Atlanta de playoffs zou een wonder zijn! Jammer dat het spel hier 9 dagen later uit is. Niet echt slim om de release hier een week later te houden met het oog op de nieuwe Halo (2 dagen daarvoor).
Zo, de eerste review(s) zijn binnnen. http://uk.xbox360.ign.com/articles/111/1117242p2.html Niet overdreven positief, maar wel genoeg om mij weer naar de winkel te laten gaan. Lijkt me trouwens wel leuk om een xbw EASHL team te beginnen. Nog meer mensen die hier wel wat voor voelen?
8,5 is idd een prima cijfer, maar als je het leest komt de review op mij niet heel erg enthousiast over. Anyway, ik speel zelf graag defense, links of rechts maakt me niet zoveel uit. Lekker opportunistisch knallen vanaf de blue line. Moet alleen wel flink gaan oefenen op het nieuwe verdedigen trouwens, want in de demo bakte ik er niks van.
Btw, hoe kon je ook weer 2 card packs krijgen in de full game. 1 door een friend te inviten bij de demo, maar wat was de ander ook weer?
Dacht dat ik iets voorbij had zien komen over winnen van "team Canada", maar kan er ook helemaal naast zitten.
Hehe, zolang die bullshit goals er nog maar inzitten, die zijn imo altijd het leukst. Snoeihard op de "lat" schieten en de puck er vervolgens via het achterhoofd van de goalie alsnog in zien gaan. Anyway, er zal vast wel weer ergens op het ijs een punt zijn van waaruit je makkelijk kan scoren, het is alleen bij ieder deel weer even zoeken.
Ik vind het gewoon heerlijk om iemand keihard tegen de wand te beuken, dat geeft me een lekkerder gevoel dan het scoren met een omhaal bij een voetbalgame.
Leuk dat er steeds meer aandacht voor de NHL serie hier is. Top kwaliteit van EA Sports, al ga ik NHL niet elk jaar kopen. [GT]704130[/GT] Real time physics, jummie.