Het kan wel kloppen hoor! Het ziet er tuurlijk allemaal onwijs gelikt uit, het concept is vet. Het uitbouwen van je wagen is cool.... Maar het rijdt idd zwaar bagger (op de pc iig) vind ik. Zeker bij circuit heb je snel de neiging om maar een beetje over de weg te zwabberen. Wel jammer, hopelijk komen er nog meer positieve reviews.
ik heb gewoon dikke schijt aan die 6 als de rest allemaal hoger dan een 8 geeft die demo heeft me het langste bezig gehouden (ongeveer 3 weken) dan alle andere demo's ik ga deze game echt zeker kopen
inderdaad de laatste, hijs gewoon te koop bij FRS in Utrecht, ook www.gcshop.nl heeft em te koop. Dus ren maar ffies naar de winkel zou ik zeggen.
ik heb em ook gespeeld voor de xbox en hij oogt mooi (beter dan op de ps2) Hij speelt ietje minder qwa besturing maar nog wel voldoende. Maar die funfactor is torenhoog. Vreemd trouwens dat de gamepro toen ze 2 maanden terug nog gamequest heette de preview versie van de game vijf van de vijf sterren gaven.
mij lijkt het eigelijk niet zo eg als er geen schade is want dan kun je niet meer van je auto genieten.
yooooo tis allemaal leuk en aardig xbox-vrienden, maar hij is niet live enabled, dus een goede reden om hem te laten liggen, en nog een weekie op gotham racing te w8en.... maar het spel, de singleplayer...zal wel goed te doen zijn, pfff net als die uitgebouwde volkswagen golf 4 op de achterkant van het spel, dies egt vetttttttttttt maarja nogmaals geen life, dus waar doe je het dan voor... xboxlive en linken met vrienden is de bomb
nou wat boeit live nou weer steeds als een spel top is en het heeft geen live dan vind ik het nog stom dat je het laat liggen ik heb need for speed nu ook en het is zeker wel een goed spel ook zonder live dus het spel laten liggen omdat het geen live heeft vind ik bes wel een domme reden (mijn reden kan je me ook niet vanaf krijgen ook nie ) achja als je het laat liggen omdat er geen live inzit vind ik zelf dat je dan een topper mist als je van race spellen houd
HELA ja ok, je hebt wel gelijk, het lijkt mijn ook een fantastisch spel, maarja, het is allemaal een hoop geld, en dan geef ik me geld liever uit aan spellen waarmee ik online kan, want dat vind ik juist zo leuk aan die xbox, en dat maakt het spel ook dubbel zo goed tog denk ik dat het jammer is dat NFS niet online te doen is, denk dat ze een hoop omzet missen, er komen ook spellen uit als pgr2, en die winnen het dan van zulk soort spellen maja, veel plezier met je spel....zag er goed uit!
