1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] NFS: Most Wanted

Discussie in 'Games' gestart door baszs, 26 aug 2005.

  1. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ga gewoon naar de plaats waar de bussen staan
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    LOL die chase nadat je nummer 1 hebt verslagen is echt geniaal :D Alles achter je aan 8) Had 3,7mil bounty, maar toen reed ik door spikes :9
     
  3. Dtown078

    Dtown078 Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand mischien hoe Drag moet , ik weet wel hoe ik moet gas geven maar niet hoe ik af moet remmen zodat ik me moter niet opblaas
     
  4. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hoeft niet af te remmen. Je moet gewoon op tijd schakelen en dat doe je met je rechter thumbstick. Omhoog is een versnelling omhoog en omlaag is een versnelling omlaag. Dit moet je goed timen maar het is een tijd geleden dat ik dit speelde dus ik weet niet meer hoe je ziet wanneer je moet schakelen.
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Het beste om te schakelen is als je zo'n groen rondje (soort blokje ofzoiets) in beeld ziet. Normaal is hij gewoon blauw, maar als je bij de juiste toeren bent word hij dus groen en dan moet je schakelen.
     
  6. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Man wat is dit spel saai, het is veel te lang for its own good. Heb het nu bijna door, maar dan hoef ik het ook nooit meer te zien...
     
  7. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Vond ik ook Sen. De eerste 2/3 tegenstanders zijn wel leuk daarna is er echt niets meer aan. Ben blij dat ik alle achievements heb nu nog tegen een leuk spel ruilen.
     
  8. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Mee eens, het begon wel leuk. Zeker toen er nog van die toffe FMV cutscenes waren. Maar die verdwenen zo snel als ze gekomen waren. Aan het eind is er vast nog wel 1 of 2 neem ik aan?

    Ik moet alleen nog de laatste gast en de aanloop daar naartoe (nog 4 races winnen en 1 milestone).
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik ben nu bij nummer 9 dacht ik, geen zin meer. Het is alleen maar blacklist gasten verslaan, helemaal niks anders. Heb hem geleend van een maat, en hij heeft m'n Saints Row, snel maar weer terug gefen want deze game is niet leuk meer.
     
  10. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Uitgespeeld, laatste keer in mn xbox 360 geweest...
     
  11. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook sinds kort en heb nu 5 van de 15 gasten verslagen, maar het is inderdaad wel de hele tijd hetzelfde liedje.
    Maar goed, af en toe tussendoor doen moet het leuk houden (hopelijk), want het gaat inderdaad snel vervelen.

    Spel ziet er verder wel leuk uit, de besturing was even wennen trouwens (realisme is uiteraard ver te zoeken). ;)
     
  12. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    need for speed is ook een arcade racer daar staan ze om bekend slimbo
     
  13. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Goh je meent het...
    Daarom staat er dus uiteraard.
    Dat betekent nog niet dat de besturing meteen goed aanvoelt, de auto's leken soms meer op een dweil dan auto's met grip.

    Volgende keer dus beter lezen voordat je bijdehand gaat doen. _0/

    Anyways;

    Wanneer komen er eigenlijk spijkerstrips en heli's? Want ook als ik een kwartier achtervolgd wordt (soms is het lastiger ze niet kwijt te raken dan wel :+) en meerdere keren versterking komt, blijft het bij roadblocks.
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2007
  14. pagutry

    pagutry Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroeg ik me ook af, ik heb een keer 19 minuten gedaan, maar ik za nergens spijkerstrips of helicopters.
     
  15. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    @Chaos
    oh srry hat 't dat uiteraard niet eens gezien srry.

    volgens mij moet vanaf heat 3 of 4 die spike's komen en heat 4 of 5 die heli's.
    dacht ik teminste, zit zelf nog met 3 opgescheept en daar heb ik ook alleen roadblock's dus denk dat je heat 4 moet hebben
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Denk dat je heat dan eerst hoger moet zijn, of hoe dat ook heet. Dat je zeg maar beruchter wordt.
     
  17. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, helaas blijft die hangen op 3 en vult zich dan niet meer.
    Wellicht dat ik nog wat zware jongens uit moet schakelen in de lijst van 15. :+
    Ga wel weer even verder, wil de Porsche ook wel winnen eigenlijk. _O_
     
  18. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja dat gaat pas verder als je hoger op de blacklist komt.
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    *blaast stof weg van topic*

    Zo. Zojuist uitgespeeld en daarmee alle achievements gehaald. Laatste milestones van Razor waren een pain in the ass but I did it. Ik had hem op m'n oude account al uitgespeeld en wilde hem weer een keer spelen dus opgepikt voor een zacht prijsje en nu dus uitgespeeld. Ondanks al die jaren blijft het een toffe game, zeker wanneer je van crap auto naar het betere werk gaat ergens in het midden van de game.
     
  20. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Tof dat je toch weer al die races plus het nodige gesleutel gedaan hebt. Ik voelde me en nog steeds vaak alleen in de stad wat ik in NFS Carbon niet echt heb. Hier heb ik dan ook meer lol aan gehad. Helaas wordt de naam misbruikt voor de nieuwste NFS telg.
     

Deel Deze Pagina