1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] NFS: Most Wanted

Discussie in 'Games' gestart door baszs, 26 aug 2005.

  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    :)Cool. Forza lijkt me inderdaad heel cool, maar ik ga het niet meer kopen(als ik het kan ruilen direct,...)(geld houden voor de xbox 360,en de games daarvoor).
    Ik ga nog wel een 2 tal games op de xbox kopen ofzo, waaronder far cry,maar een racespel,mm, ik denk het niet.
    Maarja nu ga ik slapen, slaap goed he kerel;)!
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja Forza wou ik ook eerst ruilen maar ja niemand wou, dus heb ik hem gekocht, maar ja je hebt wel gelijk lekker sparen voor de 360. Moet ik nu ook doen ghehe, slaapze dude ik ga dat ook maar eens doen! :D spreek je morgen wel weer op het forum.

    Ontopic nog even dan voordat we gebanned worden wegens offtopic:
    NFS Most Wanted word vast erg vet, maar ik wacht het liever dus nog even af :D
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja gelukkig heb je die laatste zin gezegd, nu worden we zeker niet gebanned :D

    ==> Nfs most wanted wordt vast heeel erg vet :D

    slaapwel...
     
  4. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    [​IMG]
    nieuwe screen.
     
  5. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben bij de nieuwe NFS toch het tunen en het achtervolgen bij elkaar gevoegd?

    // Mooie screen trouwens
     
  6. MuDvAyNe-fan

    MuDvAyNe-fan O2 waster

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    yup is samen nu

    en zekr mooie screen
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn, dat is wel een mooie screen ja,maarja, ik heb toch nog lichte twijfels, ben benieuwd naar de tgs, hoe de gameplay,...is, de graphics, alles...
     
  8. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    je kan natuurlijk ook zonder te modden racen!
    [​IMG]

    kijk er is 1 geheel nieuw ding en dat is dat je deze x weer politie derbij hebt.
    MAAR gecombineert met het vrij rijden door de stad ( neem ik aan )
    en dat kan wel een nieuw soort van gameplay geven!

    zorg ervoor dat er een juist vehaaltje achter zit en BINGo meesten gamers
    zullen smullen! }:]
     
  9. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Als deze game weer zo arcade wordt als zijn voorgangers hou ik het voor gezien. Het rijden was zo onrealistisch dat ik het niet eens meer leuk vond. Als ze het rijgedrag wat beter maken, kan ie best goed worden, want een combinatie van tunen en de politie achter je aan hebben is toch wel erg vet.
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Verwacht hier geen simracer van. Wordt ongetwijfeld net zo een arcaderacer als voorgaande delen, zeker als ze ook nog eens turbo en slo-mo toevoegen, waarbij ik de slo-mo feature niet erg tof vind. Misschien dat ik dat pas leuk ga vinden bij het spelen, maar nu ik het zag met extreem veel blur vond ik het minder. Vind teveel blur sowieso niet al te veel soeps.
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2005
  11. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Slo-mo in een race game, dat slaat toch nergens op!
     
  12. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het topic niet helemaal doorgespit, maar gisteren heb ik de filmpjes op IGN gepost. Ik werd er een beetje triest van.
    Eerst hadden we 'turbo-boost', later kwam NOS, Forza heeft een ideale lijn (gelukkig kan die uitgezet worden) en nu komt er een slowmotion feature erin. Wat is de volgende stap? Een apex-auto-aim? Muren die niet meer afremmen? Het charme van arcade is dat het lekker makkelijk is. Maar het moet niet overdreven worden. Met teveel hulpjes aan word het geen racer meer. Sowieso is een demonstratie filmpje van iemand die de muren raakt not done. Zet er iemand achter het stuur die door heeft dat remmen voor een bocht best handig kan zijn.
     
  13. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    het lijkt me in iedergeval erg sterk dat het in multiplayer word gebruikt
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja, dat is er al zo lang, muren en gras waardoor je amper afremt, turbo systemen, de ideale lijn, hulpmiddelen etc.
    Alleen slow-mo is echt vernieuwend, maar of we daar zo blij mee moeten zijn.
    Hoop dat ze het wat minder saai maken dan Underground 2. Constant dezelfde saaie races (op easy) werd ik een beetje zat.
     
  15. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Op zo'n manier word het allemaal wel heel makkelijk ja.. straks zit je achter je box lekker een biertje te drinken met je handen los van de knoppen en hij rijdt je vanzelf naar de overwinning.. wat is daar nou de lol van? Het gaat er toch juist om dat je zelf beter word in het spel en daardoor na een tijdje wint..
     
  16. parotech

    parotech Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand al welke auto's er in zitten.....of heeft iemand de volledige car-list gezien???
     
  17. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Net even op de site van EA gekeken, maar kon nog niets vinden.
     
  18. parotech

    parotech Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer,maar er zullen best peugeots en honda's in zitten toch:D
     
  19. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    De Honda's vast wel, omdat je die goed kan tunen. Peugeot's ook wel denk ik.
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2

Deel Deze Pagina