Waarom vraag je dan naar die dame als je het al weer . Haha Zijn veel enthousiaste mensen over deze game, ff zien of ik hem nog haal
yep, maar ze lijkt er wel minder op zonder haar krullen uit het spel maar ze is het toch en ben btw ook nfs : mw gaan kopen, valt best wel mee
Man, hij is net vastgelopen. 1e keer Ik wou vanuit de shop weer free-ride doen en toen liep hij vast.
heey, kan iemand mij uitleggen wat dat drag precies inhoudt want ik blaas me moter op terwijl die ''mannetjes'' uit de game fucking hard racen.. hoe moet ik dit doen?
met de rechter analoge stick, wel erg onhandig. Je kunt het ook altijd nog bij de instellingen veranderen
Met de rechter analoge stick naar boven = versnelling up, naar beneden = versnelling down. Time het goed, als het rondje met het pijltje groen is moet je snel bewegen voor een perfecte schakeling.
rechterpookje is schakelen. Moest net weer 1 on 1 verslaan, met een draft race, vind ik wat jammer, tegen elkaar racen is ''echter''. Wel leuk verder, vermaak me er prima mee
hehe is wel leuk spel hoor. maar online als je echt meewilt kunnen moet je de sp uitgespeeld hebben volgens mij
als je race doet in sp.. en je ligt ver voor komen ze ineens met de snelheid van het licht terug .. dat gebeurt bij mij ongeveer rond de 8/9 seconden weet iemand waar ik dit uit kan zetten?