Veel geklets, backtracking ... Combat systeem is te simpel. Main character is te saai , je voelt je nooit connected met de hoofdpersoon. Tevens komt er nog een vrouw erbij die niet past. Alsof de game dat nodig had om toch indruk te wekken. Het verhaal tsja..... Ieder zijneigen mening. Toen ik de trailer voor het eerst zag, was ik verkocht. Nu niet meer. Echter is +- 23 euro geen geld tegenwordo voor een game die vrij nieuw is. Wellicht het proberen waard toch ?
Daarnaast zijn de mensen die het spel gekocht hebben bijna allemaal megapositief is ook wat waard. Had hem al gevonden btw, maar thanks! Ben maar voor de ps3 versie gegaan. Enige reden: vind het meer een ps3 spel.
GT geeft het een 6. Wil je weten welke cijfers ze allemaal hebben gegeven waarvan het gemiddelde 6 is?
Eerste echte baas zit er op en tot nu toe vind ik het een heerlijk spel! Muziek is echt episch en die boss battles zijn vet! Gameplay is erg oldschool en de setting doet een beetje aan ICO en SotC denken. Veel gameplayfilmpjes laten het een hack and slash lijken maar het is meer een soort van RPG. Camerstandpunten veranderen ook erg leuk. Van bovenaf, naar opzij, naar standaard 3rd person etc. Vooralsnog erg blij met mijn aankoop! spel kent overigens vier eindes, na elk einde kan je opnieuw beginnen alleen dan skip je de eerste helft van het spel
Heb je ondanks de misschien ietwat repetitieve game elementen toch het gevoel alsof je een game zit te spelen die anders is dan andere games? Zat net trouwens een leuk artikel op bashers te lezen http://bashers.nl/overdreven-pathos-in-japanse-games-huilen-met-de-pet-op wat dieper ingaat op het hoe & waarom van de hedendaagse JRPG's, en wat een verklaring geeft voor de stereotiepen van dit soort games.
nu even geen tijd om te lezen, maar dit spel is oldschool en anders tegelijk. Baas twee er net op zitten. Tis echt een Japans spel, maar absoluut geen JRPG.
woohoo heb net mn nier exemplaar binnen gekregen, nog ff een ander spel uitspelen en dan ga ik ermee beginnen!! hoeveel uur speeluur heeft nier eigenlijk??
zonder sidequests uurtje of 10 als je flink rushed, 20-25 als je sidequests doet en rustig de tijd neemt, maaarrr er zijn 4 verschillende eindes, die kan je spelen nadat je hem een keer heb uitgespeeld, soort van new game + dus, alleen speel je het niet helemaal opnieuw, maar een klein stuk. dus dan ben je er wel een tijdje mee bezig