kan je ook vrij rond racen door stukken land zonder een wedstrijd bezig is net als bij Underground 2 ?
Ik heb hem vandaag gehaald op de xbox. leuk en prachtig verhaal met al die filmpjes. grafisch gewoon in orde. en speelt echt zwaar goed... zat in een politie achtervolging van een kwartier online was ff kut.. ging met standaard wagen tegen amerikanen maar daar is spel al lang uit.. hadden ze de beste auto's al getuned enzo... dus ff veel singelplayer spelen en dan door naar live... ben op 8 procent
ik koop dit spel pas wanneer ik me xbox 360 heb. lijkt me wel mooie combo. PDZ voor de vette actie en online, coop en splitscreen met vrienden serieus spelen. NFS voor het arcade door straten raggen. tot die tijd vermaak ik me nog wel met de pc demo, die er trouwens wel heel vet uitziet.
ik ga voornamelijk voor PDZ. NFS lijkt mij een leuke game voor erbij. maar hoe et ook loopt, ik download zowiezo alle gratis shit die ik kan krijgen
Mijn eerste ervaring met need for speed most wanted is, het ziet er vet uit en het speelt ook nog eens lekker soepel echt een toppertje
heb de nummer 8 verslagen top spel online 2x gespeeld maar word je uitgereden als je geen 100 procent uit heb gespeeld dat is wel jammer
Vraagje:.... op het doosje van NFS Most Wanted staat dat het spel ook in het nederlands kan... iemand ontdekt hoe dat moet.. ik kan het nl niet vinden
Heb zojuist Need for Speed MW voor de 360 gekocht. Ziet er echt heel gaaf, topspel. Gaat meteen weer verder.
Heb net NFS gedownload via Live en mijn god wat een spel. Op de demo zijn er al veel opties en de graphics, ja wat moet ik erover zeggen..., me lul ging dwars door het dak. Het is net echt, echt ongelooflijk. Ik ga verder de demo spelen!