NFS: Underground krijgt van GamePro een 6!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Devil 6x6, 18 nov 2003.

1. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    pfff ik zag eergisteren op gamerankings staan dat ie gemmiddeld een 8.95 scoorde, dat is dus nu wat aan t zakken.
    Ik had vooraf voorspeld dat deze game gemiddeld toch zeker aan de 8,5 zou moeten komen.
    Ik heb het (al zeg ik het zelf) zelden mis bij het voorspellen van een goede of minder goede game.
    Deze keer dreig ik de discussies met diverse mensen over de game misschien wel te gaan verliezen, maar tis nog net wat te vroeg om dat te gaan verkondigen.
    Ik heb in elk geval plezier met de game en als ik dat heb met een game dan hadden de meeste betrouwbare magazines en sites dat ook.
    ach.......... we zien wel.

Laatst bewerkt: 19 nov 2003
  2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    mischien vol bugs ofzo

3. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem en vind hem echt niet slecht hoor. Ik heb hem nog niet veel gespeeld, maar het rijden gaat wel aardig. Het is vooral het tunen van je auto wat het vet maakt.

4. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9

het rijd gewoon niet echt lekker. Alsof je auto niet op de grond rijd en het geen wielen heeft maar dat je gewoon de hele auto draait..

5. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Oke hij heeft geen live dan
    Maar verder is het een hele mooie game en ook is het een game die ik niet echt een zes waard vind van mij had het wel wat hoger gemogen

6. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb de pc demo ook, maar het lijkt wel alsof je in zo'n arcade kast zit. Het stuurt gewoon niet, en als je bij dragracen tegen auto's aan knalt (ik dacht dat die er nooit zijn dan :confused:), dan is gelijk je race afgelopen, maar probeer je ze te ontwijken, dan slinger je van links naar rechts van deovergevoeligheid van het stuur :mad: Het is me eerlijk gezegd 1 keer gelukt om bij de race en drag van de demo 1e te worden. En dan praat ik bij de drag toch wel over zeker 50 keer proberen, als het niet meer is, bij de race wat minder maar ook zeker 30.

Maar dat is eigenlijk altijd al het grote minpunt geweest van de NFS serie, het stuurde gewoon niet zoals het hoorde.

Maar daarintegen ziet het spel er wel vetjes uit, het geluid is ook goed, je moet gewoon flinkwennen aan de controls

Ik heb gesproken :+

Grtz Blokkie :cool:

7. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is net zoiest als Top spin die een 7 krijgt van Tothegame.com.
    Die kerel die deze review heeft gemaakt is geen tennisliefhebber.
    Ja maakt dan ook geen review zou ik zeggen.
    Ik denk dat je het zo moet vergeljiken

8. ancientsunlight

ancientsunlight XBOX to the MAX

Leuk Bevonden:
    0
    Tja als je zo begint. Moet je alle shooters, alle racers...Wat zeg ik alle games afschrijven. Het is net goed dat bepaalde games andere devs inspireren om er verder op te borduren en pogen het beter te maken. Dat dit niet altijd lukt is een andere zaak.

9. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Dit spel is zo master he! echt geweldige graphics en aan de besturing wen je wel dit is echt een van de beste games van Need for speed echt geweldig een 6 noooit!!

10. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    mua, kvind het zelf een beetje matig. Kvind de handling niet goed en dat van je auto's zelf maken is wel grappig maar het gaat er niet diep genoeg op in... verder vind ik de tracks ruk want dat zijn meestal dezelfde banen maar dan rijd je de ene keer de andere kant op.. ook die auto's die scripted over de weg rijden zien er niet uit en komt heel nep over en de graphics vind ik niet scherp.. ik moet voor een bord staan om de letters erop te lezen.. als je rijd of wat te ver weg staat worden t allemaal puntjes

11. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik rij zowieso met een stuur en daarnaast ook nog eens in 1st person mode, misschien dat dat iets verbetert aan het rijden? Ik krijg zowieso met 3rd person mode in geen enkele game goeie controls over de car, zelfs niet met een stuur.

12. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    wie gaat er nou bij een race game kijken wat er op de borden staat??? als je zo iets nou doet bij een FPS of een RPG of iets dergelijks... maar bij een race game? kom op zeg? als je rijd ziet het er toch allemaal goed uit of niet? daar gaat het om!! en niet of je de tekst van de billboards kan lezen!!8)

13. Farting Bob

Leuk Bevonden:
    0
    Ik let als ik normaal al rij niet op de borden hehe!!!

Maaruh, na eventjes gespeeld te hebben, mijn mening over de besturing (met stuur, maar ook met controler):

- Stability Control aan, dan slinger je niet heen en weer bij ieder tikje links/rechts op hoge snelheid. Heb ik bij Rally Games ook altijd aan staan, anders is het niet te besturen. Ik had het eerst uitstaan en dacht 'Mozes, waarom blij ik niet recht op de weg, ben ik dronken of zo?', maar ik had alleen melk op, dus dawasnie het geval.

- 1st Person Mode is (voor mij) echt een MUST, in 3rd person slinger is nog de hele tijd. Ik had een achteruitkijkspiegel wel leuk gevonden, maar je kan aan de tijden & map wel zien waar ze ongeveer zitten, maar spiegels zijn altijd een leuke optie.

- Ga niet vol gas de bochten in, je mag het doen, maar wat denk je zelf dat er gebeurt? Met 180 een bocht ik van 90 graden, veel succes in het ziekenhuis.

Dat het spel niet perfect is, is op zich een goed teken, dan kan de opvolger nog beter worden, zo is 't ook.

Ik had wel wat meer steden verwacht, misschien volgende keer. Die graphics zijn wel top zeg, vooral die licht effecten en glim-effecten.

14. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    qamequest, gamepro, 1 pot nat, allebei lompe kelloooooote bladen :D

ik vind dat je NFS:U en PGR2 niet met elkaar kan vergelijken. je moet voor PGR2 gaan als je realistisch wilt racen. Je moet voor NFS gaan als je een enigzins artistiek snelheidsgevoel wilt :cool: om het even mooi te zeggen.

NFS is een soort van euh... stijlvolle racer. niet dat PGR2 dat niet is maar hopelijk snappen jullie wat ik bedoel.

daarnaast kan je neonlicht onder je auto leggen, je auto ombouwen, omspuiten noem maar op dus dat kan ik sowieso niet weerstaan:D

15. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    nfs underground is echt een super spel echt prachtig spel heb hem gespeeld bij een vriend van me

16. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gamequest heb ik altijd al een slecht blad gevonden. Maar ik persoonlijk, zou eerder voor PGR2 gaan dan voor NFS. NFS is mij te arcade. Maar ik heb het spel nog nooit gespeeld en ik kan dan ook niet zeggen dat het een goed of slecht spel is.
    En wie gaat er nou billboards lezen in een racegame??? Als de gameplay maar goed is. Graphics zijn leuk, maar niet het belangrijkste.

Laatst bewerkt: 22 nov 2003
  17. Farting Bob

Leuk Bevonden:
    0
    Is maar net waar je van houdt dus! Ik hou van realism meets arcade. Ik vind het leuk hoor als mijn auto er visueel verroter uitziet na botsingen, maar ik wil gewoon doorrijden ipv iedere keer opnieuw beginnen omdat mijn banden kapot zijn etc. Maar ieder het zijne toch?

Deel Deze Pagina