1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] NFS: Most Wanted

Discussie in 'Games' gestart door baszs, 26 aug 2005.

  1. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tip, werkt wel, ik gebruikte dat helemaal niet, slowmotion.
    maar is wel handig. Het afkopen van een auto is ook duur! Ben al 15000 kwijt!
     
  2. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Tssssssssssssssssssssss.......
    Jongens jongens toch!!!
    Ik word echt HELEMAAL gek van dat spel!!!!
    Aaaaaaaahhh...ben nu al 3,5 uur bezig met dat laatste K*T stuk als je Razor hebt verslagen!!!
    Hoe verzinnen ze het zeg, zieke geesten!
    Is totaal niet tedoen man....iemand dit al gehaald ?
    De lol is er nu echt af...dit is gewoon niet leuk....

    ----

    Fjeeeeeeewwww.....ik heb het gehaald...wat een moelijk stuk.
    ben ff aan het bijkomen..dammn...
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2006
  3. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gehaald kvond het totaal niet moeilijk gewoon op de juiste tijd de slowmotion gebruiken en veel bochten maken! En door pruciut brakers heen gaan!

    Dan moet het wel lukken na die aantal minuten krijg je bericht dat je ergens heen moet gaan dan heb je het gehaald
     
  4. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd. maar soms werd het zo idioot druk en onoverzichtelijk..:mad:
    Ben blij dat ik het gehaald heb nu..het heeft wel extreem lang geduurd.
     
  5. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu bij de 4e, en dit is voor het eerst dat ik het moeilijk vind, het gaan om de 2e race (de dragrace). Kan me er op het moment niet meer na zetten, toch wel veel van hetzelfde.
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Bah wat kunnen die pursuit opdrachten saai en vervelend zijn. :mad:
    Ben je lang bezig om proberen de politie niet kwijt te raken, begint het eindelijk wat spannender te worden, zal je net zien dat je vlak voordat je de goals voltooid hebt wordt opgepakt vanwege een lullig dingetje. Zo reed ik net over een duinpad oid, surfboard bleef aan mn wagen kleven, dus geen snelheid, kon erdoor ook niet achteruit. Busted. grrr.
     
  7. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het spel vervelend worden, ik heb inmiddels de Carrera GT, maar niet genoeg geld voor upgrades. De milestone missie zijn wel leuk, de race missie's niet. Veel te lang, 3 ronden van 20+ KM, ben je 10 minuten mee bezig, laatste bocht een tegenligger, nog maar een keer..
    Frustratie!
     
  8. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Hoelang doe je erover om de Career Mode uit te spelen ? :)
     
  9. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    100% of nummer 1 staan?
    Dat scheelt nog een paar uur, ik schat een 20 uur, om nummer 1 te staan, en 25 om 100% te hebben
    Dan heb je ook nog andere spel opties dan Carreer, dus als je een fan bent, genoeg te doen
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    + Dat je nog achtervolgingen hebt enzo.
     
  11. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0

    Het duurt echt wel lang en het wordt eigenlijk ook nooit saai en daarom vind ik dit spel het beste race spel op dit moment voor de 360.
     
  12. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0

    Het duurt echt wel lang en het wordt eigenlijk ook nooit saai en daarom vind ik dit spel het beste race spel op dit moment voor de 360.
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dan moet het wel extreem anders zijn dan de pc versie. Als iets in herhaling valt is NFS:MW het wel. Maar das dan mijn mening :)
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2006
  14. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    daar heb ik niet zoveel aan, in uren! :)
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Licht eraan hoe snel je hem uit wilt spelen. Doe je alleen x aantal races en milestones die nodig zijn om je rivaal uit te dagen, of doe je alle milestones en races. Is niet in uren uit te drukken, want de een wint alles in 1x en de ander moet hier en daar een race overnieuw doen.
    Als je NFS:MW in herhaling vindt vallen, dan heb je Underground(-2) nog niet gespeeld, daar heb ik echt tig keer dezelfde races in careermode moeten doen, op steeds weer dezelfde of bijna dezelfde tracks.
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2006
  16. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, dat is nu beter, maar daarom valt het nu ook wel in herhaling.
    Die Milestone's voor Nr 2 zijn echt moeilijk! Vooral als je door foutje's na 10 minuten komt vast te zitten!
    Ze hebben mn GT al in beslag genomen, dan maar op bed!
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Direct Xbox (360) herstarten als je opgepakt bent. :p
     
  18. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, kwam er net achter. Was mn Carrera net ingenomen, koste me $ 70.000 (!!!!) Heb nu genoeg race events gehaald voor Razor, nog 1 Milestone en 4.000.000 bounty......
     
  19. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Is het dan verstandig om per direct naar je dashboard te switchen? wil namelijk niet dat dit mij overkomt :)
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Cool, heb nog nooit zoveel auto's achter me aan gehad met nog maar Heat level 3 ofzo. In totaal 11 achter me aan en steeds blokkades van light SUV's waar ik doorheen ramde en de auto's tollend achter me aan liet :cool:
     

Deel Deze Pagina