ik heb em op PC gespeelt spel is wel matig niet echt super game plus punten : -auto ombouwen -goede geluid -soundtrack -drag race minpunten -herhalend -rijd niet lekker -schade is heel nep
Vind de gameplay tegenvallen. Een dragrace is zo gescript dat er altijd wel een wagen of trein aankomt als jij het kruispunt nadert en er vaak aan 1 kant langs moet. Ik vind het te arcade, je beukt tegen een wagen en je vliegt in het rond zonder dat je auto schade oploopt ed, niet echt lekker rijgevoel heb ik. 1x op linker pijltje drukken en je rijdt weer keurig op andere baan ipv naar links sturen om van baan te wisselen en corrigeren om weer recht te rijden. De game is niet slecht, maar ik had er meer van verwacht en vind het niet zo een succes.
persoonlijk vindt ik hem super, ik denk dat het probleem is dat de meeste mensen dit moeten blijven zien al een game niet als the real thing. Ik heb lang gewacht op deze titel en het viel me na al de verhalen op dit forum 10000% mee ik heb net 5 uurtjes zitten spelen en ik vindt hem echt geweldig. De besturing is gewoon lekker toegankelijk, en graphics tja wat mot ik daar op zeggen te mooi Wat bout mij het dat het idee gestolen, wat bout ij het dat je af en toe wat frame dropjes hebt, en wat bout mij het dat de besturing arcade is. ik kijk naar het spel als spel en dat is gewoon geweldig
Klein vraagje nog, net als bij de PC demo, kun je ook naar 1st person mode gaan toch??? Dan rij ik namelijk 200% beter. Bij de demo rij ik tegen alle randen op in 3rd person mode (met keyboard), maar in 1st person mode rij ik hem 'zonder ongelukken uit.
eyow ik wil ff wat details betreft het "auto ombouwen". in hoeverre kan dit? wat kan je allemaal veranderen en zijn er dan ook echt veel mogelijkheden enz. alvast bedankt.
Ik zal dat even kort uitleggen: Je kiest als eerste een auto.. een simpel golfje bijv. dan kan je daar van alles opbouwen: -Asscesoires (neon lichten etc.) -Rims (velgen) -Vinyls (soort van paint dingen op je auto, kan op je zijkant motorkap en op nog een plek) -Kleur -Je kan een motorkap kiezen, luchtinlaten etc, -Nog meer maar kan het zo snel niet verzinnen Verder kan je nog kits voor je performance inbouwen: weight reduction... nitro etc.
Need for Speed: Underground is zn geld zeker waard op de Xbox. Ik heb het gisteravond tot half 3 zitten spelen en hij is zwaar verslavend. De besturing is veel beter als op de pc (waar ik de demo op speel) en drag racen is gewoon super.
Ja gamepro dan noem je ook een blad :{ In de PU krijgt ie iets vaan een 8.8 ofzo weet niet meer precies
En als je auto wel helemaal totall loss kon zeikt iedereen er altijd over dan krijg je vast het gezeik ja je auto kan zo snel 1x crashe en je bent totall loss ik vind het dus echt niet erg over die schade
Kan je als je een golf heb gekozen niet later in het spel een gruwlijkere motor erin knalle??? of betere versnellingsbak ofzo...
de PU: 84. ze waren erg tevreden, ook de grafics die van het scherm afspatten, in tegenstelling tot pgr 2!!
HEb zelf NFS : Undergroud en snap niet wat iedereen moeilijk doet!. Vind het echt supervet!. Alles ziet er erg stoer en mooi uit en de besturing vind ik juist super fijn! (Xbox versie dat is). Ook is het tunen erg gaaf en het feit dat je alles stuk voor stuk moet unlocken is erg uitdagend. En als je eenmaal goed hebt goefend is het erg vet om een volledige race vol gas slippend door de bochten te gaan. Ook vind ik de sound en muziek erg vet en past helemaal bij de stijl. Enigste minpuntje vind ik dat je het hele spel in dezelfde stad speelt waardoor de races niet echt afwisselend zijn (telkens een ander parcours in dezelfde stad). maar ik heb me hier niet aan gestoord. En die mensen die zeuren dat er geen schade in zit hebben niet al teveel verstand van race spellen. Want de reden hiervoor is niet dat de makers van het spel dit niet willen maar puur omdat auto fabrikanten niet willen dat HUN auto kapot kan gaan (zijn schijnbaar zo goed dat ze nooit kapot kunnen gaan...en als dit wel kan in een spel is dit blijkbaar slechte reclame voor het bedrijf ..) Dus hiervoor het spel afkraken slaat nergens op. Het spel krijgt voor mij een 9.5!