sorry hoor maar dat spel wil je toch niet in het nederlands spelen?? en wat zou je dan in het nederlands willen?
Ik kan me wel voorstelleen dat veel mensen het menu graag in het Nederlands willen (zou mischien voor vele makkelijker zijn ) maar ik zelfs hoef het niet in het Nederlands mijn engels is goed genoeg
Idd dit spel heeft mij positief verrast. Erg verslavend en vooral de politieachtervolgingen zijn erg gaaf om te doen.
ik hoef niet te kiezen, gelukkig. ik ken iemand die bij de fabriek van spyker werkt en die kreeg gratis PGR3 in zn kerstpakket ik heb nou eindelijk die razor lul verslagen. en die BMW M3 valt echt zwaar tegen. dat ding is niets vergeleken met mijn murcielago, wat handeling betreft verder is ie gelijk. ook is die razor helemaal niet zo verschrikkelijk goed als je zou denken. ik laat 1 keer een oplegger crashen waardoor die de halve weg versperde en even later zat die razor een minuut (!!!!) lang op het zelfde punt.
ik zie niet hoe dat een spoiler is. ik verpest toch niets over het verhaal ofso. het is ook waarschijnlijk maar puur mazzel dat die idioot een minuut stil stond.
Helemaal mee eens, ik heb m pas en is echt beter dan ik had verwacht! En ik hoor ook vaak dat ie grafisch niet mooi zou zijn maar ik 'm super! Mischien minder gedetailleerd dan pgr maar wel erg sfeervol.
ik wil hem gaan kopen (speel de demo nu elke dag! zijn er online leuke bezigheden? of hoef je hem voor het online gedeelte niet tekopen!
heyhey ik weet niet hoe ik die cross achter me aan krijg ik heb razor al verslagen maar ik wil die cross een keer achter me aan krijgen, en de bmw rijdt chill maar dat is mijn mening
ik vin die BMW helemaal niet zo geweldig. die handeling is echt niet geweldig. geef mij maar mn super getunde murcielago die overal helemaal vol staat.
Hebben andere mensen ook last van framedrops? Net nieuw gekocht gvd! PAL 50 of 60 maakt geen hol uit.