1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [NGC]Paper Mario: The Thousand-Year Door.

Discussie in 'Games' gestart door Pascal, 7 nov 2004.

1. Graves

Graves Crimson Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    PM2? WTF?!
    Aan Paper Mario 1 heb ik heel wat plezier beleeft, zodra ik geld heb ga ik 2 zeker aanschaffen :)

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Moet je zeker doen. Het aanvals systeem zit nog even goed in elkaar, en ook de droge humor ontbreekt niet. Echt een prachtige game. :D

3. Graves

Graves Crimson Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    Aanvals systeem is erg simpel. Opzich zou het wel cool zijn als ze dat iets hadden uitgebreid.

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dus ik moet hem ook maar even halen als Mario fan???? Jawel hè?

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hehe uiteraard, maar ookal ben je geen mario fan dan is en blijft het een topper van formaat. Muziek die erin zit is trouwens ook erg passend en goed, en komt zeer goed tot zn recht.

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik hem hem dus gehaald gisteren. Hij is echt geweldig... Ik hou normaliter niet zo van RPG games, maar deze is echt geweldig. Ik vind het heel fijn dat je tijdens gevechten ook nadat je je aanval hebt gekozen nog iets kunt/moet doen. Zo heb ik toch het gevoel dat wat meer invloed heb.

De grafische stijl is geweldig, het ziet er mooi uit en ook nog eens functioneel. Een van de beste Cube games, je ziet gewoon met hoeveel zorg en liefde de game is gemaakt.

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Jep prachtig spel, ik zit nu alleen een beetje vast... En wegens mn tentamen week kan ik me er ook niet echt aan wagen.

8. Erikprogamer

Erikprogamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    krijgt dit spel ook een players choise??

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    OMG, deze titel is zn 60 euro dubbel en dwars waard, en je kunt dus ook zonder omkijken die paar euro's op de toonbank leggen. Het is een waardig vervolg op een klassieker, wat wil je nog meer ;) Dat het uiteindelijk een players choice titel word is imo allang duidelijk, Nintendo wil het laatste beetje vocht nog wel uit de spreekwoordelijke uiers knijpen, en de game word volgens mij goed verkocht. Wanneer de game een players choice titel gaat worden gaat nog even duren, aangezien hij nog goed genoeg voor de volle mep verkocht word(Wat imo echt terecht is) en hij nog niet oud is. Over een half jaartje á een jaar kun je hem misschien tussen allemaal vervlogen toppers en brakke games in een budgetbak zien liggen, maar zolang zou ik niet kunnen wachten ;)

10. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Egt te geniaal dit spel :D je blijft het spellen en die humor is egt te droog gewoon :) alleen de stukjes met peach zijn wat minder, maar verder is het egt een toppertje. Vooral het verhaal en de sidekicks die je erbij krijgt zijn subliem :)

11. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Hoe lang houdt het je ongeveer bezig als je 'm voor de eerste keer uitspeelt?

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hmm, je bent toch al snel 30 uurtjes bezig als je het niet rushed, en dan hoef je ook niet alle extra opdrachten etc uit te voeren. Als je de game hebt uitgespeeld kun je btw gewoon verder gaan in die hele wereld, en mario nog verder "upgraden" zoals dat in RPG's gaat. Je bent om echt alles te doen wat mogenlijk is vrees ik wel wat langer bezig, ik ga daarom binnenkort weer ff door die hele wereld lopen op zoek naar extra dingen die nog ergens kunen liggen of nog te doen zijn :)

Deel Deze Pagina