1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NGC binnenkort 99 euro!!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RoyalDutchman, 3 okt 2003.

  1. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij komt er nu dus ook eentje... Als de PS2 nou ook 100 pleuro word...
     
  2. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Hehe

    Eindelijk heeft iemand dezelfde mening als mij. Ik begrijp ook niet waarom je een andere console zou zwart maken. Het is gewoon heel triest. Maar als je tog nog blijft zeiken over andere consoles, ga dan eens naar een ngc of ps2 forum waarschijnlijk zijn er genoeg mensen die over de xbox genoeg slechte dingen te zeggen hebben. Probeer dan iets tegen die mensen in brengen.........................lukt je niet. Ze zijn net zo triest als jijzelf
     
  3. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat is er nou mooi aan GT? alleen de auto`s blinken een beetje.. de tracks zijn zo statisch als het maar kan.. hoe dan ook we gaan niet elkaars consoles aafkauwen..(inderdaad dus wat jij zegt)

    ik wil die gamecube eigenlijk wel kopen alleen zit er toch een beetje tegen aan te hikken dat dat ding niet online kan (tja voor PSO zeker:{ ) en on line vindt ik persoonlijk erg belangrijk.
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Nintendo in het rood.

    De Japanse spelcomputerfabrikant Nintendo is voor het eerst in zijn geschiedenis in de verliezen gedoken. Het concern, vooral bekend van de loodgieter Mario Bros en Pokémon-spelletjes , waarschuwde vrijdag dat het nettoverlies in de eind september afgesloten eerste helft van het boekjaar is uitgekomen op circa 23,5 mln. euro.
     
  5. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    zie nu.nl
    staat het een en ander over de slechte zaken van de GC.....
     
  6. xboxwhopper

    xboxwhopper xb0x freAk

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    eeen gamecube is dat geld niet eens waard..
     
  7. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Zeg dan A.U.B niks . De Game Cube is een vet apperaat vooral voor die prijs..

    zielige fanboy..
     
  8. Platina

    Platina Nintendo Addict

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent het gescheurde condoom dat je vader gebruikte toen jij werd verwekt niet eens waard. :{
     
  9. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Dit betekent een waarschuwing voor jou!

    Komop jongens, houd het een beetje netjes, laat de fanboy-reacties alsjeblieft achterwege en toon een beetje respect voor elkaar.
     
  10. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    weet je wat ik nou zo bizar vind?
    Dat een GBA SP dadelijk nog duurder is dan een Gamecube!!8)

    Het moet niet gekker worden.|:-
     
  11. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    De Cube is dan wel goedkoop maar de spellen niet, dus heb ik er nog niet zo veel aan. Het is tenslotte maar een eenmalige uitgave. Als de spellen 10 euro goedkoper zouden zijn zou dat op de lange termijn veel meer verschil uitmaken. Dus ik denk niet dat ik er een Cube bij ga kopen, te meer omdat de Xbox me nog steeds zeer goed bevald.
     


  12. jij ben egt zon grote stakker...
    ik heb alle posts gelezen.. en jezus.. wat veel fanboys zitten hier zeg
     
  13. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik ben het toevallig wel met je eens! De PS2 ís gewoon kwa graphics flink achterhaald. Dat is ook logisch aangezien hij anderhalf jaar ouder is dan de xbox en de cube. Daar kun je gewoon niet omheen. En omdat 80% van de spellen multiplatform zijn is er weinig reden om nog een PS2 te kopen. (maak dat het grote "o zo domme" publiek maar eens wijs, maar goed dat is een ander verhaal). De Cube is een goede console die kwa graphics een aardige concurrent van de xbox is. Maar de spellen staan mij absoluut niet aan. Ik ben 16 en ik ben zo langzamerhand op mario uitgekeken. Nintendo identificeert zich nog steeds met mario en aanverwante spellen. Die spellen vond ik vroeger leuk, maar mn interesse gaat nu meer uit naar shooters, racers en online games. Kortom: m'n smaak is met mijn leeftijd meegegroeit en ik houd nu van volwassenere games. Voor mij valt de cube dus ook af. De Xbox is met z'n vele volwassen games, online optie, en grafische superioritiet gewoon de beste console die er is voor de doelgroep 13-18 jaar. Ook al wordt de cube 1 euro, dan hoef ik hem nog niet! De spellen staan me gewoon niet aan. Dus ik ben het wel met m'n naamgenoot Richard eens.
     
  14. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Goed, bij deze beëindig ik de eindeloze discussie tussen welke console het beste is, dat hebben we op dit forum nog maar een stuk of 3000 keer tot in den treure besproken, in deze thread gaat het over de prijsverlaging van de cube, dus we gaan weer vrolijk on-topic, dus geen console-wars meer hier, en al ZEKER geen fanboyism.
     
  15. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Dope, ik ga em zeker halen :)..

    Gelukkig heb ik mn ps2 een tijd geleden weggedaan, heb ik een excuus om die zilveren te kopen...:)
     
  16. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    oeh dit is zeker cool. dan ga ik hem in de kerst vakantie halen! kan ik eindelijk een keer zelda spelen in mijn eigen huis. :D
     
  17. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    ik weet niet of je het door heb hoor.. maarhum. de GC spellen kosten 59 euro... en overhet algemeen kosten xbox spellen 69 euro.. dus wie is er duurder?
     
  18. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    't is een goede prijs ja, maar dan zou ik daar ook weer spellen voor moeten kopen en dat geld gebrui ik liever voor Xbox gamez

    @Kane: de meeste nieuwe Xbox spellen zijn ook 59 euro(59,95)
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2003
  19. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    vreemd.. hier zijn de meeste 69 teuero's...
     
  20. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Dan shop jij bij de verkeerde winkel :p;)
     

Deel Deze Pagina