Khad gehoopt dat je ook die stock grill kon verlengen, maar dat kon jammer genoeg niet. Maar wel dikke wagen om te doen. Vanavond of morgen pak ik mn camera erbij
je gaat naar needforspeedcarbon.com > als je een ea nation account heb log dan in en klik op de site waar de ''advertentie'' photomode staat en dan kom je vanzelf bij je garage
photomode ok ben naar diwe url gegaan. Ingelogd op de advertentie gedrukt. Nu krijg ik iets van link je gamertag,vul me tag in krijg ik iets over een email heb ik niet meer. Dus resent dan maar,ook niks Me gegevens aangepast niks. Nu staat er iets over start up je ea enabled game en ga naar my games menu die kan ik dus niet vinden.
Op die screens moet je niet oordelen. Spel doet bij mij niet onder voor wat ik van een PGR3 heb gezien in ieder geval....
Ziet er goed uit op me sony bravia, de sreens zijn niet allemaal van needforspeed.com maar van de tv genomen denk ik. Het ging en gaat mij om de upgeloade foto's via het spel
In Photomode loopt mijn xbox360 bij het uploaden 9 van de 10 keer vast??? Dit was voor de update niet zo, volgens mij. Ook kloppen de stats niet op : http://www.ea.com/nfs/carbon/us/profile.jsp Er staat bv. dat ik op Career completion percentage 17% ben, tewijl dat 85% moet zijn....
photomode ben al een week aan het mailen met EA krijg het niet voor elkaar om die foto's op needforspeed.com te bekijken iets met het linken van me gamertag
probeer dan eens dit: als je op de ea site komt ben ingelogd / zo niet log dan ff in ga naar photo mode als je zo als gebruikelijk die link gamertag krijg ... ga dan terug log uit en log weer in maar dan pas bij photo mode ( dus niet in main page) en dan kom je er wel in want daar heb ik ook last van gehad:{
Volgens mij ben jij de enigste die snapt hoe dit werkt. Kan je helpen ik heb onderhand al 6 ea nation accounts, druk ik op photomode moet ik mijn gamertag invullen Thym0 dus staat er je krijgt een mailtje gestuurd maar die krijg ik niet hoe kan dit.
wazig ... daar kan ik je ook niet mee helpen tenzij je hetzelfde probleem heb als een jongen ( gepost hierboven ) .... :
Ik heb hetzelfde probleem. Na het invullen van de gamertag krijg ik een bericht die aangeeft dat als ik mijn gamertag aan mijn account wil toepassen dat ik het mailtje moet volgen dat je kreeg bij je 1e registratie (van je 1e EA xbox live game). Natuurlijk heb ik dat mailtje allang niet meer maar je kan het mailtje nogmaals op laten sturen, alleen is het probleem dat ik nooit dat mailtje krijg. Weet iemand wat je moet doen om je gamertag te linken aan je EA account?
bedoel je inloggen of ea account aanmaken .... want als je niet weet hoe je in moet loggen dan zal ik dat hier maar is in screens duidelijk maken want veel mensen snappen het niet