1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] NFS: Most Wanted

Discussie in 'Games' gestart door baszs, 26 aug 2005.

  1. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Daardoor wordt het denk ik wel spannender maa rik vind het raar dat het bij mij niets is misgien valt het me niet op maar volgende keer waneer ik mw speel let ik er nou wel op.
     
  2. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je niet crashen.
    Vind het racen erg leuk, Milestone niet!
     
  3. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik crash niet
     
  4. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar ik MPH kan veranderen in KPH ?
     
  5. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    das bij menu en dan naar symmetric of zoiets zetten normaal
     
  6. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, mooi onduidelijk menu!
    Naja, heb net het 2e deel van de stad unlocked en mn 3e auto gekocht.
    Word allemaal wat pittiger!
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb nu ook dat 2e deel met dat strand enzo, kheb me fiat punto verkocht een een supra aangeschaft met een body kit en wat extra's (denk aan velgen,spoiler etc..) Nu nog betere turbo'tje en nitro etc.. en vlammen! :cool:
     
  8. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hebben al kei veel mensen gevraag. Kijk beetje rond in deze thread en je vind zo je antwoord.
     
  9. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    de thread is inmiddels 29 pagina's, ik heb wel rondgekeken, maar niet elk woord gelezen. Laatste 5 pagina's word t niet genoemd. Wat is het probleem?

    Ik heb nu de Cayman, super mooi snel ding, soms wel moeilijk handelbaar!
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Je moet naar opties gaan, en dan moet je ff kijken. Dan kan je iets switchen en dan heb je het.;)
     
  11. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Het begint eindelijk op te schieten, moet nog 5 race events en dan mag ik eindelijk nummer 1 de nek omdraaien. Nummer 2 had wel verschrikkelijk lastige milestones, die van nummer 1 waren dan weer een eitje. Het is wel een erg kewl spel, zeker op de hogere heat levels zijn de gevechten lekker intens, alleen het kwijtraken is dan vaak lastig.
     
  12. RoyaleWithCheese

    RoyaleWithCheese B.M.F.

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    idd in de opties, verander imperial in metric system
     
  13. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is deze keer niet GTA die in het nieuws komt maar Need for Speed. In de Canadese krant/tabloid de Toronto Sun staat er op de frontpage in grote letters "Did Need for Speed kill?". Deze uitspraak is het gevolg van een dodelijk auto-ongeluk.

    Alexander Ryazanov en Wang-Piao Ross, 18 jaar oud, besloten om allebei de Mercedes van hun ouders te lenen om een ritje te maken. Wat in het begin een rustig toertje was, escaleerde al vlug in een heuse race. Op een bepaald moment negeerde één van de twee wagens echter de voorrangsregels en knalde frontaal op de taxi van de 46-jarige Tahir Khan. Deze laatste liet het leven in het ongeluk. De jongens zelf bleven zo goed als ongedeerd.
    Een van de jongens vluchtte maar toen hij terug kwam op de plaats van het ongeluk stond de politie klaar om hen in te rekenen. Getuigen hadden reeds de politie op de hoogte gebracht van de race. Als ze schuldig worden bevonden, kunnen ze tot levenslang krijgen.

    En waarom NFS hierbij betrekken? Wel op de voorzetel van één van de wagens van de tieners lag een exemplaar van Most Wanted. Iedereen weet dat het in dat spel de bedoeling is om door de stad te vlammen met 'sjieke karren' dus de link was snel gelegd.

    En weer staan wij, gamers, in het slechte daglicht.
     
  14. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank u Amerika
     
  15. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe dan verschieten ze dat er verschillende games opeens verboden worden doe eens normaal jongens toch.
     
  16. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Laatst zat een vriend van me dit spel ff te spelen, loopt mijn hond tegen de Xbox360 aan waardoor hij omvalt. Ik doe die Xbox dus open, ziten er super diepe krassen op die CD. Elke keer als ik hem nu opstart loopt ie na een paar seconden vast :mad: :mad:.
     
  17. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    omg

    Dat is mooi balen, maar ik denk niet dat er iets is wat je er aan kan doen.
    Nieuw spel kopen?

    Was gister aan het spelen, nemen ze mn auto in (Politie) en die kan k nog niet terug kopen!!
    Erg frustrerend.
     
  18. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Toronto - Canada ... :confused: maar ja, ik had meer begrip van canadezen verwacht, maar die zijn ook al zo kortzichtig als die voluit gecensureerde amerikanen.

    nog ff geduld tot je rechtzaak gedaan is... ;)

    heb nog maar ene keer een auto impounded en was door mijn eigen stomme fout. Zit nu aan blacklist nr8 dus vanaf nu gaat het serieus worden. gedaan met de flikken gewoon wat te pesten
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2006
  19. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, was niet mn snelste auto, maar wel mn meest opgevoerde, nu moest ik mn Cayman opvoeren, daar gaan mn spaarcentjes, ik sta nu 6e op de list, nog steeds leuk, maar het racen is redelijk eenvoudig maar de achtervolgingen erg K*T door van die Spikestrips.
    Als je een keer een lekke band hebt, ben je busted!
     
  20. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    goeie tip: gebruik die slow-motion als je een road-block ziet. Dan kan je de strips zien liggen en ook zien hoe de auto's staan. Probeer de achterkant van een flik te rammen. Is veel lichter dus die duw je met een goeie nosbeurt zo van je weg en kan je doorperen... ;)

    shit loopt hier een kip rond op mijn kamer??? die zal vast bij de buren ontsnapt zijn. Hier zal het warmer zijn dan in zijn hok. :D
     

Deel Deze Pagina