Ja, het is en blijft EA he, de meester in het poorten en uitmelken. Maar ik lees juist in meerdere bladen en op meerdere websites dat NFS MW op de 360 juist zoveel mooier is dan op de andere systemen. Maar tussen deze 2 screens zie ik niet zo gek veel verschil, beetje vreemd.
Maar als je het op een 26" scherm ziet is de 360 versie misschien nog steeds erg scherp, en de xbox1 minder scherp!
@kameo de grafische verschillen zijn gewoon klein, erg klein. Vind het ook jammer dat EA games alleen maar snel afraffelt/uitmelkt en dan vaak niet de moeite neemt om er wat moois/leuks van te maken
Ja prcs, zou wellis screen willen zien die gelijk aan melkaar zijn. Dus plaatje van dat ze op dezelfde plek staan.
Ze hadden screens moeten maken op hetzelfde punt. Op de X360 screen is het meer nacht en een andere omgeving. Voor de beste vergelijking zouden ze het vanaf 1 punt moeten maken.
vind ik niet het belangrijkste, maar het zou een leuke toevoeging geweest zijn. maar geef mij dan maar een getunde bolide
Ondanks dat NFS van EA is vond ik Hot Pursuit en die delen ervoor wel leuke games. NFS Underground had het een beetje verneukt, maar deze gaat het hopelijk weer goed maken.
EA maakte vroegah ook nog echt kwaliteitstitels. nu zit er af en toe een vet spel bij en is de rest uitmelk rotzooi
eigenlijk net als Ubisoft. die hebben nu veel goede games en franchises (net als in de begin dagen van EA) maar dit begint al af te nemen (playboy the mansion of 187 ride or die anyone?) ik ben dan ook bang dat over 5 jaar er niets meer leuk is aan de splinter cell serie. maar je weet maar nooit.
Ik vind dat na NFS porsche uleashed de serie egt zijn glans verloren had, NFS underground 2 was wel geinig om bij een vriend te doen maar meer neit... (dus een half uur geinig zijn auto bekijken) Ik heb die verde rook niet gespeeld Die nieuwe vind ik echter wel heel erg tof, is wat minder van die die underground stijl, maar nog steeds ligt het er dik bovenop
Ik wil idd ook niet zien hoe die er op de xbox uitziet, maar op de pc is ie wel vet en ik denk dat ie er op de 360 ook wel ok uit gaat zien.