1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] NFS: Most Wanted

Discussie in 'Games' gestart door baszs, 26 aug 2005.

  1. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ej kun je ipv mph ook kmh instellen
     
  2. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja! bij gameplay setting of player setting, en dan moet je hem op Metric zetten.
     
  3. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast bij nummer 6 van de blacklist..ik moet nog 1 keer die milestone races doen dan rij ik 7 minuten zonder gepakt te worden maar erna wordt ik elke keer gepakt:confused: weet iemand hoe je het beste die cops kan afschudden.
     
  4. dweisz

    dweisz Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bij de nummer 5 van de Blacklist en heb nu mun favo autos : Aston Martin DB9 en de Ferarri Gallardo.
    De Ferarri rijd zeker lekker en k heb al zo`n 350 km. per uur gehaald.

    @Metthew24 : Ga de snelwegen op en als je in de Veilige Zone rijd dan moet je bij de eerstvolgende er gewoon afgaan.
     
  5. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Het beste wil in de 1e stad, bij het stadion. Als je daar (goed) in rijdt vallen die borden naar beneden, terwijl jij dan midden in het stadion bent. Lukt wel vaak bij mij!

    /Edit: @dweisz
    ??
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2005
  6. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb net de demo even gespeeld, maar het valt me behoorlijk tegen eerlijk gezegd; op de 1e xbox was het uiteraard IETS lelijker, maar leek het VEEL sneller te gaan. Misschien heb ik de verkeerde auto gekozen in de demo, maar nee, ik vond het niet zo geweldig.

    Dat schokken is gewoon zonde! Is dat beter in de 'echte' versie van het spel?
     
  7. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    @ dweisz
    ik wil niet lullig doen maar voor zover ik met kan herrineren is de gallardo toch echt van lamborghini.
    of ben ik nu gek?
    en dan nog kan de gallardo niet tippen aan de murcielago, de vetste auto ooit naast de spyker :)
     
  8. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Feit_O_
     
  9. dweisz

    dweisz Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah sorry k bedoel de Lamborghini gewoon hor :p
     
  10. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi ik heb nou een mega probleem. ik heb net nfs most wanted gespeeld en toen ik klaar was met spelen wou ik kijken hoeveel krassen op die cd zaten en dat waren vrij weining totdat ik een scheurtij bij de cd vond (bij dat ene gaat in het midden )
    most wanted werkt nog perfect enzo alleen stel dat het scheurje groter wordt krijg ik dan een niewe cd ? wi emoet ik dan belleb? microsoft of ea games allleen het domme is als ik ea games bel dan bel ik direct naar engeland want de handleiding staat ook op het engels
    kan me iemand aub helpen please
     
  11. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @biggie
    je hebt toch niet telkens je xbox360 gekanteld he tijdens het spelen??, want dan ben je de lul(krassen op de cd dus) en dan is het je eigen verantwoordelijkheid en kan je de cd in principe niet meer ruilen
     
  12. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Daar kwam ik gister ook achter toen ik de dvd eruit haalde!!! Hij doet het ook nog gewoon. Ik weet alleen niet wat ik er mee moet.

    Hulp geboden ja!

    /Edit: @ Tecnomic, de console heeft bij mij nooit bewogen!
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2005
  13. dweisz

    dweisz Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn CD is nog helemaal nieuw.
    K heb nog geen ene vastloper gehad ofzo.
     
  14. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb vandaag de career mode uitgespeeld. Ik ben nu nummer 1 van de blacklist. Tot de laatste 'hindernis''was het speel redelijk gemakkelijk,

    Hint voor de laatste race/achtervolging.
    Maar de laatste achtervolging die je hebt is echt te moeilijk. Je moet minimaal 6 minuten niet gepakt worden en dan krijg je een bericht om ergens naar toe te gaan.
     
  15. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    neej heb ik niet gedaan maar het erge nou is dat er nu een 2e scheurtje in zit
     
  16. appeltaart

    appeltaart Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen scheurtje, maar wel een soort krasje/ddiep vuiltje, dat je zo goed als niet ziet. alleen nu loopt ie steeds als ik op quick race vast, hij deed het wel, maar oppeens niet meer, kweet niet of toen dat vlekje erop zat. Ik ga hem denk ik ruilen voor pgr3

    ben nu nummer 5 op blacklist
     
  17. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang duurde jullie erover om deze game uit te spelen?
     
  18. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik eerlijk ben heb ik eigenlijk er geen idee over, ik speel de PC versie, en hier staat niet hoelang ik er over heb gedaan (misschien xbox360 wel?) maar ik schat het toch op zo'n 30 uur.
     
  19. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ik las dat er meerdere mensen een engelse versie hebben, terwijl er op de handleiding wordt weergegeven dat je de taal kan instellen. Weet iemand waar ik NFS met de Nederlandse taal kan bemachtigen?
     
  20. aphex

    aphex Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    geen idee, mijn instruction booklet is nederlands.ik speel zelf het liefst gewoon in t engels
     

Deel Deze Pagina