En nog een trailer van de game die zo min mogelijk verkocht moet worden volgende maand: (anders zou je op zn minst wat meer aan marketing doen lijkt me) [yt]yDa3x8Eem6Q[/yt]
Maar dat is de Ps3 versie die totaal andere stijl heeft dan de 360 versie. Ps3 Maar dat neemt niet weg dat dit een game is waar niemand zich druk om maakt
Wow. Dit topic is het eerste wat ik uberhaupt van deze game hoor. Wat een slechte marketing. Logisch ook. Het ziet er echt niet zo goed uit en inderdaad, de naam alleen al. Cavia is trouwens in het Engels geen Cavia...
Deze game doet me een beetje denken aan die Free to Play MMORPG's. Vaak zijn die al niet zo goed en als deze game dan ook nog eens singleplayer wordt kan er helemaal niet veel van terecht komen...
Nieuwe screenies & previews toegevoegd aan startpost, waarbij vooral http://www.videogamer.com/xbox360/nier/preview-2291.html wel interessant is om te lezen.. Kweenie, ik hou wel van die aziatische cultuur waar alles niet zo gezapig & voorspelbaar is.. Een vloekende hermafrodiet, wie verzint zoiets
Van wat ik er van heb gezien ziet het er erg kaal uit, is het niks dan hakken en zeer weinig (tot geen/?) RPG. I pass I guess
Ja dat moeten ze doen, een gamestudio oprichten die Guinea Pig heet, en dan de game Kidney uitbrengen...
vreemde naam idd maarem.. niet om te flamen ofzo maar ....fable1 en 2...zwaar overhyped en TOCH kope jullie et! speelt die game in 8 uurtjes makkelijk uit..plus het verhaal had echt een , naar mijn mening, veel te zwak eind, plus klunky controls en geen character geschiedenis/achtergrond... dan gaan jullie lope bitche op een game die NIET gehyped word en iets mindere graphics heeft? heeft iemand de game al gespeeld? of weet iemand uberhaupt hoe het verhaal verteld word in de game? nee idd japanse games hebben meer diepgang in verhaal, characters, en groei van t personage...dan het hebben van super goede graphics nogmaals.....MIJN MENING!!!...voordat iedereen boos word en begint te gillen enzo
Spel heeft een 9 gehad op insidegamer. Schijnt toch echt een goede game te zijn geworden, op de graphics na dan. Tijdens de ontwikkeling las ik alleen maar slechte berichten. Dus het is wel verrassend dat insidegamer zo'n hoog cijfer geeft. En moet ook zeggen, qua gameplay ziet het er niet verkeerd uit. Het spel is inderdaad vandaag uitgekomen, want bij diverse websites is die op voorraad.
ALs er ooit nog een moment komt dat ik zonder games zit, wie weet pik ik hem dan nog op voor een habbekrats. Maar ik heb al een bacl log en er komen in mei drie top games uit en daarna ook nog meer, dus ik ben bang...
idd sta versteld van de hoge cijfers die de game krijgt. Misschien toch ooit nog's oppakken, voor een knaak en een duppie
Niet in de reviews die ik heb gelezen. :{ Als je een game wilt hebben die meerdere games/genres nabootst, ga dan voor Darksiders inplaats van deze.
Mja, wat ik al eerder heb gezegd, ik ga hem zeker halen, al was het maar om met een vloekende hermafrodiet te kunnen spelen, maar pas als ie zo rond de 25 euro is.. Overigens staat de game momenteel op 71 op metacritic, gemiddelde van 6 reviews..