Maar dit spel is niet zo gebaseerd op het tunen....Ze hebben ook niets voor daglicht gekozen...bij most wanted gaat het eigenlijk om het snelle rijden...als je een need for speed wil spellen waar het wel om tunen gaat speel dan nfs underground 2 daar kun je wel lekker veel tunen maar het word al saai nadat je 11% van het spel gehaald hebt en bij most wanted juist niet en daarom vind ik dit ook het beste nfs spel van de afgelopen 3 jaren.
Ik vind dat het tunen juist extra replay aan de game geeft, maar waarom kunnen ze het niet allebei doen dan? Gewoon bij daglicht enz, maar wel vet kunnen tunen! Degene die niet vett willen tunen (uuhm wie niet?), die doen het niet. Maar degene die het wel willen, kunnen het wel! Ik bedoel, als je auto's kunt tunen, doe het dan gelijk goed. Nu blijft de game achter op andere games, op het tune gebeuren, en dat niet gehoeven, zonder dat je de game verder veranderd...
Ik had ff een vraagje aan jullie NFS MW bezitters. Is dit een beetje een toffe game qua gameplay, online? (kan dat?) en is het een beetje leuk om tedoen? Ik vind de demo wel erg grappig om tedoen, ff lekker rond scheuren. Maar word dat op den duur niet saai?. Is de muziek een beetje vet (Zie underground 1)? En is de SP lang? Gewoon ff een paar kleine vraagjes. Ik bekijk ook nog ff de rest van de thread, leest
Ik vind het een echt toffe game. Online is ook bestwel vet maar ik speel het liever singeplayer mode en het uitspelen van het spel duurt ook best wel lang. Ik kan dit spel alleen maar aanraden.
alleen de ai is zo raar. ik rijd den eerste he 10 cd voor en op een recht stuk komen ze erbij direct raar. en als ik 4-6 cd eens achterlag geraken ze bijna niet voorruit raar. een goed spel met een zeer rare ai
heb jij dat ook nog niet gehad dat die ai heel raar is. ze je kunt uitlopen tot 5 - 10 seconden maar opeens keren ze uit het niets weer. en neen ik crash niet ondertussen of rij tegen de muren aan
msh nog nooid op gelet. ik vind dit wel iiritant zit je de laatste ronden met 8 seconden voor in het het laatste stuk komt hij nog terug gelukkig had ik nog wast nitro zitten anders had ik verloren. dan zeg ik tog eens wtf
misgien komt het omdat je tegenstanders afkortingen nemen en jij niet dat kan ook maar ik weet het niet.
In de demo kon je opzetten of de ai u terug inhaalde als ze te ver achter zijn, mss moet je dat afzetten...??? Maarja, ik heb de game niet, ik weet niet he...
Het is gwn een te zalig game vooral als je de achtervolging hebt met de politie lvl 6 en de filmpkes zijn echt realistisch (vind ik)
Eindelijk uitgespeeld. Tjonge, wat had ik toch een moeite met die Heat Level 6 achtervolging. Maargoed, ik heb me erdoorheen gebeten. Nu die challenge series nog
jep meer auto's en ook al auto's waarmee je tog meekan via xboxlive. maar alle er zijn ook goede dingen aan dit spel zoals Mia zo'n prachtige meid. weet iemand soms wat haar echte naamm is