Je moet de singel player eerst uit spelen voordat je kans wilt maken op live heb 2x gereden en iedereen rijd met de beste bak die er is dus ik werd laatste. heb het spel een week niet aangeraakt helaas omdat ik deze week te druk was met school enzo
Pleur anders ff een paar fototjes neer. Ben toch wel soort van benieuwd. In de 'NFSU2 Show je car' draad zijn altijd wel leuke creaties voorbij gekomen. Toch eens kijken hoe het er bij deze game uitziet en wat mensen er van bakken..
dat heb ik dus best veel , dan zie je het beeld schokken. misschien dat andere dat niet zien omdat het ze niet opvalt. maar vind het wel een vet spel, jammer van de frame drops.
hmmm mss toch wat kinderziektes erin in de mijne. op de pc versie heb ik precies hetzelfde trouwens ,schokkend beeld
Ik heb ook het probleem maar echt storend is het niet.Dit ligt gewoon aan de makers en niet aan je tv.In enkele revieuws kun je ook lezen dat het voorkomt die fragmentatie probleem.Ik vind het ook een heel leuk spel*)
Heb wat met de Xbox versie zitten spelen en het is weer redelijk simpel en nog wat meer catch-up (nog niet zo extreem als bij Burnout gelukkig). Vind de races zo ontzettend saai. Zo lig je x seconden voor, zo rijden ze weer bij je. Enige spanning zit hem in het proberen in de buurt van de finish geen fout te maken, dan is het een eitje, anders is het weer overniew racen. Vraagje: je kan leuk en aardig je auto updaten met parts, performence en visual onderdelen, maar wat als je een nieuwe auto koopt, hou je deze en worden ze overgezet of moet je dan weer overnieuw beginnen? In Underground kon je nog makkelijk gehele carriere met 1 auto spelen, maar nu ziet het er naar uit dat je zo nu en dan echt moet kijken naar een andere auto.
Lijkt mij een coole game. Is dit waard voor een launchtitel? En de houdbaarheid is dat lang en hoe snel heb je hem uitgespeeld? En zit er ook een free-roaming in zoals in need for speed underground 2?
Als je een nieuwe auto koopt moet je alle performance weer kopen die weet ik wel zeker, ik neem aan dat je parts en visual upgrades ook weer gewoon opnieuw moet kopen. Maar als je alle races doet heb je genoeg geld om zo nu en dan eens een nieuwe auto te kopen. Ik heb al een Fiat Punto gehad en heb een Audi A4, Mercedes CLK 500 (oid) en een Aston Martin DB9 in mijn garage staan. De Audi en de AM heb ik zelf gekocht en helemaal geupgrade en de Mercedes heb ik gewonnen bij een race. Er zit ook weer gewoon free-roaming in en hij heeft een goede houdbaarheid, ook omdat je tijdens de free-roaming politie achter je aan kunt hebben! En de graphics vind ik er prachtig uit zien!
Politieachtervolgingen zijn wel vermakelijk tussendoor. Lekker gebouwen in laten storten en door blokkades rijden, maar echt moeilijk wordt het niet.