1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NFS underground

Discussie in 'Algemeen' gestart door bass, 11 sep 2003.

1. TRGXtreme

TRGXtreme Xbox Addict!

Leuk Bevonden:
    0
    zow zow....en waar baseer jij dit op? op SCREENSHOTS??

2. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    op de frameraats aap, bij gotham zijn dit een snelle 30 en bij nfs 60 met af en toe een framedrop. Hoe minder frames hoe mooier het spel is en hoe meer berekingen je box moet maken, je ziet er trouwens bijna niets van dat het maar 30 frames per seconde zijn hoor.
    Op de pc is undergroudn pas mooi, dat is echt gewoob verbluffend alleen ik vind dat de gameplay het in de steek heeft gelaten met underground, nee voor me box koop ik toch liever pgr2

3. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij klopt dit niet helemaal jordo, hoe meer frames een spel heeft per seconde hoe soepeler het beeld aan je voorbij schuift. Dus wat jij zegt is precies de omgekeerde wereld....

Volgens mij dan..:confused:

4. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Ja volgens mij ook... Dus 2 frames per seconde is super volgens hem :cool:

Er zitten natuurlijk grenzen aan, en de Xbox heeft niet echt moeite met zoveel frames, tenminste, niet die 4 uur dat ik hem gespeeld heb.

5. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    uhm ik begrijp niet waarom de pgr2 liefhebbers (ook een wreed spel alleen geen tuning) moeten gaan schelden hier om hun punten te maken waar ze overigens misschien wel gelijk hebben.

Verder moet ik zeggen dat de funfactor door de snelheid en de tuning naar mijn idee hoger ligt bij underground dan bij pgr2.
    Maar dat wordt met live weer goedgemaakt.

Ieder zn eigen voorkeuren...toch

6. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Mensen ik heb een vraagje. Welke van deze 2 games komt het meest bij gran tourismo in de buurt. NFS:U of PGR2???

Heb namelijk een hekel aan race games maar vond deze vreemd genoeg toch wel goed!!!

7. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Ik baseer dit op het feit dat ik zowel PGR2 als NFSU gespeeld heb.

PGR2 is het mooist van de 2. Kan ook niet anders, want als EA dezelfde kwaliteit als PGR zou leveren, zou het spel voor geen meter lopen met die snelheid (wat wel onwijs goed in beeld wordt gebracht).

Toegegeven, de belichting in NFSU is beter als PGR2...maar PGR2 gebruikt gewoon veel mooiere en meer realistische modellen.

Plus het feit dat PGR schademodellen heeft en een 10x mooiere omgevingen.

footnote: De versie van PGR2 die ik heb gespeeld was de US versie.

Zo goed dan?

Laatst bewerkt: 24 nov 2003
  8. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    ho ff wachten, dat is hun mening, ze zeiden dat pgr 2 betere grafics had, maar dat nfs meer leefde, het spatte van het beeld, pgr 2 was adembenmend.

gewoon de lichteffecten

Deel Deze Pagina