1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] NFS: Most Wanted

Discussie in 'Games' gestart door baszs, 26 aug 2005.

  1. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    nou moeten jullie niet overdrijven.
    het is en blijft EA, en dat is nooit geweldig-super-top.
    het is hoogstens goed en niet meer dan dat.
    een gold award zal een EA franchise nooit halen.
     
  2. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ok, dat ben ik met je eens! Maar het speelt echt heerlijk weg voor een EA spel en voor een EA spel ziet het er ook nog eens prachtig uit + De auto's staan mij enorm aan! ;)

    Weet iemand trouwens ook of je je snelheidsmeter ook op KM/U kunt instellen ipv MP/H??? Hier baal ik namelijk nogal van!
     
  3. Eagle_1

    Eagle_1 yippiekayee

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0

    Kan bij game options.. er is 1 optie die je niet on of off kan zetten maar kunt veranderen... dat is je km/h.....

    weet iemand trouwens hoe je het spel in het nederlands kunt krijgen... er staat game en handleiding in het nederlands achter op het doosje... maar lukt me niet om hem in het nederlands te krijgen....
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, dan kan bij options.
    Ik dacht bij gameplay setting of player setting, en dan moet je hem op Metric zetten.

    Heb het spel inmiddels wat langer gespeeld en ik vind hem echt heel erg gaaf. Veel beter dan de Underground serie.
    Hij ziet er echt ook supermooi uit, de auto glimmen ook zo lekker. :cool:

    Er zijn ook echt superveel dingen te doen en je kan echt heel veel aan je auto veranderen.
     
  5. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik het niet met je eens, ik vind EA ook enorm bagger! maar af en toe brengen ze echt wel toppers uit! wat dacht je van burnout 3? die vond ik toch echt wel zijn 60euries waard en dat vind ik niet bij veel spellen!
     
  6. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    daar heb je gelijk in, maar ik weiger om burnout als een EA franchise te zien.
    ik zie burnout nog steeds als van acclaim, want die hebben burnout onder de massa gebracht en niet EA die zielig acclaims beste developer opkocht (wat acclaim vervolgens de das om deed)
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    bij het opstarten kan je de taal kiezen voor het menu nog
     
  8. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, maar er zou vast nog wel andere games van EA zijn die de moeite waard zijn *diep aan het nadenken*... Medal of honor: Allied assault!! 8) (damn die is oud :p )
     
  9. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel vet spel.. beetje jammer dat hij bij mij kenker vaak vastloopt.. dus ga ik hem maar ruilen weet alleen nog niet voor welke. Zit te twijfelen tussen PDZ of CoD 2
     
  10. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn alletwee erg goede games, en deze game is idd echt gewoon te vet en de graphix zijn 10x beter dan ik had verw8
     
  11. Notice

    Notice Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoe de graphics van NFS: MW op de Xbox 1 zijn, maar volgens mij zijn ze niet veel slechter dan die van de demo die op Marketplace staat :confused:
     
  12. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dan nog ik had ze slechter verw8 :p
     
  13. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Aah, 'Metric'. Dank u _O_
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Geen probleem. :cool:

    Ik heb inmiddels mijn Fiat Punto (jaja, een echte Punto) ;), al flink gepimpt. Vooral die body-kits zijn heel erg gaaf.
    De weereffecten zijn trouwens echt heel mooi gedaan. Moet je maar eens kijken als het regent, of als de zon ergens doorheen schijnt, ziet er echt heel erg mooi uit.
     
  15. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had eerst ook een Fiat Punto :) Maar ik had liever wat meer een 'echte' auto! Ik heb nu een Audi A4 3.2 FSI Quattro. Puur omdat ik hem prachtig vind!
    En als ik eenmaal nr. 7 van de blacklist heb verslagen kan ik de _O_ Aston Martin DB9 _O_ kopen! Mijn droomauto! 8)
     
  16. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    woei ik blijf sparen tot een mustang :D

    voorlopig vermaak me met mijn chevie :p al flink aan gesleuteld en hij jaagt redelijk door
    maar als je bij de top5 in de buurt komt krijg je dan wel wat meer voor races aan geld?
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk er echt over deze game te gaan kopen, het wordt in elk geval mijn volgende game. Heb vanmiddag de demo gedownload via Live en echt dikke fun gehad , echt relaxt gewoon. Ziet er heel goed uit, lekker veel actie, geluid is supergaaf, autos heel relaxt, de chases zijn heel erg tof, vooral omdat je zoveel shortcuts hebt en die slowmo optie is soms echt heel tof .
    Ik vraag me alleen af hoe de game op Live is, werkt het goed? En hoe werkt het op Live (welke modes enzo)? Veel autos en is de gamewereld waarin je racet groot?
     
  18. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg hem niet nederlands :confused: Ik zie het nergens te staan
     
  19. bunkerfreak

    bunkerfreak Devilraiser

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb het zelfde probleem, weet iemand misschien hoe je dit spel in het nederlands krijgt, want het staat wel op de doos.
     
  20. Wasabi

    Wasabi Forza Utreg

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en hoe krijg ik mijn km teller in km/h en niet in mp/h
     

Deel Deze Pagina