Dat klopt idd maar als ik op 'Resume Free Room' klik dan ga ik weg vanuit het zelfde huis. Ik druk redelijk vaak op 'Jump to Save House' dan springt hij dus altijd naar het zelfde huisje maar dat wil ik eigenlijk niet. Ik wil bij een ander huisje starten wat dichter naar het centrum. Ik start steeds bij dat reuzenrat.
Moet je dan niet bij options - display - speedometer en dan metric veranderen naar imperial? Of is het nou net andersom om naar Km/h te komen?
Gvd... soms word ik ook echt simpel van dit spel. Heb ik het net voor elkaar om alle saaie milestones te halen rij ik door de bocht bang... banden lek door een roadblock. 2x achterelkaar afgegaan dus nu zoek ik het ook echt niet om al die saaie milestones te halen. Als je niet alle milestones haalt kan je het spel dan nog op 100% uitspelen?
Nope je hebt niet alle milestones nodig om 100% te worden volgens mij. Maar milestones heb je wel nodig om bounty te verdienen en zo kan je tegen mensen op de Blacklist rijden. Er zijn alleen maar achievements voor het verslaan van een Blacklist member, dus 15 achievements in totaal.
Nee dat kan helaas niet je start altijd bij de laatste waar je geweest bent en als je naar een andere toe wil zal je moeten rijden Metric is KM/H en Imperial is MP/H.
afgelopen zaterdag uitgespeeld 1000/1000......top game in mijn ogen...... niet makkelijk maar wel vermakelijk.....
Jup een leuke vermakelijke game inderdaad! Die eindchase met die BMW M3 GTR is natuurlijk the bomb! (Vind je ook niet?)
Oke steeds maar rondjes rijden in Rosewood is dus de beste manier om een dikke bounty te krijgen. Ik had in ongeveer 5 minuten 480.000 Dus als ik dat eens een kwartiertje doe dan heb ik een dikke 1.5 milioen. Net de Mercedes CLK 500 gekregen van Kaze. Wel een fijne bak. Eigenlijk kan je het spel makkelijk uitspelen zonder ook maar 1 dollar uit te geven volgensmij.
Ik vind Most Wanted beter dan Carbon. Carbon was zo uitgespeelt en hier ben je wel ff mee bezig, omdat je ook echt achtervolgingen moet doen voor die ''milestones''
Ja Most Wanted en Carbon hebben allebei hun voor en nadelen. Persoonlijk vind ik Carbon toch wat leuker, maar Most Wanted heeft als groot voordeel dat het gewoon langer duurt en die achtervolgingen zijn ook erg gaaf.
Most wanted vind ik wel stuk makkelijk dan Carbon. Ik ben nu bij de laatste drie canyon races en ik krijg ze gewoon niet gehaald, welke auto ik ook pak, en hoe ik die ook afstel... Iemand nog tips?
Kan je beter stellen in het NFS:Carbon topic. Met welke auto's race jij? En tegen welke auto's race je eigenlijk? Probeer gewoon zo goed mogelijk op de baan te blijven, maar probeer wel risico's te nemen in de bochten en tegenover je tegenstander.
Ja, klopt. Ik hoop dat de volgende NFS, terug gaat naar HP2, dat was de beste van de reeks met MW. Laat het tunen achterwegen en doe het kiezen van auto's op de manier in HP2. Met klasses zoals tuners, exotics en muscles en dan van elke auto een NFS-versie, net zoals in HP2. maar nu weer ott
Eergster NFS: MW uitgespeeld, echt een geweldig spel! Had wel ff moeite met de drag race van de eindbaas, maar na HEEEEEL WAT KEREN gefrustreerd opnieuw proberen is het gelukt met een mazzeltje
Ik vind het echt eentonig. Ik ben nu bij Blacklist nummer 5 geloof ik. Steeds maar hetzelfde. Circuits racen en de politie te snel af zijn. Het is geen slecht spel. Ik heb me er nu zeker 10 uur mee vermaakt maar ik moet er nu toch met een beetje tegenzin mee beginnen. Ik speel het toch nog wel een keer uit. Vond iemand dit spel wel leuk van begin tot eind?
Op de een of ander manier is dit het enige racespel geweest dat me meer dan 2 maanden heeft weten te boeien(non-stop). Ik heb het nu al een jaar niet meer gespeeld ofzo, maar begin er weer zin in te krijgen. Carbon vond ik niks en heb ik ook niet gekocht.
NFS:MW was mijn eerste game voor de 360, en heb hem ook gelijk bij de release gekocht. Heb de game toen ook ongeveer 2/2,5 non-stop grijs gespeeld. En ik vond het toen echt een super game. Ik heb deze game ook al ongeveer 1 jaar niet gespeeld, maar in het begin wist hij me van begin tot eind te boeien,omdat de singleplayer uitgebreid was.