1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] NFS: Most Wanted

Discussie in 'Games' gestart door baszs, 26 aug 2005.

  1. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    bwa dat noem ik sjoemelen :9

    ik heb ongeveer een week gespeeld en ik zit nu tegen de nr8. Maar kheb hem al uitgespeeld op ps2. Wacht maar op die corvettes, nu da's een ellende.
     
  2. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em uitgespeeld, de races over het algemeen wel leuk, op het eind te lang (zo tegen de 10 minuten) de challenges ( one on one) te makkelijk.
    De milestone´s, te moeilijk, wel een enorme voldoening als je het dan eindelijk haalt!
    Leuk spel, maar je moet wel doorzetten. niet een die ik snel weer speel!
     
  3. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Huh ?
    Menu'tjuh terug en dan gewoon loadgame..moet je wel je auto-save uitzetten ;)
     
  4. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    en hoe kan je auto save uitzetten ? :)
     
  5. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Ergens bij Options...
     
  6. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel een stuk handiger dan de Xbox steeds uit te doen!
    De release kosten zijn echt te hoog, ik moest mn Cayman verkopen om mijn Carrera GT weer terug te krijgen. Dat vond ik wel jammer, in de Cayman heb ik mn tegenstanders tot nummer 5 verslagen....
     
  7. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    een kameraad zat bij zijn thuis te rijden. Maar echt erg, slingerde van de een bocht recht naar de andere. Die wist dat nog niet van die fine-tuning van je auto. (ergens in optiemenu)
    Had ik dat ff voor hem ingesteld, en toen ging zijn rijwerk er een stuk op vooruit. :p
     
  8. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik niet eens gebruikt, eerste auto's zijn nog niet zo, als je ze goed opvoerd rijden ze ook beter:)
     
  9. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Jongens help!

    ik zit nu dus in een drag race maar ik krijg telkens blow engine zien te staan omdat ik slecht time ofzo, heeft iemand een paar tips en je moet met de L trigger timen?

    bedankt alvast

    edit: ik weet het al ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 feb 2006
  10. No_Name

    No_Name -

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    als t driehoekje groen is moet je snel je linker analoge stick naarh voren tikken een tikje he dus niet naarh voren geduwd houden...dan schakeld ie
     
  11. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, een kort tikje geven is genoeg!
    Werkt prima, mooi systeem
     
  12. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Dit is echt een geweldig spel...maar ik vind die bounty's af en toe frustrerend.
    Ben ik bezig met een heel lange bounty..krijg je ineens van die witte corvettes achter je aan, zie die maar eens af te schudden:confused:
    9 van de 10 keer zal ik toch echt mn 360 uitschakelen omdat ik door al die corvettes wordt klem gereden en ik weer opnieuw kan beginnen aan een lange bounty.
    Heeft iemand misschien een tip voor de bounty's?:)
     
  13. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Je hebt een paar goede uitwijkmogelijkheden. Busstation, Stadion, trailer park, golfbaan ed.

    Zorg dat als je 1 achtervolger hebt dat je in de buurt bent van één van die plekken, rijd je laatste achtervolger kapot. En wachten maar tot de pursuit over is.
     
  14. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Er zit al een aardig grote kras op het spel dankzij zo'n schijt doosje :mad: Heb er maar wat keukenpapier tussen gedaan
     
  15. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    om te ontkomen zul je gebruik moeten maken van dingen die instorten en afkortingen. En sowieso gebruik maken van die save points, waar je cooldown wat sneller gaat!
     
  16. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    save points? hide outs zul je bedoelen :p want saven doet ie niet hé... ;)
     
  17. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    save is letterlijk vertaal veilig, naja, ik bedoelde de goeie !:)

    speel em niet meer (omdat ik em heb uitgespeeld) dus wist de naam niet meer :9
     
  18. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    bwa, speel dan een niveau hoger hé... eerst begonnen op easy, ben nu bezig op normal, maar ik ga hem zeker nog op hard (proberen) uitspelen.

    kzal blij zijn als ik mijne xbox nog eens op kan zetten. Al 2 weken gewoon geen tijd meer gehad. (babysitten, ziek, werk)
     
  19. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je niveau instellen dan
     
  20. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Ow...waar stel jij de moelijkheidsgraad dan in?
    Voor zover ik weet kan dat bij Most Wanted niet.
    Bij NFS:U2 kon dat wel.
     

Deel Deze Pagina