1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] NFS: Most Wanted

Discussie in 'Games' gestart door baszs, 26 aug 2005.

  1. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Pwoah! die spijkermatten, je ziet ze soms wat te laat. En dan is het alweer *paf* :mad: Maar wel vet! :D
     
  2. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    2.945
    geCk die SUV's polities zijn egt irritant.. die rije frontaal op je neus :p en dan sluite se je zo in. En ben ook opgepakt door die corvette politie terwijl ik in mijn gallardo reed (H)

    Edit : BTW als je blacklist gassje verslaat.. kies dan altijd die vraagteken bij markers.. Daar krijg je auto van diegene of dik 15.000 ofso. Veel beter dan die andere.
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2005
  3. mars15

    mars15 Guest

    Bij heat 4 krijg je een helikopter achter je aan
     
  4. Lightsaber

    Lightsaber lightsaber

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    [/QUOTE] Edit : BTW als je blacklist gassje verslaat.. kies dan altijd die vraagteken bij markers.. Daar krijg je auto van diegene of dik 15.000 ofso. Veel beter dan die andere.[/QUOTE]

    Ik vind die unique preformence upgrade ook wel handig gaat je auto toch wel een stuk beter van rijden.

    Heb zelf nu een Cobolt SS, een VW GTI, een Audi A4, en natuurlijk de Astin Martin DB9 en moet nu tegen Blacklist #4.

    De politie wordt het vetst als je op 5 flamen zit dan krijg je die cop van het begin achter je aan.
     
  5. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel zelf de PC versie, en als je op B drukt, ga je automatisch naar het blacklist menu toe. Vervolgens kan je daar een race kiezen, en hoef je niet telkens naar een race toe te rijden, je bent er direct. Ik vind het persoonlijk wel handig, want na een tijdje was ik het echt wel zat om er elke keer naar toe te rijden.

    Ik rij zelf een Lamborghini Gallardo. Ik moet nog 2 milestones halen om blacklist #4 uit te dagen. JV ofzo heet hij. Ik moet dan intotaal iets van 4.100.000 bounty hebben. Zeer lastig.
     
  6. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is op de xbox360 ook zo, heel handig!

    Ik zit nu ook bij #4, die politie is soms wel verrot rijden ze je opeens op een domme manier vast *ergernis
     
  7. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vanmiddag weer eventjes gereden, Blacklist #3 kan ik bijna uitdagen, moet alleen nog iets van 300.000 bounty, milestones en race events heb ik al gehaald.
    Ik zou nog wel eens iets willen weten, namelijk wat is de beste auto in het spel? Want de murcielago, is standaard beter als de gallardo, maar wanneer ik me auto ''pimp'' dan is de gallardo toch zeker sneller. Terwijl ik beide op Maximaal heb zeg maar.
    Verder vind ik het spel als ik eerlijk ben, gewoon te makkelijk, want ik heb bijna niet van, shit waarom haal ik hem nu niet ofzo weetjewel.
     
  8. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    wie van jullie doet eigenlijk soms nfs most wanted onlien
    zeg dan ook ff jou gamertag naam misgien kunnen we ooit wedstrijdtjes doen
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vanavond weer even lekker gespeeld. Op een gegeven momtent de milestones af op spijkermatten na, zat nog steeds in level 3 en wilde stoppen, zat te twijfelen, ging wat rondrijden, pats heat level 4, en over de spijkermatten. Kan ik er weer opnieuw mee beginnen. Begin van pursuit is zo saai, duurt even voordat er echt wat cops achter je aanzitten om ermee te spelen.
    Ook wel apart, wanneer je gedurende race-event in een pursuit komt en vervolgens na de race in cooldown-fase, dan is het alweer goed is ie nog niet eens op de helft zit.
    Die snelheid bij speed-events kloppen ook niet altijd. Reed op de laatste positie mag lag met snelheid eerste, reed ik over de finish, pats laatste. Ik 'wtf', snelheid even nagerekend, klopt er geen reet van. Kreeg ook al van die rare witte flitsen. Probeer gewoon ook weer als eerste over de finish te komen want deze misrekeningen en benadelingen komen me vaker voor.
     
