oei het zal zeker toch niet te ingewikkeld worden.. want ik wil deze game ook kunnen spelen! ben benieuwd naar de gameplay je hebt me erg nieuwschierig gemaakt!
die gameplay kan idd wel leuk worden al veronderstel ik dat je nog steeds uw eigen knoppen ga mogen configureren.
hier een interview over de besturing http://video.google.nl/videoplay?docid=1765810550605111452&q=nhl 07
Xbox 360 Gameplay Filmpje: NHL 07 Xbox 360 Gameplay HD [Quicktime] NHL 07 Xbox 360 Gameplay HD [wmw] NHL 07 Xbox 360 Gameplay [Quicktime] NHL 07 Xbox 360 Gameplay [WMW]
Ik ga denk ik dit keer voor de EA versie! de 2k serie is ook al de ESPN licentie kwijt! En dit ziet er wel erg mooi uit!
Mooi HD filmpje. Jammer dat die twee trainers precies dezelfde ogen/wenkbrauwen hebben (het lijken wel twee broers).
Ziet er allemaal wel erg strak uit, denk dat ik deze ook maar is bij me lijstje ga zetten.. Hij komt eind september is t niet?
heb vandaag NHL 07 gehaald en ik kan jullie enkel maar aanraden om dit spel zo snel mogelijk te gaan halen. Zoals we van EA mogen verwachten ziet het er prachtig uit, zowel de wedstrijden als de menu's. Ook is er de mogelijkheid voorzien voor roster updates. Ook de gameplay is leuk met het gebruik van de shot stick, het vergt enkel wat oefening.
Ik hoop dat hij morgen hier in de winkels ligt. Kijk er echt naar uit. Saint's row is zelf nog sealed bij mij, wil daar niet meteen aan beginnen. NHL07 zou voorkeur krijgen.
Nadat ik gisteren een beetje met een slecht gevoel over NHL zat, heb ik de game toch nog maar even gespeeld. En ik moet zeggen, ik begin 'm steeds meer te waarderen. Ondanks het niet altijd zuivere pass-systeem, zit de gameplay prima in elkaar. De skill stick is een hele goede toevoeging aan deze game en de belangrijkste reden om deze game te kopen. En zoals Milo ook al zei: De game vergt zeker wat oefening...
wat ik me wel afvraag is dat je kan instellen dat je tegenstander (CPU) ook regelmatig zijn lijnen wisselt tijdens een wedstrijd. Ik heb al gemerkt dat dit bij mij niet het geval is en dat zuigt