NFSU2 help!

Discussie in 'Algemeen' gestart door balikaai, 28 nov 2004.

1. AcidReign

AcidReign Guest

bedankt maar ik wou ook nog vragen of iemand uit het xboxmagazine van vandaag op blz 76 weet wat dat voor een auto is en hoe je aan die stikker komt!
    Thanx before

Heeft iemand antwoord op mijn vraag??

P.S Ryu ralf ik vroeg alleen maar antwoord op mijn vraag en hoe wil jij dan nou weten of er veel mensen op dit threat zijn! Mesichien niet zo veel vragen maar dan kunnen er nog genoeg mensen hier aanwezig zijn!

Laatst bewerkt door een moderator: 19 mrt 2005
  2. AcidReign

AcidReign Guest

dan moet ik maar eens wat gaan proberen!
    Antwoord A.U.B

Laatst bewerkt door een moderator: 19 mrt 2005
  3. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik kreeg dat berichtje toen ik een race via de world-map voor de eerste eer racede eb toen zat ik al aan 10,0 ster. Toen ik met een nieuw profiel wel alle beschikbare races met rachel's car heb gehaald, kreeg k de sms direct.

4. LeRiChIe

LeRiChIe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo ver ben ik nu bij 78% maar ik krijg geen opdrachten straatraces op map (grps).. hoe krijg je opdrachten dan voor elkaar als je verder wil ? :confused:

5. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    je kan outruns gaan doen, door achter getunede auto's te gaan rijden en 'up' drukt en via de garage naar de wereldkaart/world map en daar kun je de ongereden events nog racen.

6. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom kan ik niet met mijn corsa online klassements races doen? Ik krijg dan automatisch een standaard mx7

7. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    niemand?

8. mega tuner

mega tuner rossi the best

Leuk Bevonden:
    0
    dat had ik ook !!!!!!!!

ik had dat ook tot dat ik weer een ander deel van de stad erbij had, toen reden ze wel weer rond. :) :)

9. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, je moet zorgen dat je alle URL's in die klasse hebt gehaald, alle sponsored races en alle gewone races, maar ook dat je alle DVD-covers hebt. Je unlocked hierna weer een nieuw niveau met de benodigde nieuwe races en onderdelen. je kan je status in een niveau zien door directional pad onder te drukken, dan een keer op zij (als ik het goed heb).

10. Deano2

Deano2 hallow??

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet naar die paarse stip gaan op de kaart daar moest ik tenminste die auto in het begin inleveren dus!

11. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, Duhh, dat is nog geen 200 keer verteld wat te doen in die situatie, bedankt voor de zoveelste keer hetzelfde antwoord. Hmm, Vogelwaarde, welke member kennen we nog meer uit Vogelwaarde?

Antwoord:
    Berrie

Deel Deze Pagina