  10. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    je weet toch wel dat elke milliseconde dat je na de eerste gast finishd er van je score wordt afgetrokken?
    dit is in de demo tenminste zo.
     
  11. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit klopt wel, je mag dan wel gemiddeld bij alle foto's het meeste hebben, maar omdat je niet 1e bent geworden, gaat er met rap tempo snelheid van je totaal vanaf, want anders kan je natuurlijk lekker makkelijk doen, heel rustig rijden en als de foto er aan komt, vol gas gaan. En ik denk niet dat dit de bedoeling is. Dus en de race winnen qua totale snelheid, maar ook 1e worden qua tijd. Had ik begin ook moeite mee;)
     
  12. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand zinom mw online te spelen tegen mij?
     
  13. dweisz

    dweisz Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja k zou wel willen maar k heb netwerk en mun IP Adress dus kan niet inloggen op Xbox Live. Das eiguluk zwaaaaaaaar balen.
    K ben nog maar 1tje verwijderd op de Blacklist van de Aston Martin DB9 !
    Wat doen jullie als jullie een nieuwe auto kopen met jullie oude auto ?
    K hou ze namelijk en heb al iets van 6 a 7 auto`s opgespaard.
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wel vreemd dat er tijd vanaf gaat, want ze lopen leuk te verkondigen dat het niet gaat om op welke positie je finished.
    Komt ook geregeld voor dat je meerdere keren dezelfde berichten krijgt.
     
  15. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    @dweisz, ik heb alleen mijn eerste auto (punto) verkocht om toen een nieuwe auto te kopen, anders had ik het geld niet. Nu verkoop ik geen een auto meer, ik heb nu meer dan genoeg geld!

    @2k, klopt! Maar het is ook wel weer logisch, anders kun je steeds weer nitro krijgen door even een stuk de verkeerde kant op te rijden. Ik vind de km's er ook wel aardig snel afgaan als de eerste eenmaal over de finish is en jij komt er nog aan racen. Nou ja, gelukkig win ik 95% van die races altijd wel in de 1e keer :)
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2005
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Checkpointraces (tolbooth) zijn echt te simpel en lijken wel steeds makkelijker te worden, op een gegeven moment kom je over de finish met 30 sesconden voorsprong. :confused:
    Heat 1 is ook te makkelijk met de cops, nu moet je steeds eerst een tijd proberen niet de politie kwijt te raken of omver te beuken (komt geregeld voor dat je even voorbij een bocht bent, ze je kwijt zijn en ineens de andere kant op gaan rijden, wordt zo nog moeilijk om de cops zoet te houden, maar met wat meer heat gaat het lekkerder. Net even heat 4 gehaald om 2 spijkermatten te ontwijken. Wordt met al die cops die flink beuken zo nog best pittig en af en toe ben ik echt blij dat ik nog net weer weet te ontkomen als ze me ingesloten hebben.
    Kan nu op naar nr 7.
     
  17. Eagle_1

    Eagle_1 yippiekayee

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    Probleem!!

    Mensen,

    ik heb een probleem....
    maar eerst een vraag....
    1. kan bij jullie NFS Most wanted in het nederlands...?
    op mijn doosje staat game en handleiding in het nederlands...
    maar dit lukt me absoluut niet....

    heb ik nu de verkeerde cd gekregen... of zijn de doosjes verkeerd gedrukt?
    plsss help :)

    thnx!
     
  18. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Is deze game nog de moeite waard?
    Want ik heb hem al op de gewone xbox.
    en op de gewone xbox kan ik neit op liveO-)

    Dus ik twijfel om hem te kopen.
    Is hij vet online?
     
  19. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou misschien best moeten kunnen, NFSU:1&2 kon het ook...

    Vindt het maar vaag hoor een game in het nederlands, het klinkt allemaal nergens meer naar...

    Maar lijkt mij eerder dat ze het gewoon hebben weggelaten.. weer extra vertaal kosten.. maar ik zal het thuis eens nakijken voor je
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    je moet eigenlijk alles op 100 procent uitspelen zodat je de beste wagen heb, anders word je er uit gereden. Ik moet ook dit weekend ff bikkelen met NFS speel het al 1/2 weken niet
     

Deel Deze Pagina