1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NHL 11

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lequero, 24 jun 2010.

  1. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0



    Informatie - Screenshots - Videos -Achievements - Officiële website - XBW NL team

    [​IMG]

    Het jaarlijkse vervolg op de ijshockeygame van EA.

    [gb] NHL 11 [/gb]

    [​IMG]

    Platforms
    Xbox 360, PS3

    Uitgever
    Electronic Arts

    Developer
    Electronic Arts

    Genre
    Sport

    Release datum
    24 September 2010

    [GB]Informatie[/GB]
    De vernieuwingen van dit jaar:

    Revolutionary Real-Time Physics Engine

    Pioneering the next step forward in team sports video game realism, the all-new Real-Time Physics Engine brings real-world highlight reel moments in-game like never before. From face-offs to body checks, real-world puck and player physics trigger true-to-life reactions. Now anything can happen, including the ability to shoot and make plays while lying on the ice.

    More than 200 Gameplay Enhancements

    An all-new faceoff system, quick dekes, the new Hit Stick, and hip checks are just some of the many gameplay improvements that make NHL11 the most authentic hockey video game experience to date.

    All-New Broken Sticks

    Broken sticks now affect the action in more ways than one. After snapping your stick on a wicked slapshot or having it broken in two from a hit, the play is never dead. Kick the puck to your teammate or have your teammate pass you his stick if you can’t make it to the bench to get a new one.

    Be a Pro Enhanced

    For the first time ever, begin your career playing for the Canadian Hockey League’s Memorial Cup. Playing with and against licensed CHL players from the Western Hockey League, Quebec Major Junior Hockey League, and Ontario Hockey League, experience both highs and lows of junior league hockey action. Get scouted, enter the NHL entry draft, and see if you can become the greatest player of all time.

    All-New EASHL Dynasties

    The EA SPORTS Hockey League takes online play to the next level as championship seasons are awarded with banner-raising ceremonies and new user celebrations that allow you to rub it in the faces of your biggest rivals. Prep your team for their playoff run with an all-new Practice mode.​

    ^top
    [GB]Screenshots[/GB]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    ^top
    [GB]Videos[/GB]

    E3 2010 Debut Trailer
    [GT]101331[/GT]

    E3 2010: New Physics Walkthrough Part I
    [GT]700666[/GT]

    E3 2010: New Physics Walkthrough Part I
    [GT]700668[/GT]

    ^top
    [GB]Achievements[/GB]
    http://www.xbox360achievements.org/game/nhl-11/achievements/

    ^top
    [GB]Officiële website[/GB]
    http://nhl.easports.com/home.action

    ^top
    [GB]XBW NL Team[/GB]

    Naam: XBW NL
    Password: -

    Laat even een berichtje achter als je joined met welke op positie je het liefst zou willen spelen.

    ^top
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2010
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Zal vast weer een meer dan uitstekende game worden, maar voor 50-60 euro verkopen dit soort games (NFL, NHL, NBA, MLB, etc) gewoon bijna niet hier in Europa, dus online zullen er niet heel veel mensen zijn denk ik.

    Ik snap echt niet waarom EA dit soort games niet gewoon meteen voor 30 euro in de winkel legt. De nieuwste rosters maken voor de meeste potentiele kopers toch weinig uit, dus alle gamers die deze game puur en alleen vanwege de fantastische gameplay kopen, die wachten toch wel een paar maanden op de aanbieding.

    EA zou trouwens voor 60-70 euro een pakket in de winkel moeten leggen met gewoon de nieuwste NBA, NFL en NHL erin.
     
  3. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Bestond hier zelfs nog geen topic over?:eek:

    Ik denk dat als er hier meer ijshockey op tv zou zijn dit spel veel populairder zou zijn.
     
  4. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Dan zou het echt wel beter verkopen. Zoiets zie ik alleen niet gebeuren.
    Ze gooien wel de prijs eerder omlaag hier. Maar de echte fans zoals ik kopen hem op de release date voor het volle bedrag. :eek:

    Er is wel een NHL 10 topic. Zo erg jammer dat er weinig mensen hier interesse in hebben.
     
  5. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Amen! _O_
    Heb nu alweer zin om lekker te kutten en achievements te boosten. _O_

    Hoop alleen wel dat de 1000/1000 deze keer wel haalbaar is.
    Die laatste chievos van 10 sloegen imo echt nergens op. :mad:
     
  6. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    De laatste waar je met 6 man moet zijn. Volgens mij zijn er maar 5 in héél nederland die dit spelen. :+
     
  7. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog maar een trailertje:

    [GT]701574[/GT]

    Beetje vreemd zo midden in de zomer, maar ik begin zo langzamerhand wel weer zin te krijgen in een paar lekkere potjes ijshockey. :D
     
  8. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Ben erg benieuwd naar de achievements. :+
     
  9. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop eigenlijk op een paar leuke avatar rewards.
    Shirtje van de Thrashers zou wel tof zijn. :cool:
     
  10. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ik deze wel ga halen, mede omdat ik zuig op sportgames. Als ik COD splitscreen speel tegen een vriend win ik bijna altijd, met ijshockey gaat het nog een beetje gelijk op:+
     
  11. Richvd

    Richvd Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van NHL 10 waren nu niet echt leuk, al zeg ik zelf.
    Veel te veel online achieves!
     
