Return of the King is alleen leuk omdat het de LOTR franchise is, dus dan is het zoiezo leuker om te spelen dan een spel met onbekende characters (say... Kingdom under fire ofzo) en Timesplitters is niet écht EA, hun hebben die ontwikkelaar gewoon opgekocht (net als criterion), dus de games opzich zijn best goed (burnout/timesplitters zijn goeie spellen) maar je merkt dat het EA is: niet goed afgewerkt, online zeeer slecht
heb je ook wel weer gelijk in, je merkt soms wel aan de gebrekken dat het EA is... maargoed, weer ontopic dan maar
op gamespot.com las ik een thread die over de autos gaat. en de meeste mensen die daar reageerden zijn niet zo te spreken over het feit dat de skyline R34 dr niet inzit. ik zie het probleem niet zo heel erg, je hebt ook de murcielago enzo dus dan is et zowiezo niet de beste auto van de game. wat vinden jullie dr van hier is de link naar de thread trouwes http://www.gamespot.com/xbox360/driving/needforspeedmostwanted/show_msgs.html?topic_id=24164002
tja,er zullen nog wel meer auto's niet in het spel zitten die veel mensen wel graag hadden gezien,dat gedoe hou je toch.....mijn lievelingetje zit er wel in...de subaru impreza
Weet iemand of je bij Live ook zeg maar achter elkaar aan kan rijden? ene team politie andere team de getunde bakken? en hoeveel man je online kan dan? 2 vs 2 ofzo?
Gisteren de demo voor de PC gedownload en gespeeld.. Het viel me allemaal wat tegen, het was het net niet. Kreeg toch het idee dat ik NFSU aan het spelen was alleen nu overdag.
ik heb nog een paar screens gezien van de normale xbox versie ik ga deze denk ik halen ziet er toch tof uit eindelijk weer politie
Heb ff de demo van gespeeld op de PC en moet zeggen is helemaal goed En op de PC ziet ook wel machtig mooi uit. En weer echt NFS zoals bedoelt is met politie erbij dit keer zitten ze gelijk met 7 man op je echt heel goed De PC versie Zelf gemaakte screen.
ik heb diezelfde demo ook gespeeld en ik vond het echt té lelijk. misschien dat ik teveel naar trailers van PGR3 heb gekeken...
Las de review van totalgames die gaven het spel volgens mij een 7,8. Die gasten van totalgames hadden(net zoals ik) verwcaht dat we geen 2d bomen meer tegen zouden komen in een spel.NFS:most wanted bewijst dat 2d kartelboompjes mee zijn gekomen naar de nieuwe generatie . Good work EA !
in de demo op pc ben ik geen 2d bomen tegengekomen, maar misschien omdat ik te druk bezig was met zoveel mogelijk schade aanrichten voor ik een fout maak en wordt gebust. de demo vin k wel vet en op ign gaven ze de xbox versie een 8,5. en ik ga meestal af op de cijfers die ign en gamespot.com geven. maar ik denk dat ik deze ga vragen voor kerst ofso om een beetje arcade game te hebben. ik koop me xbox 360 natuurlijk voor perfect dark, niet voor en of andere EA port, hoe leuk ze soms ook mogen zijn (zie burnout)