1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] NFS: Most Wanted

Discussie in 'Games' gestart door baszs, 26 aug 2005.

  1. RoyaleWithCheese

    RoyaleWithCheese B.M.F.

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook net aangeschaft, was zeer onder de indruk van de demo. Ik ben geen racetype maar had PGR3 toch gekocht, inmiddels in ruil voor Condemned gedaan (no offence anyone )

    Maar mijn god, wat is dat vet die politie achtervolgingen!8)
     
  2. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    heb de demo en vind het grafisch nietzo heel mooi...het glimt allemaal als de tering dat wel maar verder nietzo super...de races vond ik beetje saai maar de politieachtervolgingen waren wel vet !(hoppa! ineens een golfbaan op schieten en over de heuveltjes bleren ;) met 8 politieautos achter je aan)

    besturing valt me ook tegen...
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik moet zeggen dat ik de besturing wel ok vind. Is in het begin even wennen, maar daarna best prettig (tenzij je ervoor of erna een racegame speelt met andere besturing/rijgedrag als PGR:cool:. Zo nu en dan kan slowmo-mode ook gunstig zijn, voor in de scherpe bochten.
    Dragmode vind ik wat minder.
    Zit nu op 25% met bijna 100.000 cash en 534.650 bounty en rij nog lekker in mn VW rond, waarmee ik tot nu toe prima kan winnen.
     
  4. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe lang duurt het dodat je nfs most wanted uitgespeeld hebt want ik wil die misgien morgen gaan kopen
     
  5. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    @biggie, je kunt er best lang mee spelen! Je kunt ook lekker in de freeroam met politie achter je aan spelen. Genoeg uurtjes hoor vind ik

    @[2k], bij blacklist #5-6 word het pas echt wat moeilijk vond ik, of je ook een nieuwe auto nodig hebt dan wil ik niet zeggen want ik wissel vaak naar een nieuwere auto. Maar ja, je hebt dan iig wel genoeg geld voor een nieuwe auto :)
     
  6. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    wat zijn de online mogelijk heden ik bedoel kun je politie tegen robber spelen ..dat dus een team politiie is..
     
  7. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook sinds vandaag en ik vind hem beter dan pgr 3 ik heb nog niet op live gekeken of het wat is maar gewoon die blacklist verslaan is leuk ik heb er nu al 3 verslagen. Wie weet wanneer de 2 de stad open gaat??
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Nog even wat verder gespeeld, 1,5 ton cash, bijna een miljoen bounty. Heb dan nog 2 wagens die ik gekregen hebben met pink slip, met een waarde van samen 45duizend, dus mocht het nodig zijn, dan kan ik een aardig autootje kopen. Heb even met een andere auto gereden, maar die staat weer lekker in de garage. Probeer zo lang mogelijk met mijn huidige te rijden en kon volgens mij nog 1 ding upgraden, tenzij er weer nieuwe packs vrijgespeeld zijn, maar nog niet gecontroleerd.
    31% en BL9, gaat best snel, maar tijd vliegt ook wel voorbij zo. :)
     
  9. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net nfs most wanted gekocht en moet echt zeggen dat het echt een heel mooi en een leuk spel is
     
  10. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ga hem zo halen, 42 euro... met wat korting enzo. Na deze thread gelezen te hebben denk ik dat hij dat toch wel waard is!
     
  11. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Echt een vet spel man, ik heb net alleen al een uur die demo gespeeld :cool:.
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Met die speedpoints bij de milestones heb ik nu wel een andere wagen nodig, anders red ik ze niet meer. Die andere wagens zijn minder prettig bij blokkades, want kan er niet lekker meerdoorheen rammen (en vervolgens ingesloten en busted), en ga proberen bij overige milestones (achtervolgingen en race events) het zo lang mogelijk met mijn eerste wagen uit te houden. :)
     
  13. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    net een beetje online gereaced en ik vond het wel leuk
     
  14. dweisz

    dweisz Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    De Mercedes SL is lekker klein dus die blokkades die ontwijk je makkelijker.
    Ze komen nu ook bij mij met spijkermatten ineens en helicopters.
    Maakt ut spel nog vetter !
     
  15. Michinho

    Michinho xßøX gÅm£® 300+er

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    en gewoon ofline spelen is da ook fijn?
     
  16. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk
     
  17. Michinho

    Michinho xßøX gÅm£® 300+er

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    ja wou even zeker zijn..

    want als neef for speed undergound al cool is :cool:

    moet MW nog cooler zijn :cool::cool:
     
  18. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Zo, ik ben dus ook net ingestapt. In een Punto wel te verstaan.
    Alleen mis ik de navigatie machine uit NFSU2 wel, of komt dat omdat ik alleen nog een gare fiat heb.
    Vond ik altijd wel prettig, gewoon aanklikken waar je heen wilde en dan de pijl volgen.
     
  19. mars15

    mars15 Guest

    kan nog steeds hoor *)
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Jup. Op de map gewoon aanklikken waar je heen wilt en dan krijg je de vraag of GPS ervoor ingesteld moet worden.
    Ook nog even mn wagen getuned, waren weer nieuwe onderdelen vrij en zit weer extra power in, waarmee speed milestones ook te halen zijn. Alleen, hoe zit dat met je 'heat', dat heb ik nog steeds niet helemaal door. En wanneer komt helikopter etc.? Heb nu wel enkele andere cops met wat stevigere wagens, maar nog steeds is het op zich wel goed te doen.
     

Deel Deze Pagina