  12. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Dat bedoelde ik ook. Lequero en ik zitten vast op de 925! Voor die andere moet je met 4 man of zelfs met zijn 6en zijn. =(

    Ze mogen wel multiplayer achievements erin gooien. Alleen dan niet zoals sommige haast onmogelijk.
     
  13. BrainDead

    BrainDead Vw Madness

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    1
    En waarom weer een Blackhawks-speler op de cover? :mad:

    niet dat Jonathan Toews geen goede speler is maar 2x achter elkaar een Blackhawks speler vind ik ook wel weer teveel van het goede, had liever Malkin of Fleury gehad.

    Hoop dat ik met NHL 11 minder frame lag achter mijn eigen goal krijg want het wordt soms wel erg vervelend nu:confused:
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2010
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik vind het zo zonde dat ze de NHL, NFL, NBA en MLB niet uitzenden in Nederland. Er bestaan wel zenders als Consumenten TV 24, maar ESPN is in de meeste regio's onverkrijgbaar!

    Daarnaast denk ik dat wanneer mensen wat meer in contact komen met deze sporten, dat het al snel immens populair word! Ik heb nog nooit iemand gehoord tijdens een American Football wedstrijd of IJshockey wedstrijd dat ze het saai vonden en graag weer naar huis willen. Het nadeel is alleen dat ik niet lekker kan gaan zitten kijken omdat je de hele wedstrijd bezig bent met de spelregels uit te leggen.

    Kortom, geef eens op basisscholen iets anders als trefbal en voetbal, ga eens flag-football spelen of een potje softbal!
     
  15. Remco

    Remco Guest

    Als je 1 week wacht, heb je em voor 30 euro bij de FRS. Had ik ook bij 09 en 10.

    Ik heb ze liggen vanaf 07 8).

    Wel toffe vernieuwingen, echt zin in! Ben altijd benieuwd wie er op de cover komt. Hopelijk weer een talentje net als Kane.
     
  16. BrainDead

    BrainDead Vw Madness

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    1
    heheh ik ben met 1997 op de PC begonnen (heb dus vanaf dat jaar ook alle delen origineel).

    humzzz cover is al bekend zie boven wordt Jonathan Toews van weerde Chicago Blackhawks
    voor de Zweedse versie komen Daniel en Henrik Sedin (Canucks) op de cover en bij de zwitserse versie en ik denk ook de duitse Mark Streit (Islanders).
     
  17. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat het weer iemand van de Blackhawks is idd.
    Maarja, ze hebben de stanley cup gewonnen, dus dan kan je er donder op zeggen dat er iemand uit dat team op de cover komt.

    Soundtrack is trouwens ook bekend gemaakt. :)

    •In Whispers - "Here I Stand" - Luister
    •Airbourne - "Bottom Of The Well" - Luister
    •Bullet For My Valentine - "Your Betrayal" - Luister
    •Megadeth - "Dialectic Chaos" - Luister
    •Pantera - "Walk" - Luister
    •Danko Jones - "Full of Regret" - Luister
    •2 Unlimited - "Twilight Zone" - Luister
    •Black Box - "Strike It Up" - Luister
    •Black Rebel Motorcycle Club - "Mama Taught Me Better" - Luister
    •Bouncing Souls - "¡Olé!" - Luister
    •Darude - "Sandstorm" - Luister
    •Dropkick Murphys - "Shipping Up To Boston (Live)" - Luister
    •Europe - "The Final Countdown" - Luister
    •Foxy Shazam - "Unstoppable" - Luister
    •Ramones - "Blitzkrieg Bop" - Luister
    •The Black Keys - "Howlin’ For You" - Luister


    Kwam btw nog dit bericht tegen;
    (Benieuwd wat er nu in de game betaald moet worden als je 'm over wil nemen.) :F:

     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2010
  18. BrainDead

    BrainDead Vw Madness

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    1
    Die vlieger van stanley cup winnaar gaat dus helaas niet op. Had dit seizoen nl een penguin (mijn favo team sinds 1990 al ;)) op de cover moeten staan.

    Moet zeggen is wel een erg vette soundtrack kan niet wachten.
    Iemand nog een keer zin in een potje 2010? die kan mij wel ff adden


    btw zal de Dropkick Murphys - "Shipping Up To Boston (Live) de live versie zijn van de winter classic van dit jaar?
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2010
  19. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Bah, de Penguins! =(
    Crosby is een eikel en hun tenue is echt te lelijk voor woorden... :cool:
    Thrashers FTW! \o/

    Heb je btw toegevoegd, heb wel weer eens zin in een potje 10. :D
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2010
  20. BrainDead

    BrainDead Vw Madness

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    1

    whaha de Thrashers nou die hebben een rijke geschiedenis, alleen nog maar de play offs gehaald in 2007 uit mijn hoofd en zullen ze ook vast niet verder zijn gekomen dan de 1e ronde. lol en als je het dan over lelijke jerseys hebt dan is de home jersey van de Trashers toch afgrijselijk met dat baby blauw :confused:. Daarnaast hebben ze ook maar 1 goede speler in hun franchise gehad en dat is Ilya Kovalchuk. Dus Thrashers _0/ Pens \o/

    Nu even on-topic:

    Al iest bekend over een Demo, en wie doet het commentaar? hoop dat Jim Hughson weer terug is vindt ik toch een van de betere commentatoren samen met Rick Jeanneret die de NHL verslaat.

    Gary Thorne and Bill Clement ben ik nu wel eens zat!
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2010

Deel Deze Pagina