Ff een vraagje jongens, ik zit op like 38% en ik heb met een auto heat level4. Wordt dit nog hoger of is dit het gewoon? Want ik kom wel erg snel van de politie af en de helicopter..
Ik ben nu dus bezig om nr 7 van de blacklist uit te dagen he en dan moet ik nog twee milestone events halen alleen dan moet ik ervoor zorgen dat ik 22 politie auto's achter mij aan krijg maar als ik dat dus haal dan is het toch wel irritant om van hun te ontsnappen hoor , heeft iemand tips hoe ik ze snel kan vermijden ?
Je hoeft ook niet alle milestones te halen 4 van de 6 is meestal al voldoende...ik heb geloof ik ook nog nooit 22 politie-auto's achter me aan gehad...ook al ben ik bij de 3e racer. Maar probeer gewoon gebruik te maken van parkeergarages...parken...hide-outs en van die hindernissen door ze omver te rijden. Suc6*)
Alleen bij de laatste achtervolging van de career en de laatste challenge heb je heat level 6, helaas. Verder wel level 5. Leuk om te doen: bij heat level 5 moet je vlak naast een trailer gaan rijden, als dan de helikopter probeert je van de weg te rammen vliegt de trailer door de lucht en stuiteren de auto's in de rondte.
Je hebt 2 a 3 speedtraps. Die zijn meestal wel te doen. 22 auto's achter je aan? of 22 auto's beschadigen? Gewoon doorzetten
Misschien een al eerder gestelde, overbodige vraag maar ik stel hem toch maar Kun je je eigen muziek gebruiken bij deze game? Heb muziek op de HD staan maar kan nix vinden in de opties van de game zelf. Waarschijnlijk weet ik het antwoord al en zal ik het weer een keer met die schijtzooi van EA-Trax moeten doen. Dat betekend dat ik na 3 dagen zonder muziek aant racen ben want die standaard muziek is alweer een keer verschrikkelijk
Op je xbox guide button drukken en je muziek kiezen. Dat kun je btw op elk ogenblik, het is een standaard functie van de 360.
vraagje ik weet nie of ik goed zit ik heb van de weel most wanted gekocht als ik hem wil spelen moei k eerst update doen helppppiie ps ik ben nieuw sorry als ik iest verkeerd doe
oepss sorry ik was er bij vergeeten te zegen dat hij wel een update gedowmload had maar dat hij nog steets nie w erkt
gvd ik heb net ff goed gekeeken is nie de 360 versie van most wanted pfffffffffffffffffffffffff wat een snikel ben ik
wat een *********** had ik vanmiddag 4,1 miljoen aan bounty... wordt ik op een kei lullige manier opgepakt ... reed door een roadblock van 3 heavy suv's die zo opgesteld stonden: suv heavy spikestrip - suv heavy - suv heavy en ik reed keihard rechts er tegen aan alleen toen kwam mij wagen met de bovenste wielen op het dak van de 1e suv :{ en toen was ik busted anders had ik al de bounty gehaald voor razor te verslaan