die het niet snap
wat is er zo moeilijk aan dan en zijn er wel genoeg mensen op live die het spel hebben en overtuig mij is waarom ik het spel zou moeten hebben m.v.d
gaat allemaal vanzelf hoor gerben. Je had ook de competitie meteen kunnen starten toen we volzaten. Het is alleen jammer dat je een dagelijks rooster hebt ingesteld. Dat betekent dat ik vandaag nog tegen je moet spelen en aangezien ik zo een verjaardig hier thuis heb hoop ik dat je dus snel online komt anders wordt het heel moeilijk . Voeg me ff toe op MSN ofzo als je dit leest: femmerink@planet.nl