Inloggen lukt, ea account aanmaken lukt, xbox live nick aan ea account toevoegen is onmogelijk. Ik krijg dit bericht als ik mijn Xbox live naam aan mijn account wil toevoegen: Xerofox, A new email has been sent to you with instructions detailing how to link your Gamertag with an EA Account. Please follow the link found in this email to continue the linking process alleen krijg ik nooit dit mailtje.
zal hier ff mbv screens duidelijk maken hoe je inlogt .... eerst ga je naar de site: www.needforspeedcarbon.com dan log je uit als je automatisch ingelogd bent.. anders ga je naar volgende stap... (zie screen) dan klik je op photo mode... en log je in met je EA NATION ACCOUNT Gegevens .. en dan ben je als het goed is in je eigen garage ... dus ik denk dat thymo enzo al bij 2e stap niet verder kunnen >.. wat je hier aan kan doen weet ik ook niet ... idd van tv kun je ook foto's maar geeft wel beetje weerspiegeling
Tnx voor de uitleg, ik doe precies hetzelfde maar kom na stap 2 niet verder. Ws. moet ik via een game mijn gamertag linken aan de ea account maar ik heb een paar ea games nagekeken en dat kan dus niet EA bedankt Anyway, Auto 1 Auto 2 De pics zijn van mijn hd-tv genomen dus de kwaliteit is blurry. ^_^
vreemd dat je neit verder komt maar zijn wel brute wagens zal ook weer eens wat foto's van me eigen wagens posten... VLIEGEN !!!!! zal er van de week wel meer posten want heb er nog een hoop gemaakt ...
Spuit je velgen ook eens mee, imo geeft dat een mooier effect. Nu heb je van die grote grijze schijven
weet ik heb meestal chrome velgen maar bij deze heb ik ze nog standaard gelaten maar zal ik wel veranderen
hoe moet je inloggen in nation want ik heb nu als gebruikersnaam in carbon yamarox maar moet ik daar dan ook mee inloggen in nations of moet ik dan een aparte maken? en als ik yamarox moet gebruiken welk wachtwoord moet ik dan gebruiken?
je moet een ea nation account aanmaken en met die gegevens moet je inloggen je krijgt dan ook een melding/mailtje van koppel je gamertag aan je nation account en als je dat hebt gedaan kun je inloggen als het goed is. want 60/75% lukt het niet hier op xbw