1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] NFS: Most Wanted

Discussie in 'Games' gestart door baszs, 26 aug 2005.

  1. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net izzy verslagen maar ik krijg die achievement niet dat je haar moet verslaan.|:-
    snap er niks van ik denk meschien heb ik niet alles gedaan ofzo dus ik nog ff chekken maar heb egt alles en heb al een aantal races gedaan bij die gast daarna ( weet ze naam ff niet meer ) weet iemand meschien hoe dit komt....

    snap er egt niks van :confused::confused::confused:
     
  2. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    @legian,
    Das vaag. Je hoeft in ieder geval niet alle races, milestones etc. te doen.
     
  3. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik wel een keer heb gead (2keer zelfs) is dat ik de achiev al binnen had en net voor het opslaan me x360 vastliep kon ik het nog een keer doen terwijl ik de achievement al had gehaald.
     
  4. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
  5. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    denk dat ik 't vanaaf ofzo ff een nieuwe career ga doen en kijken als ik em dan wel kan krijgen
     
  6. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt mij ook de beste oplossing legian. Maar bleeft die ook niet toevallig vastzitten ofzo toen je net Izzy had verslagen??
     
  7. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik kon gewoon verder heb daarna nog wat races gedaan van big lou en ben er een half uur later mee gestopt.

    maar ik kan me wel herinneren dat ik wel een melding kreeg dat ik hem had gehaald dus daar snap ik ook niks van dat die er dan niet tussen staat.
    maar goed ik denk dat ik nog een andere career ga starten en hem dan ga halen
     
  8. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt wel een melding gehad dat je de achievement had? Ik heb dit spel een keer bij mijn neef gedaan en we hadden eerst samen Tony Hawk gedaan en blijkbaar was mijn account nog actief want mijn neef kreeg wel de achievement maar niet op zijn eigen account maar op de gastaccount. Ik weet niet of jij meerdere accounts op je 360 hebt en er 1 toevallig actief was.
     
  9. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Succes daar dan mee. En nou maar hopen dat je die achievement wel haalt als je Izzy verslagen heb.
     
  10. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Terminator.T2.
    ik had alleen me eigen acount online dus dan zou die darop moeten staan maar zal dat nog ff checken.

    @ jasper15
    thanks, ik laat 't wel ff weten als ik em heb en zo veel hoef ik nog niet te doen dus.
     
  11. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg.., zijn jullie niet een beetje aan ProStreet toe?
     
  12. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk maar volgens mij is die er nog niet dus moeten we 't nog ff doen met de oude nfsjes SNAPPIE
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik ben nu bij Baron van de Blacklist, maar bij z'n 2de race tegen hem moet ik Draggen. Ik heb al het hulp filmpje gezien maar ik snap er niks van, kan iemand me helpen ?
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Refresh my memory.. Wat gaat er niet goed dan?

    Bij het draggen uit de game weet ik nog dat ik het gewoon heel veel deed en zo uit m'n hoofd leerde waar je de obstakels kon verwachten.

    Toffe game vond ik dit trouwens :D
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik moet schakelen, maar ik weet niet wat ik in moet drukken. M'n engine ontploft steeds xD

    Zo iets; Klik
     
  16. rdswart

    rdswart Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    bluh ik haal die laatste police chase niet
     
  17. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Schakelen doe je met je rechter tumbstick. Omhoog is versnelling omhoog omlaag versnelling omlaag. Het irritante aan Dragraces zijn dat de computer je voor een deel stuurt. Jij moet zelf de auto's ontwijken dit doe je meestal door ze veel mogelijk eromheen te sturen. Vind het een beetje raar en verrot speltype eerlijkgezegd.
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    //edit te laat :)


    Ik vond trouwens de Porsche Carrera GT echt heerlijk. :cool: Helemaal upgraded en goud gespoten. 8)

    Niemand komt in de buurt :cool:
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zal vanmiddag ff bekijken, in ieder geval bedankt. Heb hem geleend van een maat, het is best wel een vette game al moet je niet meer dan een half uurtje spelen anders word je er gek van, vind ik :)
     
  20. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ook niet. Ik heb het spel al weken niet meer gespeeld, maar mischien vanavond nog maar eens een keer oppakken om dat laatste level te halen:9
     

Deel Deze Pagina