Ik heb er nu 8,5 op zitten en ben geloof ik nog niet zo heel erg ver. Spel is echt super! Oldschool gameplay, vette muziek, coole settings en die bosbattles zijn gaaf. De dude zelf is echter zo lelijk als de nacht, misschien haal ik die DLC wel eerder zodat ik voor die andere skin kan gaan. Je schijnt iig einde 2 nodig te hebben voor het hele verhaal. Blij met het koopje van 21,50
Al binnen? Ik zit nu op zo'n 15,5 uur aan speeltijd en geniet nog steeds van dit gave spel Verhaal blijft ook boeien en de personages zijn erg cool gedaan
Gister uitgespeeld! Ik vond het een redelijk spel, het spel zelf vond ik niet zo heel goed, controls en stuff, maar de verhaallijn was wel amazing!
zonde. Ik heb hem met erg veel plezier gespeeld. Moet nog aan de 2e playthrough beginnen die veel schijnt toe te voegen aan het verhaal. spel is een beetje als een ruwe diamant. In de handen van een meer ervaren ontwikkelaar met veel geld was dit een superspel geworden.
Ik heb hem zojuist bij zavvi besteld voor €12.60 inclusief. Kon ik hem niet voor laten lopen. Voor als er weer eens een dipje in de releases komt ...
vond dit echt een supertoffe game , en heb er spijt van hem toch te snel uitgespeeld te hebben.... heb hem daarna niet weer aangeraakt :{
Net Fable III uigespeeld en ik had Nier nog liggen, ingepakt en al. Dus ffkes geprobeerd. ERG gaar begin! EN damn, wat ziet deze game er LELIJK uit. Flets, weinig details, low poly, 2D view in houses ?? Eerste indruk was erg matig, dus ik ga eerst beginnen aan Fallout NV
Ik twijfel ik deze moet halen. Hou best wel veel van rare japanse games en ook van hack 'n slash/rpg. Vraag me ook af hoe het zit met eentonigheid. En wat ik ook vreemd vind is het verschil in sommige reviews. Zo geeft Insidegamer het een 9 en GamingOnly een 3. Is toch wel een groot verschil. Kwestie van smaak?
ik vond hem erg gaaf om te spelen, maar voor het volledige verhaal moet je het 2e stuk een paar keer spelen, ik heb hem maar 1x uitgespeeld....
weet je wat het ding is, het is weer eens wat anders, de reviewers die slechte cijfers geven kunnen dit soort dingen gewoon niet waarderen, alles moet maar groter, mooier, en beter, zoveel mogelijk michael bay actie etc.. als je zo iemand bent en niet een "andere" game kan waarderen, dan zou ik er niet aan beginnen. dit is geen mass effect of dragon age. ik weet eigenlijk niet wat het is met dit spel, het is geen super gameplay oid maar het speelt gewoon goed, snap je? verder is het verhaal gewoon sterk en de muziek is helemaal super. 't is een aparte game. edit: als je wel vaker rare japanse games speelt dan zal je dit zeker wel kunnen waarderen
Ik heb hem gisteren uitgespeeld, ik kan hem je zeker aanraden. Graphics zijn niet optimaal (maar zeker niet slecht hoor), maar het verhaal..
geweldige zwaar ondergewaardeerde game dit!!!!!!! En dan heb ik het nog niet over de geweldige soundtrack die in deze game zit
ik ga beginnen aan mijn 2e playthrough omdat je NIER eigenlijk 3x moet spelen voor het hele verhaal. Vooral in de 2e playthrough schijnt er veel te veranderen. Echter ik weet niet meer precies wat er in de 1e gebeurt, iemand een url met een samenvatting? nier ost op piano nieuws: http://www.destructoid.com/nier-s-soundtrack-is-just-as-beautiful-on-solo-piano-224170.phtml wat meer info over het meerdere keren spelen http://www.gamasutra.com/view/news/...ve_Perspectives__Shifting_Stories_In_Nier.php