eigenlijk hebben we allebij gelijk want als je der mee op live kon ( kan misschien later door EA da gezeik dat ze online gaan) dan zou het egt een vreselijk bruut spel zijn... nu ook wel maar niet zo goed als je der mee online kan, want nu ken je andere niet uitdagen en vet winnen of vet verliezen maar ik zie het zo 1: het is een topper 2: als die live was dan was het helemaal een dol spel geweest
Iedereen heeft andere wensen bij games. Voor mij is Live geen belangrijke optie. Ik heb bijvoorbeeld 4 controlers voor mijn Cube, daarop vind ik de partij games en multiplayer games het leukst. Ik wil verder geen discussie starten over Cube vs Xbox, maar voor mijzelf zijn de games die ik daar via splitscreen speel het beste voor console en zijn controler bestemd (Mario Kart, FZero, Mario Smash Brothers, Mario Party). Voor de Xbox heb ik een stuur, aangezien daar best leuke race games voor zijn. Ikzelf speel voornamelijk Rally Racing, heb ook de twee Rally Games voor de Xbox (CMC4, niet 3, en RSC). Wat ik zelf het leukst vind om te doen, is time attacks. Het zijn niet het type games wat ik boeiend vind tegen anderen te spelen. Voor mijn console ben ik voornamelijk in Single Player geintereseerd, maar racen is wel een verhaal apart voor mij. Shooters zijn bij mij voor de PC bestemd, ieder zijn plezier, ik vind shooters met die controlers niet lekker, voor anderen mag het weer anders zijn, je moet doen wat je leuk vindt toch? In ieder geval ga ik dit spel wel zeker halen. Grafisch is het een wereldtopper. Ik heb de demo gespeeld, dit spel geeft je echt een goeie feeling voor snelheid, da's erg belangrijk. Ik speel die racegames wel het liefst in 1st person mode, in 3rd person mode maak ik erg snel fouten, zal wel omdat ik op de achterkant let ipv de voorkant, maar toch blijf ik het vreemd vinden. Zelfs met keyboard kwam ik met minder ongelukken aan de finish. Dat Blur effect is echt schitterend en ook die tussenweggetjes vind ik leuk. Ik hoop dat de banen een beetje gevarieerd zijn. Zijn er meerdere steden, of telkens dezelfde stad en hetzelfde gebied? Iets van 20 banen las ik in ieder geval.
sorry mensen maar ik vind hem ook niet en 8 waard. De grafix zijn smullen auto upgrade leuk maar weggedrag bagger en de drag mode is theorietisch gezien leuk maar niet erg leuk aloewel je wel leuk snel crost over de weg scheurt. Ik geef de mensen hier een hint, wacht een weekje en dan heb je een mooiere game met live en betere diepgang en meer auto's, hij speeld simpelweg niet lekker alhoewel de grafix echt top zijn. Als ik hem een cijfer zou moeten geven was dat een 7, niet hoger niet lager. EA heeft me met deze need for speed voor de zoveelste keer weer teleurgesteld, wat erg jammer was omdat ik dacht dat het een erg leuke game zou gaan worden. Na deze need for speed stap ik nu echt van de need for speed reeks, na need for speed 3 heb ik gewoon geen enkele goede need for speed meer gezien die dezelfde feeling had als nfs3 hot persuit. Jammer maar waar, ik ben na 2 dagen zelfs al over gestapt op een ander spel om de teleustelling te everwerken. Sorry mensen
Snelheidsgevoel is wel iets waar ze bij PGR2 denk ik nog wat van kunnen leren. het weggedrag is inderdaad waardeloos met een hoofdletter W. Ik vind daarom dragracen in dit spel geweldig alleen circuits rijden voor geen meter op de pc. Heeft iemand een reactie over de xbox versie? Als die nou wel lekker rijdt is het best tof...
Hi, Twee vragen over de Xbox versie: 1) Zit er ook een Time Attack mode in? 2) Hoe zit het met evt. frameproblemen, ik kon er niets over vinden in de gamespot review, dus ik mag aannemen dat 'ie er niet zijn? Constante framerate?
en ik weet denk ik ook wel warom ze steeds zitten te mouwen over dat het stuuren in circuit mode bagger is want ik denk dat iedereen vol gas door de bocht heen gaat, ik kan het stuuren bes wel goed crasht nooit en sta altijd eerstes met alles ik vind dit echt wel een goede game, maar het duurt een tijdje dat je het stuuren over de knie hebt
net op TMF de reclame gezien van NFS underground (wel voor de PS2) echt gave reclame..word er zo'n auto omgetoverd tot een streetrace wagen..en dan zie je die Focus en die Golf... Sweet!!
Vind de game echt 10x niks, had in het begin onwijze vertrouwen erin, evenals ea dat het weer wat wordt, maar nee. Game bagger, EA bagger, is over voor mij met ze.
leg eens uit dan waarom je het niks vind? want ik moet zeggen dat het best wel kewl idee is gebruikt en de graphics en geluid helemaal top zijn alleen de besturing kon wel wat beter.